- Zayn ,ca oamenii să te creadă normal trebuie să-ti schimbi vestimentația.
- Nu mi pasă cum mă văd oamenii Charlotte !
- Ok , dar cred ca nici nu vrei sa afle cine esti sau ce ești .
Zayn se strâmbă , știa că Charlotte are dreptate .
-Noroc ca m am gândit la toate , uite niste haine mai normale , fă ti un duș repede înainte să vină tata .
*****după 30 de minute *****
- Zayn imbracă-te odată ! Vreau sa merg la Naomi acasă.
- Vin acum.
Zayn și Charlotte poriniră spre casă părinților lui Naomi.
- Doamnă Müler ?Sunteti acasă ?
Dar nu răspundea nimeni, când intră în casă, fură surprinși să vadă că ușa era deschisă , fapt ce nu le stătea în fire soților Müler .Cum pășiră pe coridor , simțurile amândurora fură acaparate de mirosul sângelui . Soții Müler erau întinși pe podea intr.o băltoacă de sânge .
Charlotte fu îngrozită atât de îngrozită încât nici nu si dăduse seama ca se afla după brațul protecțiv a lui Zayn .Plângea , Charlotte plângea , ii luă o secundă de se dezmeticească ca mai apoi sa ia telefonul si sa sune la ambulanță .
O căută pe Naomi in casa , si spera din tot sufletul ca ea să nu fie acasa , speră din tot sufletul ca Naomi sa nu fi acasa , speră să nu i se fi întâmplat nimic. Nu putea accepta asta , nu chiar nu putea , Naomi ii era ca o soră.Din fericire Naomi nu e aici ,între timp ajunge si ambulanță care nu poate sa faca mai mult decat sa conteste decesul,moment în care Charlotte răbufini in plâns .
- Săracă Naomi , numai are pe nimeni.
-Mda,săracă ...spuse Zayn plin de scepticism ,de parcă ar fi știut ceva.
***********
-Părinții tăi au un sânge atât de delicios , Naomi !
- Câtă dreptate ai ,dragul meu ,spuse Naomi apropiându-se de Adam si sărutându-l sălbatic , acesta îi răspunde apoi își lăsa mâna pervers pe coapsele ei , băgând mâna pe sub fusta strâmtă,neagră și pătată de sângele celor ce au crescut.o si au avut grijă de ea ca de ochii din cap.
Dar aceea nu era Naomi cea de dinainte , era un vampir rece ,crud și desfrânat .
- Am primit un mesaj de la Aaron .
- Cine e Aaron?,intreaba Naomi
- Un vârcolac ,cică vrea sa i fac felul lui fi-su.
- De abia astept spuse ,Naomi cu un rânjet întipărit pe față.Trebuie să plec sa ma prefac ca mi pare rau de moartea ălora. Bye , ne vedem.
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...