Part 15

439 26 0
                                    

...

Trenutno stojim ispred vrata moje kuće, ruke preko očiju. Naravno, Jen je zaslužna za to.

"Spremna?" Pitao je Kai.

"Verovatno." Rekla sam.

Onda se čulo otvaranje vrata.

"Nemoj da otvoriš oči dok ti ne kažu." Rekla je Jen.

"Ko da mi kaže?" Pitala sam.

"Neko od momaka. Mislim onaj koji bude prvi." Rekla je.

"Okey." Rekla sam.

Onda sam osetila kako je Jen sklonila ruke sa mojih očiju. I dalje su mi zatvorene. Onda sam čula zatvaranje vrata. Sada je mrtva tišina.

"Amm... Hellooo..." Rekla sam nesigurno.

"Hej Lu." Rekao je neko.

Poskočila sam i okrenula se ka pravcu glasa.

"Možeš da otvoriš oči sada." Rekao je.

Polako sam otvorila oči i ispred sebe ugledala Tae-a sa crvenom ružom u ruci. Onda sam pogledala u stranu i videla pod prekriven crvenim laticama koje su pravile mali putić kroz hodniku.

Takođe sam, 3-4 koraka od Tae-a, videla Sugu sa, takođe, crvenom ružom u ruci. Dalje posle nisam videla, zato što hodnik ide u stranu.

"Šta se dešava?" Pitala sam zbunjeno.

"Videćeš." Dao mi je ružu i lagano me gurnuo ka Sugi. "Kreni." Rekao je.

Gledala sam ga zbunjeno, ali sam ipak krenula. Suga mi je, takođe, dao ružu i pokazao u pravcu hodnika. Kada sam skrenula, videla sam Jimina sa ružom. Prišla sam mu.

"Baš si slatka." Rekao je sa osmehom i dao mi ružu.

"Amm... Hvala." Rekla sam nesigurno.

Onda je prstom pokazao u stranu i kada sam pogledala videla sam Hobi-ja sa ružom. Prišla sam mu.

"Hej Lu~" Rekao je pevajući i dao mi ružu.

"Hej." Rekla sam i nastavila da idem ka dnevnom boravku.

Nakon Hobi-ja opet ide skretanje u hosniku. Zato sada ne znam ko je sledeći.

Izgleda da svi imaju po jednu ružu. Čekaj... Ako će svi da mi daju ružu, to znači...

Kada sam skrenula videla sam Jungkook-a sa ružom.

O ne.

Kada je video da mu prilazim, obrazi su mu pocrveneli i spustio je pogled na pod. Kada sam stala ispred njega, pogledao me je na sekundu i opet skrenuo pogled.

"I-izvoli." Rekao je nervozno i dao mi ružu.

"Hvala." Rekla sam tiho.

"Ja... Ovaj..." Krenuo je nešto da kaže, ali je zastao. "I-izvini zbog mog ponašanja od pre." Rekao je tiho.

Ček... Šta?!

"Ha?" Rekla sam zbunjeno.

"Mislio sam da si jedna od onih koje iskorišćavaju momke, pa sam se zato onako ponašao, kako bi pokazala ko si zapravo." Udahnuo je. "Ali, izgleda da sam pogrešio." Rekao je i dalje gledajući u pod.

"Izvinjenje nije prihvaćeno." Rekla sam i prekrstila ruke.

Počeo je da podiže pogled.

"Št-"

"Moje oči su ovde." Prekinula sam ga i pokazala na moje oči. "Ne dole." Pokazala sam na pod.

"Aa... Khm... Ovaj... Izvini..." Rekao je, ovaj put, gledajući me u oči.

"Izvinjenje prihvaćeno." Rekla sam sa osmehom. "Kookie." Dodala sam.

"Koo-"

"Bye, bye." Mahnula sam mu i nastavila dalje niz hodnik.

Onda sam ugledala Jin-a kako stoji tacno ispred ulaza od dnevnog boravka, sa ružom u ruci. Prišla sam mu.

"Hej Jin." Rekla sam.

"Hej Luna." Rekao je. "Izvoli." Dao mi je ružu.

"Hvala." Rekla sam sa osmehom.

Onda je stao iza mene i stavio ruke preko mojih očiju.

"Jin?" Rekla sam zbunjeno.

"Samo hodaj. Ja ću da vodim." Rekao je.

(A/N: Ako ikog zanima kako je izgledala putanja, evo je 'mapa'. Zanemarite moje crtanje i rukopis. 😅)

------------------------------------------------------

------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------------------------------------------------

(A/N: To je 1. sprat. Na 2. spratu je Lunina soba i još jedno kupatilo.)

Klimnula sam glavom i počela da hodam. Hodali smo par sekundi i onda stali. Ali je i dalje držao ruke preko mojih očiju. Onda sam čula tiho šuškanje.

"Spremna?" Pitao je.

Nije čekao moj odgovor i sklonio je ruke sa mojih očiju. Pogledala sam pravo i zaprepastila se prizorom ispred sebe. Mislim da mi je vilica dotakla pod.

Namjoon je stajao ispred mene sa tortom u jednoj ruci. Druga mu je bila iza leđa. Pored njega je sedeo ogromni meda, možda čak veći i od njega, i još nekoliko manjih poklončića pored mede.

Srce je pocelo da mi lupa nenormalno brzo. Ali ne zbog iznenađenja. Nego na sami pogled na Namjoon-a dok izgleda ovako.

"Oh my God..." Rekla sam sa nevericom.

Zašto sada izgleda posebno atraktivno nego obično? I zašto uopšte razmišljam o tome?

"Srećan rođendan Lunice." Rekao je sa osmehom i prišao mi.

Aaa... Taj osmeh...

Onda mi je dao ružu koju je krio iza leđa. Suze su mi se polako kupile u očima.

Šta se dešava sa mnom?

"Ugasi svećice Lu!" Viknula je Jen.

Okrenula sam se i izbuljila oči u nju. Onda sam vratila pogled na Namjoon-a i ugasila svećice. Svi su aplaudirali i zviždali.

"A sada torta!" Viknuo je Jin, što nas je nateralo da se nasmejemo svi u glas.

...

Change ✔Where stories live. Discover now