-Zayn unde mergem ?
- În gaura serpilor, mergem la mănăstirea neagră.
Charlotte privea nedumerită in jos ochii ei erau umezi , simțea un gol puternic în capul pieptului, si frica , simțea atâta frică , tatăl ei era tot ce-i rămăsese , singurul lucru stabil din viata ei , mai ales că acum ca Naomi numai era Naomi.
Zayn stia asta ,stia cât de mult ar duruo pe ea moartea tatălui ei.
- Hei Charlotte , îți jur că la nevoie imi voi da si viata pentru tatăl tău,spuse Zayn ,mâinile sale cuprinzând protector chipul .Ochii lui Charlotte privindu-i atât de milos si plin de iubire.
- Iar eu jur că-l voi pedepsi pe Aaron chiar de ar fi ultimul lucru pe care-l fac,spuse Cain lacrimile curgându-i roboți pe obraji , în sufletul sau amintirea fratelui său, dar atâta timp cât există reîncarnare există speranța.Vântul bătea cu putere in față Mănăstirii blestemate sau mai bine zis in față santuarului santanist. În adierea puternică a vântului puteai auzi țipetele disperate ale oamenilor ce murisera in chinuri groaznice aici.
- Zayn , merg singură, sigur Aaron e aici.
- Charlotte , nicidecum nu te las singură.
- Zayn te rog , arată-mi că ai încredere în mine.
- Charlotte ,nu pot...
- Zayn, te rog ,il iau pe Cain cu mine.Zayn fu nevoit să aștepte la 500 de metri distanță .
Cain si Charlotte temători in biserica neagră.
- Cain , mi e frica ca n o sa l pot salva pe tata.
- Să nu ti fie , cu Dumnezeu înainte Charlotte.
Deși ambii știau că Dumnezeu stătea departe de chestia asta.Cain astepta afara in spatele zidului de susținere pentru a putea anunță o viitoare ambuscada , în timp ce Charlotte împinge in ușă veche a mănăstirii blestemate , ușă ce scotea un scârțâit puternic si enervant .
Picioarele îi tremurau foarte tare, fusese oripilată de imaginile diavolesti de pe tavan dar nu dădea înapoi, avea o miza uriașă, tatăl ei.
Pășind mai departe il vede pe tatăl ei căzut la pământ , în zona încheieturilor îi curgea sânge , acolo săpase rugina.
- Tati , tati am venit, am venit sa te ajut.
- Fugi fata mea ,lasa ma mi am trăit viata .
Charlotte dădea alert din cap își apuca tatăl de braț si il conduse spre ieșire.
- Cain ajuta-ma sa l duceam acasa !
- Charlotte mai e cineva acolo ,o femeie.
- Cain du-l tu pe tata , ma duc sa vad.
- Dar Charlotte ..
- Cain ma descurc.Charlotte intra din nou pe acelasi drum , frica pătrunzând până si in cele mai întunecate locuri ale firii ei , mai ales că miza era acum mai mică, o străină.
-Aww ai venit sa ti salvezi soacra , Zayn n a avut curaj? Spuse Aaron
Dar Charlotte nu e destul de curajoasă sa i răspundă.
Aaron o apuca pe la spate de umeri pe Charlotte , apoi îi linge pervers gâtul , o mână ducându-se pe sânii ei fermi si cealaltă pe fundul ei bombat, era absolut apetisantă.
- Nu vrei sa facem si noi ceva, acum ca tăticul a plecat ? spune Aaron
-Ia-ti labele de pe mine,spune răspicat Charlotte, Aaron își bagă unghiile de wolfblood in umărul ei încât sângele începuse să curgă.
- Asa să fie târfulito, Mara adu- o pe Mellisa si aprinde vortexul înflăcărat, avem treaba.
****
Zayn stătea ca pe ace neștiind ce se întâmplă acolo asa ca decide să meargă și el.
Cum intra acolo o imagine sinistra îi apare in față ochilor , mama sa cu părul ei negru si pielea albă acum la pătata de la sânge , legată cu o sfoară deasupra unui foc imens , făcut cu magie neagră, iar de partea cealaltă a sforii aflându-se Charlotte .- Poti alege doar una care să trăiască, spuse Aaron.
- Te distrug jegule.spuse Zayn
- Poti incerca asta dar vei pierde timp si le poti pierde pe amândouă spuse Aaron , ce era la etajul superior al"mănăstirii"
- Zayn , sa ai grija de tatăl meu,spuse Charlotte convinsă că ea va muri .
- Ba nu ,tu sa ai grija se fiul meu , spune Mellisa, Zayn te iubesc fiule, Sa ti razbuni fratele sa ma razbuni si pe mine .Te iubesc, nu meriți să trăiești cu o crimă pe conștiința din cauza acestui om,nu e vina ta fiule , apoi Mellisa își dete drumul in focul abisului.
Iar odată cu moartea ei focul se stinge.
- Nuu, mama Nu!Dar era prea târziu, Zayn plângea la fel ca atunci când fratele său murise.
Mama sa făcuse sacrificiul suprem pentru el ,făcuse in numele iubirii, Melissa era atât de bună încât renunțase la viata ei pentru conștiința fiului său si pentru viata lui Charlotte.
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...