Porque tu error solo fue conocerme

8 2 0
                                    

- Imi pare rău , Charlotte .

- De ce ? Pentru ce iti pare rau , a fost greșala  mea.

- Fix pentru asta imi pare rău , pentru că unica ta greșală a fost să mă cunoști pe mine, si pentru asta imi pare rău.

Charlotte privi preț de o clipă în ochii lui Zayn.

- Zayn, vreau să-l găsesc pe tata, vreau sa mă ajuți.
- Te ajut .

- Promiți?
- Promit. Si chiar trebuia sa o ajute avea o datorie nescrisă față de el ,în fond el o băgase in treaba asta , nu? Doar ca lucrurile , nu sunt asa cum par  , daca ar fi plecat după Flavius si Naomi , ar fi dat de Aaron ,dar merita Charlotte merita  orice , chiar si viata lui Zayn. Avusese parte de atâta suferință , își pierduse mama, fratele dar Zayn nu va lăsa să-si piardă și tatăl.

*****
- Cain a dispărut !
- Și ce mi pasă mie de un puști neimportant ,spuse Aaron.

- Ar putea trece de partea lui Zayn dragule ,trebuie să fim prudenți, spuse Liana in timp ce sărută claviculele lui Aaron , ce era acum în forma  lui umană .
Aaron era un bărbat foarte arătos , era visul oricărei femei, iar Liam  era noua  lui prada, o muritoare pe care a mușcat-o , Melissa era acum prizonieră , legată in lanțuri si biciuită zilnic ,si totul pentru că își iubește copilul.

***Ok, acum va urma o scenă pe care vreau să o descriu foarte mult si foarte bine , cititi pe propria răspundere ,e +14*

- Nu poate face asta iubito ,nimeni nu poate să mă distrugă.

Aaron era deasupra iubitei sale cu 15 ani mai mică, trupurile lor contopindu-se , săruntând fiecare zonă a corpului fetei .
Când aceasta se ridică mâinile lui Aaron ajungând pe fesele  acesteia.

Părinții lui Liam (care de altfel erau oameni ) aveau mii de scenarii in cap despre ce s -a întâmplat cu fiica lor dar niciodată nu s-ar gândi că fiica lor de 20 de ani e prada unui wolfblood și singură ei greșală e că l-a cunoscut

Sânge de lup ( mistic I )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum