Part 33

353 20 0
                                    

...

"Okay." Rekao je i konačno izašao.

Ustala sam sa stolice i polako izašla iz svlačionice. I na moju sreću, naišao je jedan od menadžera.

"Amm, izvinite. Da nemate možda štake negde u blizini?" Pitala sam.

"Da, da. Ali nisu ovde. Ako želiš, pomoćiću ti da hodaš dok ne dođemo do prostorije gde su rezervne štake." Rekao je i prišao mi.

"Da. Hvala." Rekla sam.

Uzeo mi je ruku i stavio je preko ramena. Onda me je doveo do prostorije. Naslonila sam se na zid dok je on tražio štake u nekom ormaru.

"Evo ih." Rekao je izvadio štake iz ormara.

Onda mi je prišao i dao mi ih.

"Hvala. Izvinite ako sam vas namučila." Rekla sam.

"Nema problema." Rekao je sa osmehom i otišao.

Ja sam otišla u prostoriju gde je video nadzor.

Bolje ovako da gledam koncert. Ne bih da napravim još koji problem.

Pokucala sam na vrata i ušla. Tu sam videla 3 menadžera i još neke ljude. Izvinila sam im se zbog scene od pre i sela na slobodnu stolicu.

...

Namjoon's P.O.V.

Kada sam se vratio na binu bila je mrtva tišina. Pogledao sam momke, ali su oni gledali svugde osim u mene. Onda su fanovi, odjednom, počeli da vrište i postavljaju pitanja koja ja ne razumem, zato što svi pričaju u isto vreme. Prišao sam momcima i pogledao ih upitno.

"Šta se dešava?" Pitao sam.

Ćutali su. Naravno, sada pričamo međusobno.

"Momci?" Pogledao sam ih upitno.

"Amm... Ovaj..." Počeo je Jimin, ali je mucao.

"Šta se dešava?" Pitao sam sada već nestrpljivo.

"Hyung, izvini." Rekao je Kook i pogledao u pod.

"Zašto? Šta se desilo?" Pitao sam.

"Pa... Ovaj... Kookie je slučajno otkrio to da ti je Luna devojka." Rekao je Jin hyung.

"ŠTA?!" Viknuo sam.

*flashback*

Jin's P.O.V.

Kada je Joon potrčao ka Luni odmah smo reagovali.

"ARMY!" Viknuo sam.

Većini sam privukao pažnju, ali su neki i dalje gledali Joon-a.

"Kako se osećate večeras?!" Viknuo je Tae.

Svi su počeli da vrište. Ponadao sam se da smo možda uspeli da im odvučemo pažnju, ali, kada sam pogledao Joon-a, znao sam da ne vrište zbog nas.

"Idiote." Rekao sam tiho.

Mi ovde pokušavamo da odvučemo pažnju sa njega, a on je uzima u naručje i još veću pažnju privuče. Ahh...

"Šta ćemo sada hyung?" Pitao je Tae.

"Tako je to kad imaš devojku." Neko je rekao.

Odmah sam se okrenuo ka izvoru tog glasa sa izbuljenim očima.

Jungkook.

Već je držao ruku preko usta kada je shvatio da je to što je rekao čula cela publika.

"EEEEEHH!" Svi su viknuli.

Udario sam se po čelu.

Joon će nas ubiti.

*end of the flashback*

Namjoon's P.O.V.

Udario sam se po čelu.

Šta ću sada da radim?

Odjednom nam je prišao jedan menadžer i počeo nešto da mi šapuće.

"Stvarno?!" Viknuo sam.

"Da. A sada nastavite sa koncertom." Rekao je i vratio se iza bine.

"Šta je bilo?" Pitao je Jin hyung.

"Bang PD-nim je rekao da je incident sa Lunom okay i mogu slobodno o njoj i meni da pričam." Rekao sam i dalje zbunjen ovime.

"ŠTA?! STVARNO?!" Viknuli su svi u isto vreme.

"Da."  Rekao sam.

"Woaaa..."

"Okay onda! Nastavljamo sa koncertom!" Viknuo je Hobi hyung veselo.

Luna's P.O.V.

Gledam i ne verujem.

Je li on skroz izgubio mozak?! Zašto priča o nama sa fanovima?! Zar ne treba to da bude tajna?! Šta se dešava? Mozak mi se okreće.

Držala sam se za glavu i slušala kako momci zadirkuju Joon-a pred fanovima. Odjednom su se vrata prostorije otvorila i neki čovek je ušao.

"Oh PD-nim. Otkud vi ovde?" Pitao je jedan menadžer.

Ovo je njihov šef?! Okay Luna. Smiri se. Možda te čovek neće tužiti zato što si upropastila koncert. Udahni duboko i izdahni. Sve će biti u redu. Samo se smiri. DA KAKO DA NE! Strpaće me u zatvor! Šta da radim?!

"Rekli su mi da je Namjoon-ova devojka ovde, pa sam došao da je konačno upoznam." Rekao je njihov šef i onda pogledao u mene.

Malo sam poskočila i pogledala u stranu.

"Drago mi je da se konačno upoznajemo. Ja sam Bang Si Hyuk." Rekao je i ispružio ruku ispred mene.

"L-luna. Luna Walker." Rekla sam nervozno i odmah se rukovala sa njim.

"Zar nije Kim? Mislio sam da sada imaš Namjoon-ovo prezime." Rekao je zbunjeno.

"Ah da. Izvinite. Malo sam... Nervozna." Rekla sam i pogledala u pod.

ČOVEČE!

"Znao sam da te je usvojio. Ne može meni ništa da promakne." Rekao je kroz smeh.

Blago sam se nasmejala.

"Nego, zašto još uvek stojiš? Sedi. Ne bih da me Namjoon progoni ako ti se stanje sa nogom pogorša." Rekao je.

"Ah... Da." Rekla sam i sela.

"Vidi ih samo kako su zli. Ne prestaju da ga zadirkuju." Rekao je dok je gledao momke na monotoru ispred nas.

Okaaay... Mislila sam da sam gotova. Uopšte se nisam nadala ovome. Mislim da mogu malo da se opustim. Ali ne mnogo. Možda je sve ovo zamka. Ma o čemu ja razmišljam?! Idiote!

"Imam jedno pitanje za tebe." Rekao je.

"Recite." Rekla sam.

"Da li..."

...

Change ✔Where stories live. Discover now