12. Chleba s medem

16 3 1
                                    

,, Lea zemřela ? " Zamrkám očima a zhluboka se nadechnu. Štípni se, štípni se říkám si v duchu a snažím se to tak i udělat. Určitě se probudíš není to pravda ! Bohužel ani štípnutí nepomáhá oddálit krutou realitu.

Po tváři mi začnou téct slzy. Jak je to možné ? Proč ? Hlavou mi víří nejrůznější otázky na které sama neznám konkrétní odpověď.

,, Jak se to stalo ? " Prolomím vzlykavým tónem ticho pokoje.
,, Utopila se. "
,, Lea ? Lea ale uměla plavat. Přeci chodila do plaveckého týmu. Jste si jistí, že to byla ona. To není možné, určitě to není ona. Je to někdo jiný ! Možná.."
,,Nino, je to na 100% ona. Rodiče ji už identifikovaly."
,, Ale Lea přece byla na Bretta campu ! Tam se utopila ? Jak se tam mohla utopit ? Jsou tam vedoucí, je jich tam spoustu a hlavně to jezero v pískovcovém lomu není v dané části, kde se můžeme koupat vůbec hluboké ! Lea plavala tam kam neměla ? Nikdo si ji nevšiml ? Tak co se vlastně stalo ?! "
,, Lea pravděpodobně v noci vstala a odešla ze stanu. Ráno ji hledala jakási Klára, co s ní letos ve stanu bydlela. Hledala prý na záchodě, v jídelně, ale celkově jí bylo divné, že by Lea vstala ještě před budíčkem. Vždycky prý vyspávala co nejdéle mohla. Jelikož ji na žádném z možných míst nenašla, obrátila se na vedoucí. Když po druhotném ohledání táboru Leu nenašli, rozhodli se udělat skupinky a hledat i v lese. Dětem dali do ruky dva slepené chleby s medem, aby se nezdržovali. Hledali ji téměř celý den. Až odpoledne ji jedna ze skupinek našla plavat na hladině rybníka. Ihned došli zpět do tábora pro hlavního vedoucího a ten pak zavolal policii a koronera. Ten pak podle bližšího ohledání těla a testů mohl s jistotou potvrdit, že se utopila. V krvi měla Diazepam*.

,, Diazepam ? Ten jsem přece brala taky ! Lea ho taky brala ? Proč mi nic neřekla ? "
,, Právě, že nebrala. Teda podle toho co ví o jejím zdravotním stavu její rodiče... Nino, nedala jsi jí nějaký co ti zbyl ? "
,, Co ? Ne ! Chcete mě obvinit z její smrti ? Já jí žádné prášky nedala ! Co si to o mě sakra myslíte ! , že bych předávkovala nejlepší kamarádku ? Proč bych to asi dělala ? Byla moje všechno ! Jako vlastní sestra !

*Diazepam - lék používaný ke zklidnění a při úzkosti (zmínka v 6. kapitole Levnej kompas)

Pro dnešek tu máme další kapitolku ☺️ věnovanou převážně Leině smrti ✝️ .Omluvte špatnou interpunkci a celkově hrubky 😅. Dej si příběh do "knihovny", sledujte✌️, komentujte, hvězdičkujte ⭐ Otázky do komentářů ⬇️❤️

Noční hra..Kde žijí příběhy. Začni objevovat