မွတ္မွတ္ရရေပါ့ ငယ္...
လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ႏွစ္ႏွစ္နီးပါးေလာက္မွာ ကိုယ္ ကေလးကို စၿပီးစိတ္ဝင္စားမိခဲ့တယ္...
သိပ္ကိုခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းတဲ့ Yaoiအတြဲေလးလို႔ထင္ခဲ့မိတာက စတာေပါ့...
တကယ္ေတာ့ ကိုယ္ေတြ႔ခဲ့တဲ့ပံုေလးေတြက ကိုယ္သိပ္ခ်စ္တဲ့ကေလးတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ momentေတြေပါ့ ကေလးငယ္...
အမွန္အတိုင္းဝန္ခံရရင္ ကိုယ္ ကေလးငယ္႐ွိတဲ့ fdထဲကိုဝင္ခဲ့တာ ၁ႏွစ္ေက်ာ္ပဲ႐ွိပါေသးတယ္...
ကေလးတို႔ကို သိတာကေတာ့ ၆ႏွစ္နီးပါး႐ွိၿပီေပါ့...
ကိုယ္fdထဲကိုဝင္ျဖစ္ခဲ့တာက ကေလးတို႔ကိုသိပ္ခ်စ္လို႔...
အစထဲကfdထဲမဝင္ျဖစ္ခဲ့တာ ကေလးတို႔ကိုမသိခဲ့တာေတြက ကိုယ့္ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔မိသားစုေၾကာင့္ေပါ့ ကေလးငယ္...
အဲ့အတြက္လဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ငယ္...
Fdထဲဝင္ဝင္ခ်င္းမွာ ကိုယ့္biasက ကေလးတို႔ႏွစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္ေလ...
ေနာက္ပိုင္းက် Xing gegeပါ ကိုယ့္ရဲ႕biasျဖစ္ခဲ့တယ္...
Omm......ကိုယ္ဝန္ခံၾကည့္ရမလား?
ကိုယ္ ကေလးငယ္ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာေလ...
ဒီfeelingေလးကိုခ်ေရးျဖစ္တာက...
ကေလးေလးကို ကိုယ္ ဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္တယ္ဆိုတာရယ္...
ကိုယ့္ရင္ထဲမြန္းၾကပ္ေနသမွ်ကို ကိုယ္အျမဲတမ္းေငးၾကည့္ေနခဲ့မိတဲ့ ကေလးငယ္ဆီမွာ ရင္ဖြင့္ခ်င္မိလို္႔ရယ္ေၾကာင့္ပါ ကေလးငယ္ငယ္...
ကိုယ္ ရင္ဖြင့္သမ်ွကို ကိုယ္နဲ့ဟိုးးအေဝးျကီးမွာေနတဲ့ ဒီကမာၻမွာကိုယ္႐ွိေနတယ္ဆိုတာေတာင္မသိတဲ့ ကိုယ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ကေလးေလးက နားေထာင္ေပးမယ္မလားဟင္?
ခ်စ္တယ္...ကေလးငယ္ငယ္...
Awww...ဒါနဲ႔ ကိုယ္ခြင့္ေတာင္းစရာ႐ွိေသးတယ္ ငယ္...
ကေလးက 94 born...ကိုယ္က 98 born...
ကိုယ္က ကေလးထက္၄ႏွစ္(ကေလးတို႔အယူအရ
၅ႏွစ္)ငယ္ေပမဲ့...ကေလးကို သိပ္ခ်စ္လို႔ ကေလးလို႔ေခၚခြင့္ျပဳပါ ကေလးငယ္...
ခ်စ္ရတဲ့ ကေလးငယ္...
ကိုယ္စိတ္ညစ္စရာဘယ္ေလာက္႐ွိ႐ွိ ကေလးရဲ႕အျပံဳးေလးျမင္လိုက္ရရံုနဲ႔ ကိုယ့္စိတ္ေတြေအးခ်မ္းသြားတယ္ ငယ္...
အဲ့ဒါေၾကာင့္ အျမဲတမ္းျပံဳးေနေပးပါ ကေလးငယ္...
အတၱႀကီးတယ္ပဲဆိုဆို...
ကေလးရဲ႕အျပံဳးကို အျမဲျမင္ခ်င္မိတာမို႔ အျမဲျပံဳးေနေပးပါ ငယ္...ခ်စ္တယ္ ငယ္...
ငယ္လဲ ကိုယ့္ကိုခ်စ္တယ္မလား?...
အဟက္ ကိုယ္သိပ္႐ူးတာပဲေနာ္ ငယ္...
ငယ္ကကိုယ့္ကိုမသိလဲ ကိုယ္ကေတာ့ခ်စ္တယ္ ငယ္...29.1.2018