Part 5

484 36 4
                                    

...

Namjoon's P.O.V.

"Pa... Ovaj... Ja sam Kai. Devojka se zove Jenny. Mi smo Lunini najbolji prijatelji." Rekao je nervozno.

"Aham... Koliko dugo se znate?" Pitao sam i prekrstio ruke.

"2 godine..." Rekao je tiho.

"Aham... To je dovoljno vremena da se baš dobro upoznate. Zar ne?" Rekao sam.

"Mhm." Promumlao je.

"Zašto ste se onda vratili sa pijanom Lunom?" Pitao sam ljutito.

"Zato što je htela da proslavi svoje usvajanje?" Rekao je tiho, mada je više zvučalo kao pitanje.

"Ahh..." Izdahnuo sam.

"Izvinjavam se što je nisam upozorio." Rekao je i pognuo glavu.

"Ma, u redu je. Razumem. Htela je da proslavi. Svako bi to uradio da je na njenom mestu. Samo, budite pažljiviji sledeći put. Ko zna gde možete završiti." Rekao sam.

"Imam osećaj da nisi mnogo stariji od mene, ali pričaš kao 40-godišnji otac." Rekao je i nasmejao se.

"Zato što osećam neku odgovornost prema njoj, s obzirom da sam je usvojio." Rekao sam.

Onda je ona devojka, Jenny, ušla u dnevni boravak.

"Zaspala je." Rekla je i sela pored Kai-a.

"E pa ovako..." Ustao sam. "Pošto je pola 3 ujutru, prespavaćete ovde." Rekao sam i zaključao vrata kuće.

"Al-"

"Kraj priče." Prekinuo sam ih.

Zatvorili su usta i klimnuli glavama.

"Ti ćeš spavati sa Lunom. Krevet je dovoljno veliki." Pokazao sam na Jenny. "A ti ćeš spavati u moju sobu." Pokazao sam na Kai-a.

Ništa nisu rekli i otišli u sobe. Ja sam legao na trosed, i par minuta kasnije zaspao.

...

*Jutro*

Luna's P.O.V.

Polako sam otvorila oči i videla Jenny pored sebe.

"Jen?" Rekla sam zbunjeno.

"Mm..." Promumlala je i okrenula se na drugu stranu.

Otkud ona ovde?

Zanemarila sam glupa pitanja i ustala iz kreveta. Izašla sam iz sobe i krenula ka kuhinji. Kada sam došla do stepenica, zaustavila sam se.

"Zašto je sve mutno?" Rekla sam i prišla zidu.

Onda sam polako krenula niz stepenice. Kada sam skoro sišla, zgazila sam na ivicu stepenice i izgubila ravnotežu.

O-o...

Zatvorila sam oči i čekala da padnem, ali se ništa nije desilo. Polako sam otvorila oči i videla Namjoon-a. Držao me je u naručje.

"Vidim da se još uvek nisi oporavila." Rekao je i spustio me.

Onda smo oboje ušli u kuhinju.

"Sasvim sam okey. Samo mi je vid malo zamućen." Rekla sam tiho i sela na stolicu.

"Mhm..." Rekao je i gledao me sumnjičavo.

Skrenula sam pogled u stranu. Onda sam se setila nečega.

"Yah! Rekla sam ti da ne prilaziš kuhinji! Zašto si sada ovde?!" Rekla sam i ustala.

"Pa... Ovaj..." Podigao je ruke u vis i počeo da hoda unazad.

Uzela sam jastuk koji se nekim, savršenim, slučajem našao u kuhinji, i krenula ka Namjoon-u.

Kada je video da sam uzela jastuk, okrenuo se i istrčao iz kuhinje.

"Yah!" Viknula sam i potrčala za njim.

Trčala sam za njim i nisam gledala gde idem.

"Hej, h-"

Udarila sam u nekoga i oboje smo pali.

Uhvatila sam te.

Počela sam da ga udaram jastukom bez prestanka.

"Yah! Yah!" Viknuo je.

"Ovo. Ti. Je. Zato. Što. Si. Ušao. U. Kuhinju." Udarila bih ga jastukom posle svake reči.

"Luna!" Viknuo je Namjoon.

Stala sam.

Čekaj...

Pogledala sam na levo i videla Namjoon-a.

Ako je on tu, koga sam udarala sve vreme?!

Vratila sam pogled na osobu koju sam udarala i videla nepoznatog momka. Skočila sam sa njega i potrčala ka Namjoon-u. Onda sam stala iza njega.

Tek sada sam videla da taj momak nije jedini. On i još 5 momaka su u bili u dnevnom boravku. Momak koga sam udarala jastukom je ustao i streljao me pogledom.

"Hyung, ako je ona još jedna od tvojih ludih devojaka, ne dolazi u studio dok ne raskinete." Rekao je momak koga sam udarala jastukom.

"Yah! Nije mi devojka." Rekao je.

Svi su uzdahnuli. Onda me je Namjoon uhvatio za ramena i povukao ispred sebe.

"Ovo j-"

"O-oppa, gde su peškiri?" Rekao je ženski glas.

Pogedala sam ka stepenicama i videla Jenny. Odmah sam se nasmejala.

"Kim Namjoon! Šta ovo treba da znači?!" Viknuo je jedan od momaka.

Čula sam kako je Namjoon izdahnuo frustrirano i pokazao Jenny rukom da dođe do njega.

"Hyung... Nisi valjda..." Rekao je jedan i onda se zaustavio.

"Yah! Nije ono što mislite!" Viknuo je Namjoon.

"Pa kako onda objašnjavaš ovo?" Pokazali su na mene i Jenny. "Sam si u kući, sa dve devojke koje su skoro bez odeće." Rekao je jedan od momaka.

Pogledala sam sebe, pa Jenny. Nosimo obične šorceve i majice.

Koji je njegov problem? I zar tako vidi mene i Jenny? Ooo... Sad si gotov.

"N-" Počeo je Namjoon, ali sam ga prekinula.

"Izvini, molim te. Kako smo tačno bez odeće? Ja koliko vidim, sasvim smo okey." Rekla sam i podigla obrvu.

"K-"

"I pre nego što još nešto kažete..." Prekinula sam ih. "ne, nismo spavale sa njim, ili šta već mislite. Zašto bismo? Prvo, ne bih dozvolila sebi, a pogotovo njoj, da tako nešto uradi..." Pokazala sam na Jenny. "a drugo, zašto bih spavala sa njim? Pa on mi je sada otac." Rekla sam arogantno i prekrstila ruke.

"ŠTA?!"

...

(A/N: Hej guys... Nadam se da vam se sviđa. Što se tiče priče, to je za sada početak. Izvinite ako je malo dosadno. Ali, kao i u većini slučajeva, početak mora da bude malčice dosadan. Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Značilo bi mi mnogo. Vidimo se u sledećem delu. Luv yaaa... Bye... 💟💝💖)

Change ✔Where stories live. Discover now