Aaron .vs. Zayn

20 4 0
                                    

Tu ,tu esti un laș,nu eu ,nu meriți să fi lupul Alpha !

Atunci Aaron se arunca peste Zayn . Luând  forma de vârcolac.

Charlotte era căzuta la pământ , ea nu avea nicio vină , ea nu făcuse nimic , era doar un om , habar nu avea cine erau ei , sau ca exista asa ceva .

Imaginea transmisă de retină, era încețoșata  ,sângele îi curgea îi cheaguri din gură si din abdomen de unde o muscase  Aaron. Aaron făcuse prea multe crime ,omorâse atâtea ființe nevinovate ,își omorâse părinții, frații , fiul, membri ai haitei , iar acum  lovise un muritor si își ucidea propriul fiu.  Dar Zayn nu voia ca Charlotte sa moară pentru el, o viață e un preț prea mare.

Așa că Zayn se ridică si îl trânti pe Aaron la pământ.

-Te voi omorî nenorocitule!

- Doar  n.o sa ti omori  tatal? Zise Aaron.

Iar expresia de pe chipul lui Zayn rămase  neutră .

-În plus daca ma omori n.o s-o mai vezi pe Melisa, n-o să ti mai vezi mama .

- Ce ai facut cu mama  nenorocitule?zise Zayn

-Omoară.ma si n ai să sti niciodata .spuse Aaron apoi fără din strânsoarea brațelor lui Zayn si fugi spre haită neavând putere să mai lupte.

Zayn o lua pe Charlotte si o duse în oraș  ,bineînțeles cu forma  lui umană .

O duse la un spital ,unde toti il priveau ciudata din cauza hainelor si a modului în care se comporta.

A doua zi când tatăl lui Charlotte ajunsese ,ii pusese întrebări lui Zayn  care ii spuse ca asa o găsise.

Charlotte se trezise .

-Tuuuu, tu esti! Spuse ea privindu-l pe Zayn

Sânge de lup ( mistic I )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum