Tak jsem tady s dalším dílem DYWM ... a ano, vím, že tohle není sobota 😅 .... moc se omlouvám za zpoždění (zase)
Doufam, že si díl užijte =^.^=
***,, p-počkej ve vaně? Nechceš někam jinam, kde to bude romantičtější? " Nejistě na něj koukám, jelikož si nejsem jistý, jestli chci o to přijít zrovna ve vaně... navíc kde je voda už skoro studená...
Neměl jsem s tím problém...ale to si na to nemohl vzpomenout dřív?!..no jo, ženský.. ...jen jsem frustrovaně zakňučel a i s ním v náručí se zvedl, zběžně nás osušil a odnesl do ložnice. Položil jsem ho na postel, přelezl si nad něj a dlouze ho políbil " lepší? " zavrněl jsem a usmál se na něj " a nebo to přeci jen nechceš?" Zeptal jsem se pro jistotu
,, ne dobrý děkuju, takhle je to lepší" jemně se na něj usměju a polibek mu vrátím. Začnu mu ho jemně mnout v ruce a po chvíli mě odstrčí aby si to mohl udělat sám....jen nevím, co mám moc dělat... v tomhle jsem úplně nepolíbený a nevím, jak se nastavit či prohnout, aby to bylo lepší nebo tak....jsem trochu zmatený
Znovu jsem ho políbil a nasměroval se na jeho vstup. Žaludem jsem na něj mírně zatlačil a špičkou pronikl dovnitř. Chvilku jsem počkal, aby si na ten pocit zvykl a pak začal pomalu zasouvat, dokud jsem v něm nebyl celý až po kořen. Rukou jsem mu dráždil rozkrok a něžně ho líbal...
,,u-uhm a-au" potichu zakňučím v půlce cesty a když do mě nakonec dostane, celý nahlas funím a svírám ho asi jako ještě nikdo....sakra je příšerně velký! Proč cítím každý jeho centimetr?! Mám pevně zavřené oči, hlavu na stranu a nahlas funím do peřiny
"ššš dobrý.... hlavně dýchej, hezky pomalu a klidně. Nebudu se hýbat, dokud se neuvolníš, slibuju... " hladil jsem ho stále v rozkroku a něžně opečovával jeho ústa a krk vlhkými polibky.
,,,uhmm..." Zafuním nahlas, když se ve mě lehce pohne, aby byl blíž u mě...nahlas oddechuju a snažím se uvolnit..
Díky jeho ruce se to daří, ale stále to není úplně ideální roztažení... akorát se obávám že většího už asi nedosáhne...Dál jsem ho líbal a dráždil v rozkroku, zatímco jsem byl nehybně v něm, aby si na mě co možná nejvíc zvykl.... Byl ale tak dokonale těsný a horký, že se mé sebeovládání pomalu blížilo ke konci. Lehce jsem se v něm pohnul a slastně při tom vydechl " ..p-promiň ....už.. to nedávám ....pokus se to na začátku vydržet.....pak se to zlepší..." řekl jsem poněkud trhaně a začal se v něm velmi pomalu hýbat, ale pokoušel se téměř vždy zavadit o jeho prostatu, kterou by, díky silnému tlaku, měl nyní vnímat mnohem víc...
,,c-co já ne aghhh!' nahlas bolestivě zástenam a stáhnu se okolo něj ještě víc....sice to bolí, ale naráží mi na mou prostatu a ta slast jde pomalu nahoru. Nahlas chrčím a snažím se z toho vzpamatovat. Po chvíli se to trochu zlepší, takže už je to o dost snesitelnější...za dalších pár chvil poprvé zasténam díky jeho silnějšímu přírazu na mou prostatu
Snažil jsem se mu to co nejvíce zpříjemnit, což se mi evidentně povedlo, protože z bolestného sténání se pomalu ale jistě začalo stávat slastné... začal jsem pomalu přidávat na intenzitě, ale zatím jen trochu, aby ho to zítra moc nebolelo.... i když mě to stálo velké úsilí proti němu silně nepřirážet...
,,u-uhm...aghh jha ahh" potichu hekám, mám roztažené nohy a jsem úplně mrtvým..nemám sílu proti němu přiřazet či jakkoliv se hýbat....nahlas chrčím a koušu se neustále do rtu, jak je to divně dobrý pocit....nahlas chrčím a snažím se si lépe lehnout ..
ČTEŠ
Do you want me?
RomanceRPG Občas se stává, že člověk prostě tak nějak stratí chuť cokoliv řešit, protože už se tolikrát spálil a řekne si že už na to všechno kašle ... co se ale stane, když právě v tu chvíli přijde někdo... dokonalý? ...Riskne to?... A pokud ano, dopadne...