Louis Hangton

1.9K 55 2
                                    


Věk- 26 let
Výška- 176 cm
Váha-64 kg
Píše: golserto

Louis je z průměrné rodiny, která bydlí na vesnici

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Louis je z průměrné rodiny, která bydlí na vesnici....jeho tvrdý otec vlastní farmu, proto Louis vypadá tak jak vypadá. Sice je hubený ale vyrýsované svaly má pěkně....naučil se poslušnosti už jako malé dítě, jelikož kdykoliv něco rozbil či pokazil, dostal páskem přes zadek....naštěstí jeho milovaná mamka vždy chtěla aby studoval, proto teď bydlí sám ve městě a má vystudovaný marketing a management...neví jakou cestou by se měl dát, proto si snaží najít jednodušší práci, kde se teprve zaučí a bude mít možnost postupu....bohužel má jen rok na to, aby si našel práci, jinak se bude muset vrátit domů a pomáhat na farmě a to on nechce. Ubíjí ho to tam....má ke svému otci respekt, ale že by ho měl moc v lásce, se říct nedá....každopádně kdyby se mu cokoliv stalo, samozřejmě by ho to bolelo. Už od malička má v hlavě přístup cukr a bič ikdyž, když se nad tím zpětně zamyslí, nikdy snad nedostal nic sladkého. Jediná jeho odměna bylo to, že nedostal na zadek, proto díky tomu je i skromný, tichý a rád naslouchá a při nejhorším se podřídí. Když ale občas chytí náladu nebo nedej bože se opije, je to doslova katastrofa....neznám nikoho jiného, kdo je tak drzý sarkastický a dovoluje si mnohem více než ve střízlivém stavu....jednoduše řečeno ztratí úplně všechny zábrany a zdravou mysl...

Do you want me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat