Harta

7 1 0
                                    

"Oh iubire dacă există un râu pe care să-l pot trece si sa te aducă înapoi spune-mi acum "

Charlotte stătea cu capul pe biroul ei , părul răsifirat acoperindu-i ochii roșii si obrajii  uzi de la atâta plâns.

Geamul era deschis de aseară , a fost o noapte rece dar a adormit cu capul pe biroul ce se află fix sub geam , n-a interesat-o sa il închidă, inima o durea atât de tare încât oricare alt lucru i se părea superficial si fără sens ,în fond nimic nu o poate ajuta sa-l găsească acum pe Zayn , de care îi e foarte dor. Oare e bine ? Oare el si Aaron sau înfruntat? Sunt întrebări pe care ea si pe pune încontinuu de când Zayn a părăsit intr-un mod dramatic si complet din vina ei casa si totodata si pactul lor , ajutor reciproc , dar pentru Charlotte Zayn era mai mult de atat ,ea il iubea , ea voia mai mult , de fiecare dată când îi privea ochii căprui, voia mai mult .

Gândurile îndreptate spre Zayn ,încep să dispară când Charlotte aude pasi pe scări.

- Charlotte ,trebuie să vorbim!

-Will ce cauti aici ? Te vede tata pleaca acum.

-Tatăl tău nu e acasa ,trebuie să vorbim.

Will se apropie ,de Charlotte itinzând pe biroul rece stropit cu lacrimile iubirii adevărate, o hartă veche ponosită.

Trebuie să descifrăm cuvintele si ne dăm seama ce înseamnă ghicitoare , astfel vom  găsi Iatacul Suprem , vom găsi si secta iliuminatiilor.

Pe harta erau inscripții cu cifre romane si litere slave , în colțul stâng sus era semnul de la iluminatii  , iar în colțul drept jos , era însemnat o gheara de lup ,scris jos cu litere încrucișate "Alpha Supremus vida".

- Avem nevoie de Zayn .

- Will nu vreau ,pare periculos.

- Am făcut o înțelegere Charlotte, nu mai poti da inapoi...

Sânge de lup ( mistic I )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum