တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေျပာၾကတယ္...
ငယ္တို႔ရဲ႕ Albumေတြကို ဝယ္ႏိုင္မွ Lအစစ္တဲ့...
တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေျပာၾကတယ္...
ငယ္တို႔ရဲ႕ Concertကို လာႏိုင္မွ တကယ္ခ်စ္တာတဲ့...
တစ္ခ်ိဳ႕ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေျပာၾကတယ္...
ငယ္တို႔ပံုေလးေတြဝယ္မွ တကယ္ခ်စ္တာတဲ့...
အဲ့ဒါဆိုရင္ ငယ္...
ကိုယ့္အခ်စ္က မစစ္ေတာ့ဘူးလား...
ကိုယ္ကLမဟုတ္ေတာ့ဘူးလား...
ကိုယ္ အခုခ်ိန္ထိ ငယ္တို႔ Albumေတြ မဝယ္ႏိုင္ေသးဘူး...
အခုခ်ိန္ထိ ငယ္တို႔ရဲ႕ Official PC ေတြ မဝယ္ႏိုင္ေသးဘူး...
အခုခ်ိန္ထိ ငယ္တို႔ရဲ႕ Official Goods ေတြ မဝယ္ႏိုင္ေသးဘူး...
အခုခ်ိန္ထိ ငယ္တို႔႐ွိေနတဲ့ ငယ္တို႔ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ ေရာင္စံုOceanႀကီးထဲက အလင္းေလးတစ္ပြင့္ ျဖစ္ခြင့္မ႐ွိေသးဘူး...
ငယ္တို႔ကို ကိုယ္ခ်စ္တယ္...
အဲ့ဒါကို ဘယ္သူမွမသိလဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သိတယ္ ငယ္...
ငယ္တို႔လဲသိတယ္မလား?...
Omm...ဘာလို႔အခုလိုေတြေျပာေနရတာလဲဆိုေတာ့...
ကိုယ္ အဲ့ဒါကို ဖတ္မိၿပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားလို႔ပါ ငယ္...
ဘာတဲ့...
ခ်စ္တယ္လို႔ ပါးစပ္ကေျပာေနရံုနဲ႔မၿပီးဘူး တဲ့...
လက္ေတြ႔လုပ္ျပႏိုင္မွ တကယ္ခ်စ္တယ္လို႔ ဆိုလိုခ်င္တာေနမယ္ ငယ္...
အဲ့ကိစၥကလဲ ငယ္တို႔ကိုေတြ႔ခြင့္ရဖို႔ ကိစၥအတြက္...
ကိုယ့္ကို ေျပာတာမဟုတ္ေပမဲ့ ကိုယ္က အဲ့အရာကို လုပ္ေပးဖို႔ မတတ္ႏိုင္တဲ့အတြက္ ခံစားရတယ္ ငယ္...
Omm...ကိုယ္လဲေလ...တစ္ခ်ိဳ႕ေတြလို...
နားလည္မႈ႐ွိတဲ့ မိသားစုေလး လိုခ်င္လိုက္တာ...
အခုေတာ့...ကိုယ့္္မွာ...ငယ္တို႔ကို ခ်စ္တာ အျပစ္တစ္ခုလိုကို ျဖစ္လို႔...
ကံတရားပဲေပါ့ ငယ္ရယ္...
ကိုယ္ ဘြဲ႔ရၿပီး ကိုယ္ပိုင္အလုပ္နဲ႔ျဖစ္သြားကာမွ ငယ္တို႔ကို ေတြ႔ျဖစ္ေအာင္ လာေတြ႔မယ္ေနာ္...
သိပ္မၾကာေတာ့ပါဘူး ငယ္...
အမ်ားဆံုး ၄ ,၅ႏွစ္ေပါ့...
အင္းးး...ဒီၾကားထဲမွာ ကိုယ္ မ႐ွိေတာ့ခဲ့ရင္ေတာ့...
ကံပဲေပါ့ ငယ္ရယ္...
ဒါေပမဲ့ေလ ကိုယ္မေသခင္ေလးေတာ့ ငယ့္ကိုသိပ္ခ်စ္တဲ့ ကိုယ္ဆိုတာ႐ွိပါလားလို႔ ငယ္သိသြားေစခ်င္တယ္ ငယ္ရယ္...
ခ်စ္တယ္ ငယ္...
သိပ္ခ်စ္တယ္...
21.3.2018