- Naomi ,imi pare extrem de rău ,sunt lângă tine . Ști asta , da ?
- Multumesc Charlotte , nimeni nu poate sa si dea seama câtă durere simt . Câteodată mă gândesc că a fost vina mea.
- Cum să fie vina ta ?
- Dacă aș fi fost acasa , toate astea nu s ar fi întâmplat.
Atunci Charlotte o privi pe Naomi cu compasiune , dar doar pentru o clipă căci mai apoi o strânse la pieptul ei.
În timp ce o lacrimă se scurge pe obrazul lui Charlotte , Naomi își dădea zeflemitor ochii peste cap.
Mintea cu nerusinare in tot ce spune,nu i părea rău , ea își ucisese părinții. Si daca ar fi putut da timpul inapoi , ar fi facut,o da , ar fi facut acelasi lucru..
***
Ieșind pe pe holurile reci ale liceului Charlotte si Naomi se îndreaptă spre casa lui Charlotte.- Stiu ca nu e momentul, dar totusi Naomi unde ai plecat in seara aceea ?
- Am mers la toaletă și după nu te am mai văzut. Cu tine ,cu tine ce s.a întâmplat?
Charlotte își lăsa privirea in jos , nu voia să i spună ,asa nu era o discuție pe care o poartă două adolescente.
- Ok...sunt un wolfblood , am fost mușcat de un soi de lup vârcolac , Aaron am inteles ca il cheamă.
Spre uimirea lui Charlotte , Naomi nu prea părea surprinsă, nu era deloc surprinsă,un alt sentiment ii se citea pe față.
- Cine ti a spus că-l cheamă asa ?
- Fiul lui , el m-a salvat.
Fata lui Naomi se lumină brusc.
-Charlotte ,uite , numai pot veni la tine , vreau sa merg acasa sa simt amintirea părinților mei, chiar nu ma simt bine , vreau sa fiu acolo.
- Promite.mi ca vei fi bine !
-Promit.
*****
După ce se îndepărta,Naomi scoase telefonul din buzunarul fustei roșie din latex pe care o purta.- Adam , am găsit exact ce căutam , dar fi atent trebuie să mă răsplătești o noapte întreagă pentru asta!
Adam rânji muscându-si buza de jos .
- Ce anume ai găsit pisicuța mea ?- Pe fiul lui Aaron ,băiatul lup.
Brusc, față lui Adam fu traversată de lumină , dar fu doar pentru o secundă căci, după pe chipul lui perfect apăru o grimasă adâncă.- Fi atența târfulițo, daca e vreo glumă de-a ta ,te distrug !
- 1 la mâna nu mă poti distruge , 2 la mână eu nu as zice târfă , poate doar "damă de lux " si 3 nu e nicio glumă babălâcule , câinele e prietenul unei cunoștințe.
- Bun prințesă atunci diseară dăm atacul. Trimite-mi o poza cu cunoștința ta ,am un plan perfect.
*******
- Ce face lupul meu preferat ?- Presupun că așteaptă vești de la tine Adam.
- Aww atunci am ajuns exact la timp,spuse Adam cu un rânjet imprimat pe față albă și perfectă, micul prinț a fost deconspirat.
- Tu ...adică...Zayn a...
- Exact . Si ti l voi aduce în două zile , dar vezi tu costă totul costă.
-Orice , numai adu-mi-l.
- Vreau sânge de vârcolac !
Aaron se uita ironic la Adam.
- Sângele fiului de Alpha nu ti se pare suficient ?
Adam il privea nelămurit,privirea lui pierdută cerea un răspuns.
Atunci dându-si seama , se apropie de Adam si ii șopti la ureche.- Il vreau mort Adam ,mort poti face orice cu sângele lui ,sa mi aduci doar capul vreau să l arăt haitei mele , pentru a nu mi pune la îndoială puterea.
Adam nu se aștepta la asta , da văzuse multe crime , văzuse cum Naomi își ucidea părinții,dar el știa că Naomi făcea asta din cauza transformării, dar Aaron , Aaron făcea totul cu știința, își voia copilul , sânge din sângele lui , inimă ruptă din inima lui , il voia mort .
Asta era prea mult chiar si pentru un vampir ca Adam care isi tine toată familia aproape.- S-a făcut amice, apoi intorcându-se Adam își spune in barba , asta înseamnă să ai sânge de lup ,sânge de Alpha!
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Manusia Serigala"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...