...
*jutro*
Luna's P.O.V.
Osetila sam neko šuškanje pored sebe što me je probudilo. Polako sam otvorila oči i videla Jimin-a ispred sebe.
"Hello." Rekao je i nasmejao se.
"AA!" Viknula sam i pomerila se unazad.
Boom!
"Au, au, au..." Rekla sam i trljala zadnjicu.
"Zar sam toliko strašan?" Pitao je Jimin.
"Da." Rekla sam mrzovoljno.
"Ha ha. Ja mislim da sam baš zgodan, a ne strašan." Rekao je i pomerio zamišljenu kosu sa ramena.
(A/N: Znate ono 'hairflip'. 😂)
"Ha ha. Kako da ne." Rekla sam sarkastično i ustala sa poda. "Šta ćeš ti u mojoj sobi? Još važnije, šta ćeš ti u mom krevetu?" Pitala sam i podigla obrvu.
"Joon hyung je rekao da te probudim zato što je doručak spreman." Rekao je.
"On je kuvao?!" Pitala sam uspaničeno.
"Neeeee... Ne brini. Jin hyung je kuvao." Rekao je.
"Uhh... Laknulo mi je." Rekla sam i izdahnula.
"Hahaha... Stvarno se držiš toga da Joon hyung ne prilazi kuhinji." Rekao je kroz smeh.
"Nego šta. Ne bih da nam se kuća zapali. A sad napolje." Rekla sam i izbacila ga iz sobe.
Obavila sam jutarnju rutinu i obukla prvo sta mi je palo pod ruke.
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
Onda sam sišla u dnevni boravak gde se čula velika buka.
"Jutro." Rekla sam i zevnula.
Odjednom se sve stišalo. Kada sam završila sa zevanjem pogledala sam momke. Svi su me samo gledali. Onda su počeli da pričaju.
"Šta?" Pitala sam zbunjeno.
"Wow Luna..."
"Veoma zgodno..."
"Sviđa mi se novi izgled."
Dobacivali si dok sam ja prolazila pored njih.
"Ha ha. Veoma zanimljivo." Rekla sam sarkastično.
Šta njih briga kako ja izgledam. Oni sigurno ne izgledaju kao foto modeli kada se tek probude. Niko tako ne izgleda. Čekaj... Oni sigurno izgledaju kao foto modeli kada se tek probude. Ahh... O čemu ja razmišljam. Treba mi čaša mleka.
Ušla sam u kuhinju i videla Jin-a i Hobi-ja.
"Jutro Lu-... O moj Bože! Kako to izgledaš? Jedna mlada dama nikada ne treba da izgleda tako!" Vikao je Jin.
Samo sam ga streljala pogledom i prišla frižideru. Otvorila sam ga i izvadila mleko. Uzela sam čašu i sipala mleko u nju. Onda sam počela da pijem mleko.
"Zar je to prvo šta staviš u usta kada ustaneš?" Pitao je Hobi.
"Zašto? Imaš problem s tim?" Pitala sam i streljala ga pogledom.
"Wow. Polako tigre. Samo sam pitao." Rekao je i podigao ruke u vis.
"Očekuj to od nje kada je vikend. Mrzovoljna je 2 sata i uvek prvo pije mleko kada se probudi." Rekao je Joon, koji se niotkuda stvorio iza mene.
Odmah sam ga streljala pogledom. Samo se nasmejao i stavio ruku na moju glavu.
"Ko je dobra maca." Rekao i mazio me po glavi.
Zarežala sam i pokušala da ga ujedem. Nažalost, izmakao je ruku pre nego što sam uspela.
"Izgleda da treba da je treniraš. Ko zna šta je sve u stanju da uradi dok je ovako divlja." Rekao je Tae koji je ušao u kuhinju zagrljen sa Kookie-m.
Odmah sam ga streljala pogledom.
"Žao mi je momci. Ali mislim da ste promašili lokaciju. Ovo nije gej parada. Samo normalna kuća. Gej parada je 2 ulice odavde. Ako želite mogu da vam pokažem put do tamo." Rekla sam i zlobno se nasmejala.
Prestali su da se grle i streljali me pogledom.
"Znaš, za osobu koja pije mleko odmah što ustane iz kreveta, i nisi nešto visoka." Rekao je Kookie i zlobno se nasmejao.
"Uuu..." Rekao je Tae.
Sad si gotov.
"Nisi smeo to da kažeš." Rekao je Joon.
Streljala sam ih pogledom i krenula ka njima.
"Sad sam to shvatio." Rekao je Kookie i, zajedno sa Tae-om, brzinom svetlosti izašao iz kuhinje.
"Vraćajte se ovamo!" Viknula sam i potrčala za njima.
Tek što sam izašla iz kuhinje, Jimin se stvorio niotkuda, i zakucala sam se glavom pravo u njegovu vilicu. Naravno, posle toga smo oboje završili na podu.
"Au, au, au... Što me hoće padanje danas." Rekla sam i trljala glavu.
"Ugh!" Viknuo je Jimin i držao se za vilicu.
Ustala sam i sela pored njega.
"Izvini. Neko je uvredio moju visinu i zato će sada da izgube noge i par zuba." Rekla sam i ustala.
Taman što sam krenula da tražim Tae-a i Kookie-a, Jimin me je zaustavio.
"Molim te nemoj. Te noge i zubi su im potrebni. Ne mogu bez toga da nastupaju." Rekao je.
"Njihov problem. Trebali su da razmišljaju pre nego što su uvredili moju visinu." Rekla sam ljutito.
"Pa da, al-"
...
YOU ARE READING
Change ✔
FanfictionKada konačno pomisliš da si srećna, shvatiš da se ljudi igraju i da kontrolišu tvoj život. Zato sve uzimaš u svoje ruke i ne veruješ nikome. Tj. sve dok se on nije pojavio. Samo želim da vam se zahvalim zato što čitate moju priču i nadam se da vam s...