Part 25

444 25 2
                                    

...

Nobody's P.O.V.

"Vidi ih."

"Iju."

"Slikajte ih. Poslužiće nam za ucenu."

"Mogli su makar u sobu da uđu, a ne na sred hodnika."

"Zgadio mi se život."

"Ali su ipak sladak par."

Ostali momci BTS-a su stajali iza ćoška i gledali prizor ispred njih.

Luna's P.O.V.

Nakon nekoliko minuta smo se odvojili. I dalje smo stajali zagrljeni. Sada se samo gledamo.

"Pošto si uzvratio poljubac, sada si moj." Rekla sam i takla mu nos sa kažiprstom.

Onda sam nas odvojila i krenula ka mojoj sobi.

Odakle mi ovoliko samopouzdanja? Ma koga briga. Bitno da ga imam.

Na prvom skretanju u hodnik sam srela ostale momke. Odmah sam ih streljala pogledom. Videla sam da su se spremali za zadirkivanje, ali pored mene žive, ne bih rekla.

"Niko ni reč. Osim ako zaista želi da ostane bez jezika." Rekla sam i svi su odmah zatvorili usta.

Zlobno sam se nasmejala i samo prošla pored njih, dok su me oni pratili pogledom.

Kada sam stigla do stepenica, brzinom svetlosti sam potrčala do moje sobe. Kada sam ušla, zatvorila sam vrata i zaključala ih. Onda sam se bacila na krevet.

"AAAAA!" Vrištala sam u jastuk, kako me momci ne bi čuli.

Kada sam završila sa vrištanjem, okrenula sam se na leđa i stavila ruke na obraze.

Ne mogu da verujem šta se desilo. AAA! Okay. Moram da prestanem sa vrištanjem.

Stala sam na sekund i prisetila se scene od pre. Opet sam pocrvenela i počela da se okrećem po krevetu. Okrenula sam se na jednu stranu previše i, naravno...

Boom!

... pala sa kreveta.

"Au, au, au..." Trljala sam zadnjicu.

Ustala sam i sela na krevet. Onda sam narednih pola sata samo buljila u zid i u glavi ponavlja scenu od pre. Ne znam kada, ali sam uspela da zaspem.

...

"Luna, Luna, Luna..."

Konstantno lupanje na vratima i dozivanje mog imena me je probudilo. Ustala sam kao zombi i otvorila vrata.

"Šta?" Rekla sam mrzovoljno i pospano.

"Ustaj i spremi se. Za 2 sata idemo na aerodrom." Rekao je Suga.

"Kakav aerodrom? Joon je rekao da sutra idemo." Rekla sam zbunjeno.

"Prespavala si ceo dan." Rekao je i lagano me udario po čelu.

"Auu..." Trljala sam čelo.

"Spremi se i siđi." Rekao je izašao.

Streljala sam ga pogledom sve dok nije zatvorio vrata. Onda sam počela da se spremam.

...

Nakon sat vremena sam bila spremna.

------------------------------------------------------

------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------------------------------------------------

Uzela sam kofer i sišla u dnevni boravak. Svi, osim Jin-a i Joon-a, su bili razbacani po dnevnom boravku. Kada sam ušla u dnevni boravak svi su pogledali u mene i izbuljili oči.

"Oh wow!" Rekao je Hobi.

Jimin i Tae su počeli da zvižde.

"Nisam znao da imaš telo devojke." Rekao je Kookie, zbog čega sam ga streljala pogledom.

"Jeste vi svesni da, kada bi vas Namjoon video i čuo, imali biste po koju slomljenu kost." Rekao je Suga.

I kao da je znao, Joon i Jin su baš sada izašli iz kuhinje. Joon me je odmah pogledao, a onda je pogledao momke, koji su sada gledali svugde osim u mene. To me je nateralo da se nasmejem.

"Šta je bilo? Maca pojela jezik." Rekla sam kroz smeh.

Onda mi je Joon prišao i stavio duks preko mojih ramena.

"Zašto si se tako obukla?" Pitao je vidno ljutito.

Ili je ovo ipak ljubomora.

U glavi sam se zlobno nasmejala, a onda ga pogledala.

"Zašto? Je l' mi zabranjeno da se oblačim kako ja hoću?" Pitala sam i podigla obrvu.

Nekoliko sekundi me je samo gledao ljutito i onda skrenuo pogled. Na to sam se nasmejala i štipkala ga za obraze.

"Ko je to ljubomoran~" Rekla sam pevajući.

Streljao me je pogledom i prekrstio ruke.

"Aww... Cute." Rekla sam i sela na krevet pored Hobi-ja. "Za koliko krećemo?" Pitala sam.

"Za 15 minuta." Rekao je Jin.

Pogledala sam u Joon-a koji me je ljutito gledao i trljao obraze.

Našla sam baš slatkog dečka.

Odjednom su svi ustali.

Ha? Šta?

"Proverite jeste li sve spakovali kako ne bismo tražili nešto u poslednjem minutu." Rekao je Jin i svi su počeli da proveravaju svoje stvari.

O. Ja sam moje stvari još u mojoj sobi proverila.

...

Nakon par minuta proveravanja, svi su rekli da je sve tu. Onda je Joon-u zazvonio telefon.

"Halo? Da, spremni smo. U redu." Rekao je i isključio telefon.

Svi smo ga pogledali upitno.

"Svi napolje. Kombi je stigao." Rekao je i uzeo svoj kofer.

Svako je uzeo svoje stvari i izašao iz kuće. I ja sam za njima. Kada smo izašli, ispred kuće je stajao crni kombi. Svi smo ušli i kombi je krenuo ka aerodromu.

...

Change ✔Where stories live. Discover now