După ce si-a strâns lucrurile, Louis(tatăl lui Charlotte) coboară în sufragerie ,unde Zayn si Charlotte il asteapta.
- La revedere iubita mea, te iubesc ,ne vedem peste două săptămâni când iti voi lua si transferul.
- Și eu te iubesc tati ,mult!
- Să ai grijă ,da ?să sti ca te poti răzgândi oricând.
- Știu, si voi avea , si tu să ai .
- La revedere Zayn ,spune Louis imediat după ce lunga imbratisare dintre ei si Charlotte se sfârșește.
- La revedere domnule Louis ,spune el in timp ce-si strâng mâna bărbătește.
Iar Louis se urcă în mașină și pleacă spre Hamburg ,dar nu cu inima împăcată, parca ceva din interiorul lui îi spunea că nu trebuia să-si lase fica acolo ,în lumea neștiută, în aceea lume paranormală, ca întrecea legile fizicii si pana la urma o lume paralelă cu realitatea.****
Zayn o trage pe Charlotte in bratele sale, mâinile lui atingând locuri destul de intime iar plăcerea simțită de ei in acele momente fiind periculoasă.-Oh iubito esti atât de frumoasa.
Uneori ma intreb ce am facut sa te merit.
- Zayn , nu fi prostuț, fără tine viata mea nu ar fi avut culoare , nimic n-ar fi fost interesant , n-aș fi simțit bucuria diminetilor in care te vad lângă mine .Tu mi încălzești sufletul, tu esti tot , tu esti jumătate din mine , esti iubitul meu.Zayn îi prinde chipul în căușul palmelor sale ,privind-o pentru câteva clipe în loc ,dându-si seama ca nu o putea pierde pe Charlotte căci doar 2 persoane il mai iubisera atât în viață asta ,Melissa si fratele lui , dar din pacate Aaron îi ucise pe amândoi. Iar acum , acum Charlotte era singura lui familie , era cel mai stabil lucru iar el nu voia să piardă asta, si ar fi dat ani din viata doar să n-o piardă pe Charlotte .
Dintr-o dată niște bătăi repetate se aud in ușă, iar Cain intră , căci ușă rămăsese deschisă. Iar , în urmă lui,intra Will a cărui privire devine ciudată când îi vede pe Zayn si Charlotte.
- Salut , spune Cain.
-Heii! răspunde Charlotte.
-Cain,derbedeule chiar nu puteai găsi un moment mai prost.
-Ooo mai taci .
- Am venit aici pentru lucruri importante ,se rostește Will.
- Chiar voiam să te întreb ce cauti Will,spune vizibil deranjat de prezenta lui ,Zayn.
- Am venit cu harta, si am nevoie de sângele tau Zayn ,pentru a o dezlega.
- Nu inteleg .
-Nu ma mir ,spune Will iar Zayn deja își înfige mâna în gâtul lui .
-Băieți gata !avem un pact,ati uitat ?
La audierea acestor vorbe ei se liniștesc.
-Trebuie să te înțepam in laba dreapta si sa punem pe inscripția labei de wolfblood.
- Bine, dar vreau s-o facă Cain ,spune el stiind ca Charlotte nu l ar putea răni, iar în William nu are încredere. Zis si facut.
Iar atunci când laba insângerata a lui Zayn se lipește ca o ștampilă pe inscripție, harta se preschimbă în niște coordonate clare , spre Castelul Sufletelor pierdute , spre poarta Abisului.
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...