Era noapte , ceasul bătea in ora 00:00 fix , telefonul lui Charlotte începe să vibreze ,primește un mesaj.
" Sunt in parcul de lângă casa mea ,vino repede "mesajul era de la Naomi.
Fata nu sta pe gânduri și pleacă grăbită, nu-l anunță pe Zayn nu voia ca acesta să știe că ea i-a spus lui Naomi secretul lor.
- Naomi ,ce faci aici asa târziu?
- Te asteptam pe tine Charlotte. Spune Naomi robotic.
-Pentru?
Apoi din întuneric iasa o siluetă impunătoare , datorită luminii lunii Charlotte ii putea vedea față străvezie.
Căci toate felinarele ce dadeau lumina si un aspect rustic parcului se stinsera.- Buna Charlotte ! Încântat de cunoștință. Charlotte facu un pas prudent in spate. Tatăl tău nu e foarte sociabil , adăuga Fl avius.
Charlotte ridică alert privirea.- Ce ai cu tata ? Naomi ce asta ? Atunci din toate zările si din toate ungherele apărută vampiri , ființe cu atâtea păcate in spate in fata unei persoane atât de curate ca Charlotte. -O ambuscadă- spune Charlotte încet, glasul ei fiind plin de dezamăgire , o dezamăgire cum rar ti-e dat sa vezi .
- Țțț ,draga mea Charlotte, Naomi mi-a spus că ești slabă dar ma surprinzi se pare ca esti deșteaptă.
Atunci Charlotte o privi pe Naomi si din ochiul ei plăpând se scurgea o lacrimă .
Atunci când văzu aceea imagine chipul lui Naomi ,lua o formă compătimitoare ,irisul din pupila ei pierzând culoarea de roșu si revine la culoare aceea superbă de verde ca smaraldul ,dar doar pentru o secundă căci după își revine ,revine sub controlul lui Flavius .********
Lui Zayn încep să-i țiuie urechile, iese pe terasa camerei lui Charlotte , Charlotte avea o vilă uriașă acolo , iar în Hamburg trăia intr-un complex rezidențial , tatăl ei era un bucătar cunoscut ,ea avea o viață bună , dar simțea continuu lipsa mamei sale ,o lipsa ce avea o macine toată viața.Cum iesi pe terasă , Zayn simți mirosul lui Charlotte la 4 km de casa ei si din nou simți mirosul pe care îl simți pe 13 august , mirosul de vampir.
În 5 minute in forma sa umană Zayn ajunge acolo .
****
- Renunță Charlotte , esti distrusă!
- Va distrug pe toți daca nu mi-l dati pe tata!. Charlotte a luat forma de vârcolac si a sărit la gâtul vampirilor . Vine Zayn , atunci Flavius le dete retragerea , toti vampiri se strânsese in jurul lui.
- Micul prinț , a venit să și salveze prințesa ...măi ,măi ,măi mai că mă emoționez.
- Cine ești ?
- Cine sunt? Un vampir prin trecere ,si m-am întâlnit cu micuță Charlotte.
Zayn mârâie maxilarul său incordându-se.
- Hai nu te supăra prințisorule , uite ca sa te liniștesc iti spun că sunt prieten bun cu Aaron.
- Mai bine zis o slugă de-a lui.
După auzirea acelor cuvinte , Flavius era cu mâinile în gâtul lui Zayn.
Ceilalți vampiri plecaseră de ceva timp acasa , mai erau doar ei 4.
Naomi sări la gâtul lui Charlotte. Nu i voia sângele,ii voia o moarte dureroasă , Charlotte nu ripostaza ,nu e in stare să o lovească pe cea căreia nu demult ii zicea "soră ".
Cum văzu acele imagini Zayn prinse puteri în formă sa de lup il arunca pe Flavius de pe el si pe Naomi de Charlotte.
- Ne vom mai revedea dragilor , apropo Charlotte imi poti spune ce vrei sa i transmit tatălui tău . După rostirea acestor cuvinte Flavius si Naomi se pierdură in intuneric.
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...