Love!

21 2 0
                                    

သူမ်ားေတြအတြက္ အခ်စ္ဆိုတာဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ ကိုယ္မသိဘူး..

ကိုယ့္အတြက္ကေတာ့...

အခ်စ္ဆိုတာ...
ခမ်ားေလးတို႔ျပံဳးေနရင္ ကိုယ္ပါျပံဳးေနမိတာမ်ိဳး...

အခ်စ္ဆိုတာ...
ခမ်ားေလးတို႔ေပ်ာ္ေနရင္ ကိုယ္ပါ အလိုလိုေပ်ာ္ေနမိတာမ်ိဳး...

အခ်စ္ဆိုတာ...
ခမ်ားေလးတို႔ မ်က္ႏွာေလးေတြညႇိဳးေနရင္ ကိုယ့္မွာ ကမာၻပ်က္ေနသလိုမ်ိဳး...

အခ်စ္ဆိုတာ...
ဘယ္သူေတြဘာေျပာေနပါေစ ခမ်ားေလးတို႔ကိုပဲမ်က္ႏွာမူၿပီး အရာရာကိုလစ္လ်ဴ႐ႈပစ္လိုက္တာမ်ိဳး...

အခ်စ္ဆိုတာ...
ခမ်ားေလးတို႔ကိုပဲယံုၾကည္ၿပီး ဘယ္အရာကိုမွတရားလြန္ခံစားမေနေတာ့တာမ်ိဳး...

အခ်စ္ဆိုတာ...
ခမ်ားေလးတို႔မ်က္ႏွာေလးကို ဖန္သားျပင္ကပဲျမင္ေနရပါေစ ၾကည္ႏူးေနမိတာမ်ိဳး...

အခ်စ္ဆိုတာ...
အိမ္နဲ႔ေတာင္အတိုက္အခံလုပ္ၿပီး တေန႔ ခမ်ားေလးတို႔ကိုလာေတြ႔ႏိုင္တဲ့ေနက် အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေအာင္ ဘာသာစကားေတြ ေလ့လာေနတာမ်ိဳး....

ပိုက္ဆံစုတတ္တဲ့အက်င့္လဲမ႐ွိ...
အစားကလြဲၿပီး က်န္တာမသိတဲ့ ကိုယ္က...

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေတာင္ မသထာႏိုင္ေတာ့ပဲ ခမ်ားေလးတို႔နဲ႔ပတ္သက္တာေတြကို တတ္ႏိုင္သ၍ စုေဆာင္းဖို႔ ပိုက္ဆံစုေနမိတာ...

ကိုယ့္အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာက သိပ္ကို႐ိုး႐ွင္းပါတယ္...

ခမ်ားေလးတို႔ကိုပဲ ႏွလံုးသားထဲ စိတ္ထဲမွာထည့္ထားၿပီးတဲ့ေနာက္...

မင္းတို႔ကပဲ ကိုယ့္ႏွလံုးသားထဲမွာ အခ်ိန္ျပည့္ေနရာယူထားၿပီး..

အျမဲမဟုတ္ေတာင္ ကိုယ့္နိစၥဒူဝအလုပ္ေတြအၿပီး အားလပ္ခ်ိန္တိုင္းမွာ မင္းတို႔ကပဲ ကိုယ့္စိတ္ကို ပိုင္စိုးထားတာ...

ကိုယ့္အခ်ိန္ပိုေတြကို မင္းေလးတို႔ကိုပဲ ေပးထားမိေတာ့တာ...

မိသားစုကလြဲ...

ဘယ္အမ်ိဳးသား...
ဘယ္အမ်ိဳးသမီး...
တျခား ဘယ္သူ႔ ဘယ္သူကိုမွ...

ခ်စ္လို႔မရေတာ့တာမ်ိဳးပါပဲ....

မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႔ၿပီး သိပ္ခ်စ္ေၾကာင္းေတြမေျပာႏိုင္ေသးေပမဲ့...

သိပ္ခ်စ္ၿပီး သိပ္ကိုျမတ္ႏိုးရတယ္ဆိုတာ သိတယ္မလား...

မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႔ၿပီး သိပ္ခ်စ္ေၾကာင္းေတြကိုေျပာျပႏိုင္ဖို႔ ကိုယ္အတတ္ႏိုင္ဆံုးႀကိဳးစားသြားမွာမလို႔...

ကိုယ့္ကိုယံုၾကည္ၿပီး က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ညီအစ္ကိုေတြအကုန္လံုး အတူတူေစာင့္ေနေပးပါ...

ခ်စ္တယ္♡

3.1.2019*Thu*

ခ်စ္ျမတ္နိုးရပါေသာ...(Hunnie)Where stories live. Discover now