Part 24

402 28 4
                                    

...

"Gde je Namjoon?"

Namjoon's P.O.V.

Ko li je sad?

"Amm... Hyung... Zašto se osećam kao da će sada da izbije 3. svetski rat?" Pitao je Tae.

"I ja osećam kao da će nešto, ne tako lepo, da se desi." Rekao je Hobi hyung.

Sigurno pričaju za Lunu.

"Ahh... Idem da vidim šta je sa Lunom." Rekao sam i krenuo ka Luni.

Kada sam skrenuo ka ulaznim vratima, izbuljio sam oči na prizor ispred sebe.

"Ako treba, preko tebe ću proći!" Viknula je Nora i pokušala da uđe preko Lune, ali je Luna sprečila.

Šta se...

"Hajde i to da vidimo!" Viknula je Luna.

...dešava?

"Joon, zašto se čuje ovolika b-" Jin hyung je stao i isto izbuljio oči u Lunu i Noru.

"Šta da radim?" Pitao sam ga.

"Ti zgrabi Lunu, ja ću tvoju bivšu." Rekao je i potrčao ka Luni i Nori.

"Yah!" Viknuo sam i potrčao za njim.

Luna i Nora su već počele da koriste pesnice. Brzo sam stavio ruke oko Luninog struka i odvojio je od Nore. Jin hyung je isto uradio Nori.

"Pusti me!" Vikala je Luna i otimala se.

"Luna smiri se. Nema potrebe za nasiljem." Govorio sam polako kako bi se smirila.

"Joon, pusti me! Ova rugoba ovde samo nasilje i zaslužuje!" Viknula je i krenula ka Nori.

Jače sam je držao.

"Kako si me nazvala?!" Viknula je Nora i krenula ka Luni.

Srećom, Jin hyung ju je sprečio.

"To što si čula!" Viknula je Luna.

I onda su usledile reči koje jedno žensko ne bi trebalo da izgovori.

Ahh... Zar su uvek bile ovoliko komplikovane?

"Joon, pusti me! Moram da joj iskopam oči!" Viknula je Luna.

"Ti nekom da iskopaš oči! Tek što si izašla iz pelena, a već se praviš kao da si odrasla osoba!" Vikala je Nora.

Zatvorio sam oči i udahnuo. Onda sam svom snagom okrenuo Lunu ka sebi.

"Luna, smiri se!" Viknuo sam i to ju je nateralo da me pogleda i ućuti.

"Pusti me! Ja ću joj pokazati ko će kome da kopa oči!" Vikala je Nora na Jin hyung-a.

Pogledao sam Lunu u oči.

Bože... Čak i ovakva izgleda prelepo.

Samo smo se gledali. Osećam se kao da smo samo nas dvoje ovde. Onda sam primetio kako su joj obrazi malo pocrveneli.

Aww... Slatko.

"Vidi pa je poljubi! Namjoon, jedino mene možeš tako da gledaš!" Vikala je Nora.

Jin hyung joj je odmah stavio ruku preko usta. Ne znam zašto, ali me je to stvarno nateralo da poljubim Lunu.

Luna's P.O.V.

Poljubio me je...

Poljubio me je?!

POLJUBIO ME JE!

Upravo je pukla bomba u mom mozgu. Mada, ne znam zašto, ali mi se ovo nenormalno mnogo sviđa.

"Ne mogu da verujem! Usudio si se da je poljubiš! Ispred mene! Ne mogu da verujem! Raskidamo!" Vikala je rugoba, ali sam je ignorisala.

Trenutno sam fokusirana na ove mekane usne.

Zar su uvek bile ovakve?

Onda se čulo lupanje vrata što nas je nateralo da se odvojimo. Tek tu sam shvatila šta se desilo. Izbuljila sam oči i pomerila se korak unazad.

Onda sam shvatila da je Jin i dalje tu. Isto kao da mi je pročitao misli, i Joon je u isto vreme kada i ja pogledao Jin-a.

"Samo vi nastavite šta ste radili. Ja idem kod ostalih. I da. Ne zaboravite da koristite zaštitu!" Rekao je sa zlobnim osmehom, isplazio jezik i pobegao u dnevni boravak.

"Yah!" Viknuo je Joon dok sam ja pocrvenela kao paprika.

Pogledali smo se na sekund i odmah pogledali u stranu.

"Ja... Ovaj... Izvini. Ne znam šta mi bi odjednom." Rekao je Joon dok je držao ruku na vrat.

"U-u redu je." Rekla sam tiho.

Onda smo par minuta samo ćutali i stajali jedno pored drugog.

Čoveče... Tako neprijatno~

Opet su nam se pogledi sreli na sekundu, i opet smo pogledali u stranu.

"Ahh! Ma koga briga!" Viknula sam i okrenula sam se ka Joon-u.

Uhvatila sam ga za majicu i povukla ga ka sebi. Onda sam ga poljubila.

Zašto da odbijam zgodnog momka.

Joon je odmah stavio ruke na moj struk i uzvratio poljubac. Stavila sam ruke oko njegovog vrata. Tek sada smo se isključili od sveta.

...

Change ✔Where stories live. Discover now