Zayn era speriat , speriat de gândul că Charlotte si ar fi dat seama ca el nu e om ,ca Charlotte avea sa le spuna celorlalți ce a văzut, sa le spună wolfblood .
- Tu , tu ești ,monstrul! spuse Charlotte tremurând, tu ,tu ai vrut sa ma omori ,spuse Charlotte speriată .
- Liniștește.te ,gata , liniștește te ,ok? Spuse doctorul de gardă.
Zayn plecă ,se ascunsese după spital așteptând ca tatăl lui Charlotte sa plece, ca mai apoi sa intre la ea in salon si sa constrângă ,sa o constrângă sa uite , sa uite ce a văzut sa uite totul sa uite ce este el.
-Domnule doctor ma țineți la curent , spuse Louis tatăl lui Charlotte în timp ce se apropia de ieșire .
Atât ia trebuit lui Zayn să audă , în formă sa de wolf blood a sărit la etajul al doilea ,unde se află Charlotte .
Când ajunse acolo era înfiorat ,înfiorat de ceea ce vede.
Charlotte numai era umană , avea ochii galbeni , un contrast între galben si verde , unghiile îi erau de fapt niste gheare negre si lungi, Zayn știa ce se întâmplase.
- Îmi pare rău ,murmură el foarte încet.
Charlotte se pierduse pe pe ea,își pierduse umanitate si totul din cauza lui.
El o apuca pe Charlotte de umeri inspectându-i fiecare părticică ă corpului până când văzu semnul de pe abdomen era o muscătura de vârcolac , mușcătura lui Aaron , a tatălui său Aaron.
Charlotte scoase un mârăit puternic si părea că vrea să o atace pe Zayn
- Asta nu esti tu , Charlotte revino-ti ,ok?Hai Charlotte ,te rog!
Zayn menținea contactul vizual între ei doi ca nu cumva Charlotte sa o ia razna mai rău.
Charlotte își lăsa privirea in jos , arătându i lui Zayn ca i pare rau.
- Iartă ma ,nu stiu ce s-a întâmplat,spuse ea revenind complet la forma ei originală.
Ce s.a întâmplat cu adevărat?spuse ea tremurând.- Voiam să te constrâng sa uiti dar se pare ca numai e cazul , doar moartea te mai poate constrânge acum. Auzind aceste cuvinte Charlotte se cutremură , ii era frica.Ai fost muscata de un vârcolac, de vârcolacul Alpha.
Ochii lui Charlotte se mărira la auzul acelor cuvinte.
-Și prietena mea ? Ea ,ea unde e?
- Ai mai fost cu cineva ?
- Da ,am fost , prietena mea , Naomi unde e? întrebă Charlotte aproape la limita dintre exasperare.
Atunci Zayn își amintise de mirosul de vampir pe care îl simtise când fugea spre Aaron si Charlotte.
- Nu stiu Charlotte ..Am fugit sa te ajut.
Sa nu spui nimic din ceea ce ti s ă întâmplat, sa nu spui nimănui , acum numai esti umană, esti ca mine , avem aceeași cauză. Nu i lasa sa ti ia sânge , ok ? Charlotte dădu afirmativ din cap in timp ce Zayn sărea pe fereastră.Zayn știa ,știa că mirosul pe care îl simțise in seara aceea era dubios ,mirosea a vampir, dar nu avea timp sa se gândească la asta acum.
Acum când Charlotte nu mai era om ,când era un wolfblood.
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...