Dimineața îi prinde somnorosi pe Zayn si Charlotte , ea își împinge capul in pieptul lui , încercând să absoarbă mirosul pielii sale ,in timp ce brațul său se află protectiv pe spatele ei , acoperit cu pijama tip maiou de culoare verde ce se potrivea perfect cu părul ei negru si lung.
De abia când razele soarelui intra pe geam luminându-le puternic fața, se trezesc .
-Bună dimineața..
-Bună Dimineața iubire, spune Zayn in timp ce degetele sale se plimbă pe gâtul lui Charlotte.Aceasta il sărută jucăuș in coltul gurii , juca jocul seducției, așteptând ca el să continue sărutul , si o face.
Mâna lui e pe spatele ei si o trage spre , sărutând-o atât de pătimaș încât simțeau ca toata iubirea pe care au simtit-o vreodată se află în acele minute in care ei își daruiau iubire .
- Aș vrea sa te pot săruta pentru fiecare clipă în care n am putut să o fac, spune Zayn.
Dar ea nu zice nimic la aceste vorbe , lumină din ochii ei spune totul.Momentul le este întrerupt de bătaie insistente in ușă, era tatăl lui Charlotte, a cărui privire își țintește drăgăstos fiica dar si cu resemnare privind spre Zayn constientizând ca fiica lui numai este doar o fetiță.
-Vă astept la micul-dejun.
-Bună dimineața, ne îmbrăcăm si venim , spune Charl, în timp ce Zayn salută si el.
Louis zămbeste in coltul gurii si iasă din cameră.******
Naomi își lega părul acum roșu, în timp ce-și șterge gustul metalic de sânge de pe buze,când dintr-o dată o voce se aude in surdină.
-Unde e Flavius? iar un bărbat impunător apare in spate ele , reflexiile lor vazându-se în aceeași oglinda.
Naomi se întoarce parșiv spre el.
-Cine il cauta ?
-Hmm,e de ajuns să i spui ca brigada s-a întors.
Iar persoana necunoscută se pierde în surdină.*********
-Charlotte , trebuie să plecăm in Hamburg , scoala ta incepe , vacanta s-a terminat.- Tata nu pot să plec ,merg la scoala aici.
-Dar , eu nu pot rămâne aici.-Raman eu !
-Nu te las singura, nu când stiu.-Sunt cu Zayn, tata te rog !
Privirea lui Louis focalizându-se pe Zayn.
- Bine , sa aveti grija .
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...