Phone screen ေပၚက မင္းရဲ႕ပံုရိပ္ကေလးေတြကို ထိေတြ႔ရင္း ျပံဳးေနမယ္...
မင္းရဲ႕အျပံဳးေလးေတြကိုေငးရင္း လိုက္ျပံဳးမယ္...
မင္း မ်က္ႏွာမေကာင္းရင္ စိတ္ပူမယ္...
မင္းရဲ႕အသံေလးကို နားေထာင္ရင္း သီခ်င္းစာသားေလးေတြ လိုက္ရြတ္မယ္...
မင္း ကကြက္ေတြကို ၾကည့္ရင္း ၾကည္ႏူးမယ္...
တစ္ခါတစ္ရံ မင္း half nakedနဲ႔ ကတဲ့အခါ ကိုယ္ ပြစိပြစိရြတ္ၿပီး အူတိုမယ္...
မင္းက ကိုယ္သေဘာမက်မ့ဲအရာေသးေသးေလးေတြလုပ္မိတဲ့အခါ..
မင္းမသိႏိုင္တဲ့အေဝးတစ္ေနရာကေန မင္းမေခ်ာ့လဲ စိတ္ေကာက္ေနမယ္...
Stageေပၚမွာ စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာၿပီး အျမဲတမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတဲ့ မင္းကိုေတြ႔တိုင္း...
"ဪ...ငါ့ကေလးေလးေတာင္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္နဲ႔ အရြယ္ေရာက္လာပါေရာလား" ဆိုၿပီး ၾကည္ၾကည္ႏူးႏူးျပံဳးမိမယ္...
တစ္ဆက္ထဲမွာပဲ...
ခ်စ္ရတဲ့သူ႐ွိလာမွာကို ေတြးၿပီး စိုးရိမ္မယ္...
မျဖစ္လာေသးတဲ့ကိစၥေတြကို ႀကိဳေတြးၿပီး မ်က္ရည္က်မိမယ္...
Dating newsထြက္လာခဲ့သည္႐ွိေသာ္ လို႔ေတြးရင္း..
ျဖစ္မလာေလာက္ပါဘူးလို႔ ျပန္ေျဖေတြးရင္း...
ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္ကို ျပန္အားတင္းမယ္...
က္ိုယ္ ပင္ပန္းလာတဲ့အခါ...
မင္းရဲ႕ပံုရိပ္ေလးေတြကို ေငးရင္း အနားယူမယ္...
ကိုယ့္ဖုန္းထဲမွာ႐ွိေနတဲ့ မင္းတို႔အဖြဲ႔ေလးရဲ႕သီခ်င္းေတြကိုဖြင့္ရင္း သံစဥ္ေလးေတြ စာသားေလးေတြ လိုက္ညည္းမယ္...
အထူးသျဖင့္ မင္းဆိုထားတဲ့ စာသားေလးေတြကိုေပါ့...
အဆီအေငၚမတည့္ ေပါက္ကရေတြထြက္လာတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕အသံကိုျပန္နားေထာင္ရင္း ရယ္မိမယ္...
ကိုယ့္ရဲ႕ေန႔ရက္ေတြ အခ်ိန္ေတြတိုင္းက မင္းေလးတို႔နဲ႔ပဲ ျပည့္ေနတာပါ...
အျမဲတမ္း သတိမရႏိုင္ လြမ္းမေနႏိုင္ခဲ့ရင္ေတာင္...
ကိုယ့္ရဲ႕ ဘယ္ဖက္ရင္ဘတ္နားေလးကကိုယ့္ႏွလံုးသားထဲ နဲ႔ ကိုယ့္ဦးေဏွာက္ထဲမွာေတာ့ ခမ်ားေလးတို႔ပဲ ရိွေနမွာပါ..
အခ်ိန္အၾကာႀကီး အနားမွာ႐ွိေနေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုစရာမလိုေအာင္...
ကိုယ့္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ ခေလးတို႔ကိုပဲ ခ်စ္သြားမွာမလို႔...
တစ္ေန႔ ကေလးတို႔ဆီကုိ ကိုယ္ ေရာက္ေအာင္လာေတြ႔ဦးမွာမလို႔...
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ညီအစ္ကိုေတြအကုန္လံုးအတူတကြ ေအာင္ျမင္မႈေတြနဲ႔အတူ ကိုယ့္ကိုေစာင့္ေနေပးပါေနာ္...
ခ်စ္တယ္ ေဘဘီ♥
ကိုယ့္ဘဝရဲ႕အလင္းေရာင္ ကိုယ့္ရဲ႕အိန္ဂ်ယ္ေလး♥
26.8.2018*Sun*