9

1.5K 39 3
                                    

Tak vám tu, s další sobotou, přidávám další díl Do you want me. Užijte si ho     =^.^=
***

,,uhmm" celý se prohnu a kousnu se do rtu ,,to zvládneš za chodu určitě...Pane...' špitnu potichu.  Když cítím, jak vždy při tom oslovení ztuhne, tak se jen spokojeně usměju...slastně kňučím a kroutím se celým pod ním ,,Pane prosím " vykníknu zoufale, jak mě v rozkroku zmáčkne

" Hmmm dobrá tedy " pousmál jsem se. Ze šuplíku jsem vytáhl provaz, svázal mu ruce k sobě a přivázal je k čelu postele. "splníš vše, co řeknu a budeš poslušný. Nebudeš se mě sám od sebe zbytečně dotýkat, kousat a jiné podobné věci. Pokud neposlechneš, nebo mě budeš provokovat, dostaneš trest, pokud budeš hodný, nechám tě se udělat... " vrněl jsem sladce a dál ho kousal na hrudi " ...jo a ještě něco... kdyby to na tebe bylo moc, když rekneš červená, přestanu úplně se vším..." řekl jsem a silně mu rukou stiskl rozkrok...

,, já ale...chci se tě dotýkat...." Kníknu a pozoruji ho. Nakonec jen přivřu oči a nechám se osahávat a dráždit...,,nechci být bez moci se hnout " zafuním nejistě a prohnu se,, pokračujte Pane prosím..." Vykníknu zoufale

"Rozmysli se... pokud mi budeš říkat Pane, bude to takhle...ale nemyslím si, že by se ti to nelíbilo, nemám pravdu?..." provokativně jsem mu skousl ret, ale pak se zubama přemístil na jeho bradavky a po jeho plně naběhlém údu přijížděl přez látku špičkami prstů...

,,d-dhobře, dobře fajn! Ale prosím Pane dělejte něco " vykníknu zoufale jelikož můj penis žádá pozornost a to už vážně hodně...a intenzivně...doslova mě bolí,  jak je stále schovaný v trenkách

" moc se mi líbí, jak prosíš...popros mě znovu " vrněl jsem mu u ouška a silně ho skousl, prstem dokonale obkreslujíc linii jeho penisu... " Komu patříš? ...jsi můj? Kdo je tvůj Pán?" Zeptal jsem se pevným hlasem a prsty přitlačil

,,ale notak!!!! Prosím Pane, jen tvůj!" Vykníknu zoufale a celý se mu tělem vybídnu. Doslova kňučím pod ním slastí a nemůžu si pomoct, jak je to dobré...

"Tak je můj hodný kluk " pochválil jsem ho a ponalinku mu začal stahovat kalhoty i s boxerkami.  Pak jsem prsty přejel po celé jeho délce od kořene až po špičku a na tu palcem zatlačil.  Zubama jsem dál pokračoval na jeho hrudi... už ji mě plnou kousanců...a začal mu mučivě pomalu honit

,,ahh...prosím..." Vykniknu zoufale když mě chytí v rozkroku, začnu mu přiražet do ruky a snažím se zvýšit tření...škubu rukama a snažím se osvobodit, abych si mohl udělat dobře...

" ty jsi mi ale nedočkavý...buď hodný, nebo se nedočkáš vůbec! " uchechtl jsem se a začal se polibky přesouvat k jeho podbříšku. " opovaž se přirážet, nebo tě kousnu!" Řekl jsem přísně.  Olízl jsem ho od kořene až ke špičce, na tu jazykem silně zatlačil a začal mu pomalu kouřit.

,,uhmahhh" slastně funím a celý se chvěju...roztáhnu úplně nohy, aby se ke mě co nejlépe dostal a jen nahlas oddechuju. Olizuji si rty a mám hroznou chuť mu přirážet do pusy, abych se mohl udělat...má jí tak horkou a zkušenou!!

Hladil jsem ho po bříšku a přesunul se na vnitřní stranu stehen.  Začal jsem mu kouřit rychleji a pracoval i jazykem. Do stehen jsem mu hrubě zatínal nehty a svou práci pusou ještě zintenzivnil...

,,j-ja aghh tho umgh..." Snažím se mu vjet rukou do vlasů ale nemůžu. Bože nemoct dělat cokoliv je příšerný...,,ahh už kousek " zástenam spokojeně a dám hlavu na stranu koušu do peřiny abych se utlumil a užívám si jeho péči...

Do you want me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat