Rănit , nemâncat , Cain rătăcea pe străzile Germaniei până în fața casei lui Charlotte , simțul mirosul fiindu-i foarte dezvoltat il călăuzise acolo , îl caută pe Zayn ,voia să fie de partea lui ,voia să l ajute. Deodata soneria strica linistea casei lui Charl, si fata se grabi sa deschida usa
- Cine esti ? întreabă Charlotte în timp ce-si sterge ochii rosii.
- Zayn e aici, spune mi unde e!
- Cine esti? Se răsteste Charlotte ,glasul slăbindu-i la final.
- Cain , Cain ce cauti aici ?Se auzi vocea nedumerită a lui Zayn, ce tocmai ieșise din dush, părul său blond căzându-i in fire pe față,era frumos , atât de frumos ,încât pentru o clipă Charlotte uită de tot.
- Zayn, esti in pericol , Aaron a facut un pact cu un anume Flavius,au prins un prizonier si ti au întins o ambuscadă la Mănăstirea Neagră.
-Tata...murmură Charlotte ,pe obrazul ei scurgându-se o lacrimă amară.
-Vom merge acolo , îl stiu pe prizonieri.
- Zayn ,ce e in capul tău ?Se repezi Cain.
-Îl stiu pe prizonier, e acolo din cauza mea , e tatăl lui Charlotte , fa ce vrei dar eu merg. O să-l distrug pe Aaron.
- Crezi ca e o idee bună să te pui în fața lui Aaron? întrebă Cain , privirea lui fixând un punct fix in podea.
- Memoria lui Kit ,nu merită asta ?
Privirea lui Cain fixându-l cu aciditate pe Zayn , un mușchi de pe maxilar zvâgnindu-i.- Asta credeam si eu , ma duc sa mă îmbrac si mergem.
******
- Off , off , fiica ta nu se grăbește deloc dragul meu prieten, te ai gândit vreodată că își iubește tăticul doar pentru bani?
- Nu te lega de fiica mea !spune Louis,tatăl lui Charlotte , trăgând cu putere in fata , trăgea atât de tare încât rugina lanțurilor cu care era legat ,îi intră în piele, ciudat dar toată scena se petrecea în beciul unei biserici, inundate in mirosul sângelui si a oaselor lăsate să zacă acolo decenii întregi. Altarul era alb pictat cu tot felul de însemnări diavolesti. Iar sus pe tavan fiind reprezentată luptă dintre Lucifer si Iisus, si intr-un fel prostesc Lucifer învinge , dar asta doar in aceea pictură.
Vampirii creaseră acel loc în scopul de a atrage oamenii , facându-i sa creada ca este o biserică adevărată ca mai apoi sa i atace. "Biserica " fiind folosită mai apoi pentru ritualuri sataniste.
- De ce ai ajuns aici?
- Nu stiu, Naomi era prietena fiicei mele si m-a chemat sa mi povestească ceva de Charlotte , si m au atacat ,nu sunt oameni ,sunt fiinte paranormale , si fiica mea e in pericol .
- Stiu ce simți.
- Cum te numesti?
- Melissa. Soțul meu m-a adus aici , doar pentru că vreau sa mi apăr ultimul fiu .
----Melissa-----
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...