Part 16

427 26 0
                                    

...

"Ahh... To je bila dobra torta." Rekao je Jin dok je trljao stomak.

Svi su sedeli razbacani po dnevnom boravku i jeli tortu. Ja sam trenutno sedela pored ogromnog mede i grlila ga. Ruže sam stavila u vazni sa vodom kako se ne bi osušile. Takođe se ispostavilo da su oni poklončići zapravo od ostalih momaka.

"I Lu..." Rekla je Jen. "Kako ti se sviđa iznenađenje?" Pitala je.

"Prelepo." Rekla sam sa osmehom.

"Luna." Rekao je neko.

Okrenula sam se u pravcu glasa i videla Namjoon-a koji držao ruke iza leđa.

"Da?"

"Pođi za mnom. Hoću nešto da ti pokažem." Rekao je i okrenuo se.

Pogledala sam Jen zbunjeno, ali ona je samo odmahnula glavom. Ustala sam i krenula za Namjoon-om. Došli smo do njegove sobe.

"Jesi spremna da konačno vidiš čime se bavim?" Pitao je sa osmehom.

Šta? Stvarno?! KONAČNO!

"Daa!" Viknula sam.

Nasmejao se i otvorio vrata. Onda je ušao. I ja sam za njim.

"Wooow..." Rekla sam zadivljeno.

Ovo je Namjoon-ova soba? Wooooow...

Pola sobe je izgledala kao i svaka obična soba. Krevet, ormar, mala komoda pored kreveta... Ali druga polovina... E to je ono što me je zadivilo.

Sve najnovija tehnologija. Veliki kompjuter, zvučnici, mikrofoni, električni klavir... Ma svakakve stvarčice. Ali, šta mi se najviše sviđa je polica sa svakakvim mini figuricama i plišanim igračkama.

"Kako to da si uspeo da sakriješ sve ovo od mene?" Pitala sam i dalje zadivljena.

"Ne znam. Meni je čudno da ti nisi bila radoznala i sama videla." Rekao je.

"Hahaha..." Nasmejala sam se. "Pa vidiš... Ja poštujem tuđu privatnost." Rekla sam.

"Nego pusti sada sobu. To nije pravi razlog zašto sam te doveo ovde." Rekao je i stao iza mene.

Onda me je gurao do velike stolice koja je stajala ispred kompjutera i naterao me da sednem na nju. Onda je uzeo velike slušalice i stavio mi ih na glavu.

"Šta to r-" Stala sam sa pričom kad je pustio neku pesmu.

Okrenula sam se ka kompjuteru i samo buljila u jednu tačku. Pesma je predivna. Opuštajuća, a opet energična. Prosto ti oduzme dah. Kada se pesma završila, skinula sam slušalice i pogledala Namjoon-a.

"Ti si ovo komponovao?" Pitala sam.

"Mhm. Sviđa ti se?" Pitao je.

"Sviđanje je mala reč za ovo. Ovo je, čoveče, remek delo! Kako to da nisi poznat?" Rekla sam uzbuđeno.

"Khm, khm..." Zakašljao se.

Pogledala sam ga zbunjeno.

"Stvarno nisi videla, ili čula, nešto za mene ili momke?" Pitao je.

"Čula ili videla šta?" Pitala sam zbunjeno.

Nasmejao se i prišao mi. Onda je na kompjuteru nešto otkucao i milion nekih stranica je iskočilo. Pogledala sam ga zbunjeno.

"Pročitaj." Rekao je i pokazao na kompjuter.

Okrenula sam se i otvorila prvu stranicu, što je, u stvari, bila wikipedia.

Muzička grupa... Čekaj, šta?!

Izbuljila sam oči i pogledala Namjoon-a. Odmah se nasmejao.

"Samo čitaj." Rekao je.

Vratila sam pogled na kompjuter i nastavila sa čitam.

...

"Okey, wooow... Bez reči sam. Kako to da ja tek sada saznajem o ovome?" Rekla sam zadivljeno.

"To bi ja tebe trebao da pitam." Rekao je i nasmejao se.

Ustala sam sa stolice i krenuli smo natrag u dnevni boravak. Što smo napravili korak u dnevni boravak, videli smo opšti haos.

"O. Luna! Hajde! Diđi i ti!" Viknula je Jen i mahala mi, dok je u drugoj ruci držala flašu nečega.

"Otkud to u ovoj kući?" Pitala sam i pokazala na flašu u Jenny-noj ruci.

"Momci su to kupili pod izgovorom da proslave tvoj rođendan. Sada vidim da je to bila loša ideja." Rekao je i trljao oči.

"I ja isto mislim." Rekla sam dok sam gledala haos oko sebe.

Kako su uspeli za ovako kratko vreme da se napiju?!

Jedini koji su trezni su Kai, Suga i Jungkook. Pogledala sam ih, a oni su digli ruke i mahali glavama u znaku da nisu ništa uradili. Izdahnula sam.

"Kai, Jen je tvoja. Mi ćemo se pobrinuti za ostale." Rekla sam.

Ceo je prebledeo u sekundi.

"Šta?! Zašto ja?!" Rekao je panično.

"Zato što niko drugi ne bi mogao da prezivi pored nje kada je ovakva. Ti makar delimično preživiš." Rekla sam.

"Al-"

"Kraj priče." Prekinula sam ga. "Ko je od njih četvorice problematičan mada je pijan?" Pitala sam Namjoon-a.

"Amm... Hobi hyung i Tae. Njih dvojica imaju najviše energije." Rekao je.

O super. Energični su.

Izdahnula sam i još jednom pogledala prizor ispred mene. Opet sam izdahnula.

"Let's go." Rekla sam.

Ostalih nekoliko sati smo proveli pokušavajući da ih otreznimo, ili makar nateramo da zaspu.

...

Change ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora