Tak vám zde přináším další pokračování Do you want me =^.^= ...přemýšlela jsem nad častějším vydáváním, ale peru se mezi touhou po pokračování a leností scrollovat tu nekonečnou konverzaci a dělat korekturu XD ... proto rozhodnutí nechám na vás v komentářích ♡
***Jo, udělal jsem to. No a co, tak budu bez práce, super... ale nemohl jsem to už vydržet.. prostě už ne....jo chápu, je to hrozný, jsem příšerný, ale co...mám v sobě kafe, to ze mě dělá úplně jiného člověka
Byl tak roztomilý, jak se červenal...měl jsem sto chutí ho políbit..... když v tom prudkou ranou zavřel dveře...a předběhl mě. V tu chvíli, jakoby mnou projela elektrická rána, prudce jsme se zvedl, přirazil ho na stěnu a začal dravě líbat.
Překvapeně zafuním a celý se prohnu. Dám mu ruce za krk a polibky mu začnu oplácet... můj podbřišek a můj kamarád....doslova mě tam lechtalo snad tisíc motýlků!... ne, kecám, jen jsem z něj tak hrozně tvrdý a nemůžu jsem si pomoct. Tisknu se na něj a rukou ho jemně škrábu po zádech přes košili.
Když se na mě nalepil a začal mi drásat záda, sjel jsem mu rukama na zadek a přitáhl si ho tak, že měl mé koleno ve svém rozkroku. Byl úplně tvrdý. Vklouzl jsem mu do úst jazykem a mírně ho kolenem dráždil tam dole.
,,ahhh" tlumeně zástenam do jeho rtů a celý se napnu. Druhou rukou mu sjedu do rozkroku, kde ho silně zmáčknu aby věděl, že taky umím najít jeho slabé místo....spokojeně přivřu oči a začnu mu ho tam hezky dráždit...Bože, už je to tak dlouho, co jsem se s někým líbal nebo si to dokonce dělám sám...
Vzdychl jsem, když mi rukou sjel do rozkroku. Chytl jsem ho pod zadkem a vysadil si do náruče. Stále jsem ho líbal, vykopl jedny dveře, ve kterých jsem měl postel, na kterou jsem ho hodil. Okamžitě jsem se přesunul nad něj a opět ho začal líbat.
,,doprčic na co tady máš postel sakra?!" Vyjeknu na něj celý rudý a rychle se od něj snažím odtáhnout ,,děláš tohle všem asistentům?" Zafuním nevěřícně a nahlas oddechuju. Bože, byl jsem tak nadržený, až se mi úplně zatmělo a já přestal racionálně přemýšlet
Když na mě začal ječet a bránit se, jen jsem se odtáhl, a sedl si na druhý konec postele " ....občas se stává, že jsem tu pozdě do noci a musím tady přespat...mám tu dokonce i sprchu a nějaké oblečení...a ne... nevím, co si o mě myslíš, ale tohle opravdu všem nedělám...vlastně jsi první.."... tohle mi docela ublížilo... vždyť...to on to celé začal!.. Zvedl jsem se a vyšel ze dveří.
,,jak to mám sakra vědět?! Ty jsi na mě vyjel první, sahal mi na zadek a vyhrožoval v posteli, hm? A hej ono, zkus se vžít do mé role!" Zabručím nahlas a pozoruji ho. "Hodím se ti vždy, jen když potřebuješ a jinak mě celou dobu od sebe odháníš, tak co si mám myslet? Ty nevíš, co koluje po práci? Takhle hezký šéf, ten musí mít doma harém. Vždyť to je playboy, s takovou prdelí to není možné, to musí být hrozný děvkař, něco jako padesát odstínů šedi... " začnu parodovat všechny ženy v tomhle baráku....,,a pak máš tady postel, jako kdybyž ti někdo podepíše zvláštní smlouvu, tak aby jsi s ním mohl prošukat celou noc...nebo snad oni s tebou? Máš to rád do zadku?" Zavrním a začnu být sarkastický....sakra, to kafe bylo divný
Nevěřícně jsem na něj zíral, jak na mě řve... nemám ponětí, co to do něj vjelo... " ...laskavě na mě přestaň ječet a zkus si to v té své hlavě urovnat! To ty jsi mi vlezl do postele, lepil jsi se na mě na té poradě, sedl si mi na klín, kousl mě... a nevypadalo to, že by se ti to, co jsem pak dělal nelíbilo. To ty jsi mě bránil před matkou, řval na celou kavárnu jak jsem skvělý...a teď jsi to zatraceně byl ty, kdo mě políbil!!! Tak se mi nediv, že jsem si to špatně vyložil, protože to ani jinak nešlo!!! A abych tě ujistil, o ženský nemám zájem, jsem gay a ne, rozhodně nejsem ten dole! Můžu mít i normální vztah, ale mám rád i BDSM a jsem dominant jako v odstínech, ale za život jsem měl asi jen tři submissivy a všichni mě pustili k vodě, protože jsem psychicky nevyrovnanej sobeckej parchant, tak se mi kurva nediv, že jsem se do tebe zamiloval!!!!" S těmito slovy jsem práskl dveřmi a tři minuty na to odjel z práce, vyzvednout Debbie.
ČTEŠ
Do you want me?
RomanceRPG Občas se stává, že člověk prostě tak nějak stratí chuť cokoliv řešit, protože už se tolikrát spálil a řekne si že už na to všechno kašle ... co se ale stane, když právě v tu chvíli přijde někdo... dokonalý? ...Riskne to?... A pokud ano, dopadne...