Zhluboka se nadechnu a pro jistotu nasadím úsměv od ucha k uchu, aby si to naši ještě nerozmysleli. Seběhnu schody a jdu do kuchyně, aby jsem si ještě připravila svačinu a pití do autobusu. U kuchyňské linky stojí opřená mamka.
,, Ahoj mami, jak jsi se dnes vyspala ?" Zajímám se.
,, Nebudu ti lhát Nino, moc dobře ne."
,, Měla jsi špatné sny ? "
,, To ne, spíš ve mě hlodalo svědomí kvůli tobě."
,, Kvůli mě ?" Zopakovala jsem po ní s hrůzou v očích. Nikam mě nepustí. Blesklo mi hlavou.
,, Ano kvůli tobě, bojím se, aby jsi to sama všechno zvládla."
,, Mami nezapomněla jsi, že mi brzy bude patnáct ?"
,, Já vím, promiň, promiň. Omlouvám se. Já jen, že je to poprvé ..."
,, Že je to poprvé co mami ? "
,, Nic, nic "
,, Co mami ? " zeptala jsem se znova se zvýšeným hlasem.Sklopila oči a mně bylo hnedka jasné, že by nejradši celou větu vzala zpátky.
,, Že je to poprvé, co jedeš na tábor sama."
Pak následovalo chvilku ticho. Nakonec jsem se ho rozhodla prolomit já.
,, Musím si ještě udělat svačinu a pití do autobusu.''
,, Už jsem ti to připravila, máš to v lednici. "
,, Děkuju." Odpovím skromně a přesunu se k lednici.Otevřu ji a vyndám svačinový box a láhev s pitím. Přesunu se ke gauči a vše si uklidím do batohu. V tu chvíli už slyším jak jde táta dolů a všimnu si, že už má v ruce můj kufr.
,, Tak jsi připravená Nino ?" Zeptá se mě táta.
,, Jasně že jsem."
,, Tak se rozluč s mamkou a pojedeme. "Sedím na gauči a i když se mi po našem rozhovoru moc nechce zvedám se a jdu se rozloučit.
,, Tak jsi to tak užij." Řekne mi mamka.
,, Ty jsi odpočiň mami. "Dám jí pusu a usměju se na ní, aby měla lepší pocit a necítila se špatně z toho, že mi jí zase v tak špatnou chvíli připomněla.
Máme tady další kapitolu 🍀. Tentokrát trochu kratší. Nikdy netvořím nové "kapitoly" tak, aby měly zhruba stejný počet slov jako ty předešlé 😊💙. Snažím se, aby nový příspěvek vždy dával smysl sám o sobě 😝. Zítra hodlám vydat další část 💫.Omluvte špatnou interpunkci a celkově hrubky. Dej si příběh do "knihovny", sledujte✌️, komentujte, hvězdičkujte ⭐ Otázky do komentářů ⬇️❤️
ČTEŠ
Noční hra..
Misterio / SuspensoNina, patnáct let stará dívka se již přes rok vzpamatovává ze smrti své nejlepší kamarádky Lei. Léto si neumí představit bez táboru, ale co přesně skrývá zvláštní vedoucí ? A dělá všechnu hrůzu na táboře vlastně on ? Jak to tenkrát bylo s Leou ?? De...