ကေလးေလးေရ...
ကိုယ့္ဘဝမွာ အခုခ်ိန္ထိ လူေပါင္းမ်ားစြာကိုခ်စ္ခဲ့ဖူးပါရဲ႕...
၅၂၈နဲ႔ေရာ...၁၅၀၀နဲ႔ပါ ေပါ့...
ခ်စ္ခဲ့ဖူးသမွ်မွာ...
ခေလးေလးကိုခ်စ္မိသြားခဲ့တာကိုေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွေနာင္တရမွာမဟုတ္ပါဘူး ကေလးငယ္ေရ...
ခ်စ္ခဲ့ဖူးသမွ်မွာ အျဖဴစင္ဆံုး...အေအးခ်မ္းဆံုး...ေပ်ာ္ရႊင္ရဆံုးအခ်စ္ပါပဲ...
ခေလးကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္မွာ တဏွာမပါ...လိုခ်င္မႈမပါ...တပ္မက္မႈမ႐ွိ...ပူေလာင္ျခင္းလဲ ကင္းလြန္းပါတယ္ ကေလးငယ္ရယ္...
အရမ္းကိုမွျမတ္ႏိုးရတဲ့အ႐ုပ္ကေလးတစ္႐ုပ္ ပစၥည္းေလးတစ္ခုကို ေပ်ာက္ပ်က္သြားမွာ ပ်က္ဆီးသြားမွာ စိုးရိမ္မိသလိုအခ်စ္မ်ိဳး...
တစ္ပါးသူေၾကာင့္နာက်င္ရမွာ ပင္ပန္းရမွာ ထိခိုက္မိမွာမလိုလားတဲ့ အခ်စ္မ်ိဳး...
အျဖဴစင္ဆံုး အျမတ္ႏိုးဆံုး ယုယုယယနဲ႔ ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားရတဲ့ အခ်စ္မ်ိဳးေပါ့ ကေလးငယ္...
ကေလးငယ္ျပံဳးေနတာကိုပဲ အျမဲတမ္းျမင္ခ်င္ေနမိတဲ့...
ကေလးနဲ႔ပတ္သက္လာရင္ အရမ္းကိုအတၱႀကီးသလိုျဖစ္မိတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေတာင္ တစ္ခါတစ္ေလ အရမ္းကိုအံ့ျသမိတယ္ကြာ...ကိုယ္ဆိုတဲ့ ေအးတိေအးစက္လူသားႀကီးမွာ ခ်စ္တတ္တဲ့အသည္းႏွလံုးလဲ႐ွိပါေသးလားလို႔ေလ.....
ကေလးနဲ႔မွ ကိုယ့္ရဲ႕အရယ္အျပံဳးဆိုတာ ပီျပင္လာတာေပါ့ ကေလးငယ္ငယ္...
အခုလဲမင္းဓာတ္ပံုေလးၾကည့္ၿပီး တစ္ကိုယ္ထဲေရရြတ္ေနမိတယ္ ကေလးငယ္...
"မင္းမ်က္ႏွာေလးမွာ အျမဲတမ္း အျပံဳးပန္းေတြေဝၿပီး စိတ္ဆင္းရဲမႈေတြက ကင္းေဝးပါေစ" လို႔ေပါ့...
ခ်စ္တယ္ ကေလးငယ္ငယ္...
29.1.2018