Sorry! babe...

27 3 4
                                    

သူမ်ားေတြ comebackအတြက္ albumေတြဝယ္ဖို႔ အဆင္သင္႔ေစာင့္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္...

ကိုယ့္မွာ ဝယ္ဖို႔ေနေနသာသာ...

စုထားတဲ့ပိုက္ဆံေတြေတာင္ အိမ္ကအသံုးလိုလို႔ ထုတ္ေပးလိုက္ရတယ္...

အစက က်ဴ႐ွင္လခေတြပါ ဘတ္ဖို႔လုပ္ထားေပမဲ့ အိမ္မွာစီးပြားေရးၾကပ္တည္းေနတဲ့အခါ ကိုယ္မလုပ္ရက္ေတာ့ဘူး...

တခ်ိဳ႕ တခ်ိဳ႕ေတြရဲ႕ Albumဝယ္ပီး supportေပးႏိုင္မွ/Concertသြားႏိုင္မွ/PCေတြဝယ္နိုင္မွ/official goodsေတြဝယ္ႏိုင္မွ ကေလးတို႔ကိုတကယ္ခ်စ္တာ / Lစစ္တာ လို႔ ေျပာၾကတာကို ျမင္ရ ၾကားရတိုင္း...

ကိုယ္အားငယ္မိတယ္...

ၿပီးေတာ့..Lအစစ္မဟုတ္ဘူး..မင္းေလးတို႔ကို တကယ္မခ်စ္ဘူး..လို႔ အေျပာခံရမွာ အထင္ခံရမွာ စြပ္စြဲခံရမွာကို ေၾကာက္မိတယ္...

ပင္ပန္းတယ္ ခေလး...

Koreaဆိုတာနဲ႔ ခါးခါးသီးသီးျဖစ္ေနတဲ့ ေဆြမ်ိဳးအသိုင္းအဝိုင္းၾကားမွာ Kpopperတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနရတာ...

နားလည္မေပးႏိုင္တဲ့ မိဘေတြနဲ႔ ကိုယ္သိပ္ကိုျမတ္ႏိုးရတဲ့ကေလးေတြနဲ႔ ၾကားထဲမွာ ကိုယ္ အဆင္ေျပပါတယ္လို႔ မလိမ္ခ်င္ဘူး ကေလး...

မိဘကနားလည္ေပးႏိုင္ၿပီး Albumဖိုးလဲ မျငိဳမျငင္ထုတ္ေပးတ့ဲအျပင္ Concertဆိုလဲ Concertအေလ်ာက္ သြားခြင့္ေပးတာေတြ...
ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္း အသိမိတ္ေဆြေတြထဲမွာ အဲ့လိုLေလးေတြကို ေတြ႔ရတိုင္း မ်က္ရည္လည္တဲ့အထိ အားက်မိတယ္ ကေလးေလးရယ္...

အဲ့လိုလုပ္ေပးႏိုင္ဖို႔က ေငြေၾကးအဆင္ေျပမွဆိုတာ သိပါတယ္...

ကိုယ္လိုခ်င္တာ ေငြေၾကးမဟုတ္ဘူး ...

နားလည္မႈ...ကိုယ္ျမတ္ႏိုးတဲ့အရာကို ကိုယ္သိပ္ခ်စ္တာကို နားလည္ေပးႏိုင္တာကို လိုခ်င္မိတာ...

အရင္က အိမ္ကေျပာေနက် စကားတစ္ခြန္း႐ွိတယ္..

ပိုက္ဆံစု...အဲ့ဒါမွ နင္လိုခ်င္တာကို မိဘဆီလက္ျဖန္႔စရာမလိုပဲ ဝယ္လို႔ရမွာေပါ့ တဲ့...

အခု..ကိုယ္ ပိုက္ဆံစုတယ္..ကိုယ္လိုခ်င္မိတဲ့  ခေလးတို႔ရဲ႕Albumေလးကို ဝယ္ဖို႔လုပ္တယ္...

ေသာက္ေရးမပါတာကို ပိုက္ဆံမျဖဳန္းစမ္းနဲ႔တဲ့ ^-^

ကိုယ္ ဘာမွ မေျပာခ်င္ေတာ့ဘူးကြာ...

ေနလဲမေနခ်င္ေတာ့ဘူး...

တကယ္ကို ပင္ပန္းေနၿပီ ~.~

ခ်စ္တယ္ ကေလးေလး ♥

3.9.2018*Mon*

ခ်စ္ျမတ္နိုးရပါေသာ...(Hunnie)Where stories live. Discover now