Will Parker

8 3 0
                                    

Perspectiva lui Charlotte:

Au trecut deja 3 zile de când Melissa ,a  murit, ma doar foarte tare sa stiu ca totul s a întâmplat din cauza meu , eu sunt cea vinovată,s a sacrificat si pentru mine  , tata e mai bine rănile au început să i se închidă, n-a pus întrebări dar simt ca urmeaza sa o faca, si stiu ca si el e rănit datorită pierderii Melissei, la rândul său crede că e vina lui dacă n ar fi mers la întâlnirea cu Naomi...dar eu sunt wolfblood tot datorită lui Naomi , dacă până acum am renuntat la ideea de a mă lupta cu ea , eu bine lucrurile se schimbă de acum.

*****

-  Charlotte,strigă Zayn,iartă-mă că am fost cam distant , a trebuit să mi pun ordine în gânduri.

- Zayn, imi pare rau...
-Șhh, nu trebuie să ti para rău , lui Aaron trebuie , spune Zayn in timp ce un mușchi de pe maxilar îi zvâgneste ,iar ochii i se maresc.
Charlotte , du te la scoala , ai lipsit destul , rămân eu cu tatăl tău.

- O sa fi bine ?
- Da , voi fi ,spuse Zayn, Cain va merge cu tine in caz ca e Naomi acolo .

******

Pe holurile reci ale liceului ,mergeau cu ochii in patru Cain si Charlotte .
Cain încercând să pară un elev normal ,un om.

- Cain , încearcă să te comporți normal!

- Ma comport normal.

- ok atunci încearcă să te comporți ca un om.

Cain își dă ochii peste cap , ajung intr.o zona a holului unde, nu e nimeni nici ei nu stiu ce cauta acolo parca picioarele ar fi mers singure.

Deodată,în fața lor apare un bărbat solid îmbrăcat în negru cu păr blond ,n ai zice ca e la liceu si mai degrabă are vreo 24 de ani .

Cain si Charlotte se uita instinctiv unul la altul , mai ales că simțeau o aură ciudată.

- Știu cine sunteti si ce căutați.

Cain se uita ciudat la el. Trimitând-o protector pe Charlotte in spate.

- Si putem face un schimb , voi ma ajutati si eu vă ajut.

- Cum să te ajutam ,si cine esti?
Spune Charlotte eliberându-se din strâmsoarea lui Cain.
- Ma numesc Will  , întreaga lumea magică neagra se leagă de Templul Morgon.  Misiunea mea e să l distrug, de aceea am venit din Anglia.

-Unde e acest templu ?

- Aici pe aici pe undeva , iar voi ma veti ajuta sa l distrug.

- De ce vrei Sa l distrugi?

- Nu vreau eu , Consiliul Suprem al lumii magice vrea.

- De ce ?

-Will ,surâde slab,cred ca ai aflat destul până acum.

-Vreti sau Nu?

      ****

Sânge de lup ( mistic I )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum