Change-over

81 7 1
                                    

ငယ္...

ငယ္ သိလား...

ကိုယ္ အရမ္းေျပာင္းလဲလာတယ္...

ငယ့္ကို ခ်စ္မိသြားတဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး ေနာက္ပိုင္း...

ငယ္တို႔အားလံုးကို ခ်စ္မိခဲ့တ့ဲအခ်ိန္ရဲ႕ ေနာက္ပိုင္းေတြက စလို႔ေပါ့...

အစပိုင္း သိပ္မသိသာေပမဲ့...

ေနာက္ပိုင္းေတြ သိသိသာသာျဖစ္လာတဲ့အခါ ကိုယ္ သတိထားမိလာခဲ့တယ္...

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေရာ...ကိုယ့္ေဘးကလူေတြကေရာ...

ကိုယ့္ေျပာင္းလဲမႈေတြကို သတိထားမိလာၾကတယ္ေပါ့...

ဘာေတြေျပာင္းလဲသြားလဲဆိုေတာ့...

*ငယ့္ကို တမင္တကာပဲျဖစ္ေစ...စေနာက္တာပဲျဖစ္ေစ...
မေကာင္းတာတစ္ခုခုေျပာလာတဲ့အခါ...

အဲ့ေျပာလာတဲ့သူက ကိုယ္အခင္ရဆံုး သံေယာဇဥ္အ႐ွိဆံုးသူျဖစ္ေနရင္ေတာင္ ကိုယ့္ဖက္က ငယ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သည္းမခံႏိုင္တာမ်ိဳး...ၿငိမ္မခံတာမ်ိဳး...

*အရင္ကလိုမ်ိဳး...ကိုယ့္ကို မခ်စ္ၾကမွာ ထားခဲ့ၾကမွာကို ေတြးၿပီးေၾကာက္မေနတတ္ေတာ့ဘူး...

နင္တို႔မခ်စ္လဲ ငါ့ကေလးေတြက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ကစိုးမိုးလာတဲ့အခါ...သူတို႔ဘာေျပာေျပာ သိပ္မေလးမထားေတာ့ဘူး...

အားလံုးကို Neglect လုပ္တတ္လာတယ္...

*တစ္ေယာက္ထဲ ေနရမွာလဲ မေၾကာက္ေတာ့ဘူး...

ကိုယ့္္ေဘးမွာဘယ္သူမွ႐ွိမေနေပမဲ့...

ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ငယ္တို႔ကအျမဲ႐ွိေနတဲ့အတြက္...

ကိုယ္မေၾကာက္ေတာ့ဘူး ငယ္...

အရာရာကို အဆင္ေျပေအာင္ ေနတတ္လာတယ္...

*ငယ္တို႔အေၾကာင္းေတြးေနတဲ့အခါ တျခားဘယ္သူက ဘာလာေျပာေျပာ သူတို႔ကိုမျမင္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အထိ ျဖစ္သြားတာမ်ိဳး...

*ငယ္တို႔နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ တစ္ခုခုကို ေတြးမိလိုက္တာနဲ႔ အရမ္းစိတ္ဆိုးေနတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ေနခဲ့ရင္ေတာင္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာင္မသိလိုက္ပဲ အလိုလိုျပံဳးသြားတာမ်ိဳး...

*အရင္က ကိုယ့္ကို ေက်ာင္းၿပီးရင္ ဘာလုပ္မွာလဲလို႔ ေမးလာၾကရင္ ကိုယ္ ဘာျပန္ေျဖရမလဲမသိဘူး...

အခုေတာ့ အရင္နဲ႔မတူေတာ့ဘူး...

ငယ္တို႔နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကိုယ့္မွာ အိပ္မက္ေတြ႐ွိလာတယ္...

အခုဆိုရင္...ကိုယ့္ကို ေက်ာင္းၿပီးရင္ ဘာလုပ္မွာလဲလို႔ ေမးလာၾကတဲ့အခါ...

ေက်ာင္းၿပီးရင္ Overseaထြက္မွာ လို႔ ေျဖတတ္လာတယ္...

အိမ္နဲ႔ေတာင္ အတိုက္အခံလုပ္ၿပီး Overseaထြက္ခ်င္လာတယ္...

*အခုေလာေလာဆယ္အေနနဲ႔ဆိုရင္...

အိမ္ကလူေတြပါ အံ့ဩသြားေလာက္တဲ့ထိ ကိုယ္ ေျပာင္းလဲလာတယ္...

အရင္က သူမ်ားဆီမွာအလုပ္လုပ္ရမွာ ေသမလိုေၾကာက္တဲ့ ကိုယ္က...

ဟိုတစ္ေန႔ကပဲ...

ေက်ာင္းပိတ္တာနဲ႔အလုပ္လုပ္ၿပီး ပိုက္ဆံစုမွာမလို႔ အလုပ္႐ွာေပးပါ ေမေမ လို႔ ေျပာတတ္လာတယ္...

Omm..ငယ္...  ေမေမ သိပ္အံ့ဩသြားတာေပါ့...

ကိုယ့္ စကားကိုလဲ မယံုဘူးေလ...

စေနတယ္ပဲ ထင္ေနၾကတယ္...

ကိုယ္က သူမ်ားဆီမွာအလုပ္လုပ္ရမွာကို ေသမလိုေၾကာက္ခဲ့တဲ့ ေကာင္ကိုးးး...

သူတို႔ မယံုတာလဲ မဆန္းပါဘူး...

Omm.....

ဒါနဲ႔..စကားမစပ္

ခ်စ္တယ္ ငယ္😘

13.3.2018

ခ်စ္ျမတ္နိုးရပါေသာ...(Hunnie)Where stories live. Discover now