- Charlotte , de ce ai acceptat , fără să mă intrebi?
- Am crezut ca o sa fi de acord , spune Charlotte ,mentinându-si privirea în pământ ,si pentru prima oară de la evenimentul din spital ,îi era frică de Zayn, ai cărui ochi devenira nespus de verzi si inumani.
- Ai crezut prost Charlotte , asta e lupta mea in care tu , Nu trebuie sa te implici.- Nu trebuie să mă implic , ha...amuzant când vine din partea celui ce m-a implicat , tu m-ai băgat în asta , e doar vina ta ,iar acum când eu imi pun tatăl si prietenii in pericol , tu esti nedrept , ar trebuii să-mi mulțumești Zayn !
Zayn o privește pe Charlotte pentru câteva clipe cu dispreț un dispreț provocat de dezamăgire.
- Dacă asta crezi...atunci plec.
-Zayn iartă-mă , n-am vrut s-o spun așa.
-Cain hai plecăm .
Zayn era deja de partea cealaltă a ușii, pe Charlotte o sfărâmeau regretele ,dar erau prea târziu. Cain o batu prietenește pe spate.
- La revedere Charl!
- Cain, regret...
-Stiu ,spuse el zâmbind slab in coltul gurii , depărtându-se usor de ea si apăsând pe clanța ușii din lemn masiv ce scârțâie aproape la fel de trist ca atunci când si a adus mama in sicriu.*****
-Stăpâne , i-am ademenit de partea noastră, ei scapă de Aaron iar noi distrugem templul.-Foarte bine Wiliam, spuse Agamento , unul dintre membrii consiliului lumii supranaturale , stând pe scaunul sau înalt din camera , verde uriașă, cu un geam prin care pătrunde luna plină.
Agamento este vânjos cu păr negru , un bărbat frumos cu mustața , părea de 30 si un pic de ani dar in realitate avea peste 300 , la gât poartă un colier ce se termină cu o cruce roșie pe deasupra căreia se află un "X" , nu păreau că cred in Dumnezeu dar nici nu arătau că niște secte sataniste ,dar cine stie , aparențele sunt înșelătoare.
- Trebuie să-i distrugem Agamento , trebuie să distrugem ordinul vampirilor , am făcut o promisiune !
- Știu Ivann, trebuie să vă infiltrați în cercul de prieteni ai fetei , înainte să afle adevărul, înainte să afle cine e mama ei .
- Nu avem cum să facem asta Agamento !
- Ba da intrații pe sub pielea ei și știu și cum ...Ivan si William priveau unul la altul nedumeriți, ce voia oare Agamento să facă ? Orice ar fi ei vor accepta cu ochii închiși sunt datori să distrugă templul si vampirii, si au dat sufletele iadului , trebuie să îndrepte răul făcut si orice jertfă ar fi prea mică ,chiar si Charlotte.
Notă Autor:
Will=William (sunt aceeași persoană)
Sper să vă placă , la un moment dat mă gândisem să renunț la carte pentru că am văzut că nu vă place , dar apoi mi am amintit că eu nu scriu pentru voturi asa că voi continua!
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...