Cu capul pe biroul ei , ochii fiindu-i umflați de la atâta plâns adormise cu capul pe biroul de lângă geamul pe care îl uitase deschis toată seară .
Era confuză , visul fiindu-i singurul refugiu ce o făcea să scape din realitatea cruntă pe care o trăia.
Deodată tropăitul pașilor tatălui ei pe scări o trezeste .
- Hei ,scumpo..trezeste-te a venit cineva la tine .
Imediat cu Charl își deschide ochii si isi atinge obrajii reci ,Louis îi lasă pe Will sa intre în camera fiicei sale , asigurându-i că dacă vor ceva el e jos.- Hei Will..
- Hei..Ce faci ?
Will nu apucă să termine de vorbit căci Charlotte începi să urle ,urechile ascuțindu-i-se , venele înverzindu-i se.
- Charlotte.. ..opreste-te spune Will in timp ce vena de la gât îi zvâcnește puternic.
Dar Charlotte , sare pe geam , forma ei e oarecum umană , dar parcă wolfblood-ul din ea s-a trezit la viață după mult timp.
"- Axel se întâmplă! "
"Dacă ne iubești ,salvează-ne "
Charlotte fugea foarte repede si in scurt timp ajunsese la periferia orășelului din munții Pădurea Neagră, intra intr-o fabrica de cherestea mai veche decât al doilea război mondial,nu stia de ce face asta , dar colții îi ieșiseră si ochii erau de un verde puternic .
Ajunsă acolo , Charlotte aude un țipăt puternic, în fundul camere întunecate se află o oglinda uriașă veche , dar lângă acesta o siluetă masculină căzuta la pământ ținând apropiându-se Charlotte își dă seama că e Zayn.
- Zayn.. Ce...Zayn spune ea în timp ce i șterge sângele ce i curgea in cheguri cu ajutorul bluze pe care o purta .
Zayn te rog !- Te iubesc Charl!
Charlotte tipa ca o disperată nici nu auzise ce i spusese Zayn ,nu putea suna la spital si ar fi dat seama ca Zayn nu e uman .Charlotte il priveste in ochii, si plânge necontenit. Văzând cum viața din Zayn de scurge ..
Din intu eric cu o capă purpurie apare o siluetă necunoscută lui Charlotte si nici ochilor împaienjeniti a lui Zayn.
Se apropie , de Zayn , era un bărbat ,acesta îi pune mâna pe piept .Si privind in ochii lui Charlotte spune:
- Târg , esti la dispoziția mea , pentru viata lui.-Accept orice . Spune Charlotte fără să se gândească.
Bărbatul în capă purpurie spune " si leg blestem între ea și mine ,dezlegatu-l pe el de soarta ce avea să vie "Cheagurile de sânge încetează să curgă iar bărbatul părăsește locul.
Charlotte il săruta pe Zayn asa plin de sânge cum era.
- Am nevoie doar de tine , te am cautat o viață Zayn , si te am gasit nu te voi mai lăsa să pleci ,pentru că nu văd un rost al vieții mele dacă nu te țin de mână pentru că tot ce vreau esti tu , tot ce mi doresc este să mi oferi iubire , hai să cunoaște esența universul.Hai se ne iubim ca nebuni , imi dau seama ca asta mi a lipsit mereu , o iubire adevarata si acum o am si vreau să lupt pentru ea , pentru tine , pentru noi..
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...