19. Lesní víla

23 2 1
                                    

NINA
Probudí mě nečekané škubnutí. Pomalu otevřu oči a rozhlédnu se kolem sebe. Stojíme uprostřed jakési polní cesty. Nikde ani živáčka. Mikyna mě příjemně hřeje a nevidím důvod k tomu, aby jsem musela řešit co se to děje kolem a proč vlastně stojíme. Zavrtán se hlouběji do sedačky a pokouším se znovu usnout. Netrvá ale dlouho a do autobusového mikrofonu se ozve Pavlův hlas : ,, Tak děcka jsme na místě. Vezměte si svoje věci a pojďte si ven pro kufry, spacáky a zbytek." Znovu otevřu oči a tentokrát se definitivně proberu. Dojde mi kde jsem a co se právě děje. Poposednu si a začnu si balit věci.

MAJDA
Koukám z okýnka a pozoruju mě už známou přírodu. Za chvilku jsme tam pomyslím si. Většina lidí z autobusu spí. Cesta byla dlouhá a to zmohlo i cestou již zkušené táborníky.

JONATHAN
Začnu si sbírat svoje věci a přemýšlím o své mikyně. Nakonec usoudím, že bude nejlepší jí tu mikynu nechat a počkat až mi ji sama přijde vrátit.

NINA
S batohem na zádech seběhnu schůdky a očima začínám hledat svoje věci. Kufr poznám hned. Sytě červená přímo září mezi ostatními. Všichni mají hodně podobné tmavé barvy. Převážně černé. Jako vážně ? Řeknu si v hlavě když mě najednou někdo vyruší.

Rozhovor NINA + JONATHAN
J : ,, Nemůžeš najít svůj kufr ? "
N : ,, V téhle přehlídce barev ? " řeknu ironicky. Vždyť se na to podívej napravo světle černá, vlevo vybledlá černá, tady stojí pastelová černá a támhle je ještě tmavě černá ukazuju mu jednotlivé příklady levou rukou. Vím přesně který je můj kufr řeknu a natáhnu se před sebe. Z hromady ostatních tašek a kufrů vytáhnu právě ten svůj. Užij si hledání toho svého záhlásím s úsměvem a chystám se k odchodu když v tom je už zase vedle mě. Ty už jsi tu zase ?!
J : ,, No po těch letech jsem se už poučil a pořídil si barevnou tašku.
N : Protočím oči protože mi dojde, že se toho kluka asi nezbavím.

HONZA
Probírám se haldou tašek a přes hromadu si všimnu Jonathana, jak si povídá s tou neznámou holkou. Zatnu ruce v pěst, protože takové jednání se mi vůbec nelíbí. Jasně jsem mu řekl, že o ní mám zájem. Už už se chystám obejít hromadu, když se za mnou objeví Majda.

Rozhovor MAJDA + HONZA
M : Kam koukáš ? Protočí se kolem mě jako lesní víla.
H : Jen někam do prázdna řeknu pohotově.
M : Koukej támhle je Jonathan s tou novou holčinou. Vsaď se že je to znamením rak. Vidíš ty její rysy v obličeji určitě se nemýlím. Pojď taky se seznámíme.

Rozhovor NINA + JONATHANE
J : Znáš tu někoho ?
N : Jo znám. Jednoho kluka myslím, že se jmenuje otravná vlezdoprdelka. Co ty ?

NINA
Trošku mu klesly koutky, ale tak nepatrně, že by si toho zkušený člověk z oboru sotva všiml.

J : Hele možná tě to překvapí, ale i otravný vlezdoprdelky tady mají kamarády. Né jako ty. Právě jsi docela v nevýhodě..

NINA
Stáhnu rty do úzké štěrbiny a koukám mu upřeně do očí. Ten pocit když tě píchne u srdce si budu pamatovat pro celý zbytek tábora.

N : Hele já už jdu. Čau

NINA
Zmůžu se pouze na ubohé rozloučení a jdu se slzami v očích hledat spacák a karimatku.

J : Počkej přece ! ...

HONZA
Nevnímám co mi Majda říká a přemýšlím o té holce. Zná se snad s Jonathanem ? Není to náhodou jeho holka ? Kam jde, sakra kam jde proberu se z přemýšlení.

M : Tak jdeš ? Otočí se Majda a chytne mě za rukáv trička.
H : Jo jasně.

KUBA
Očima projíždím siluety letošních táborníků a hledám právě tu její. Určitě bude potřebovat pomoc z odnošením věcí do tábora. To je moje příležitost k osamocenému rozhovoru. Připadá mi že jsem ji zahlédl. Vrátím se pohledem zpět místu a opravdu je to ona.

AMÉLIE
Nevidím svůj spacák. Achjoo. Prohrabávám dál hromadu věcí. Jsem už v koncích. Musim za někým z vedoucích.

KUBA
Nina po neúspěšném rozhovoru s kýmsi rychlým krokem odchází. Dám se do pohybu a pomalu se k ní přibližuju než mi cestu zkříží Amélie.

Rozhovor AMÉLIE + KUBA
A : Nemám spacák ! Kde je ? Zase nějaké hloupé vtípky ?
K : Co jaké vtípky ? Ne ! Nevím kde je tvůj spacák.
A : Nekecej už jednou jsi mi ho takhle povedeně schoval.
K : Hele jsi se zeptat jiného vedoucího. Já teď nemám čas.
A : A kterýho asi ? Nikdo jiný tu není. Všichni už jsou na cestě do tábora.
K : Tak prohrabej znova tu hromadu. Za chvíli přijdu.

KUBA
Rozeběhnu se aby jsem ji ještě dohonil. Má plné ruce, takže jde pomalu.

NINA
Obvěšená jak vánoční stromeček se v tom vedru táhnu do tábora. Najednou zbystřím. Slyším za sebou dusot. Těžce dopadající chodidla na betonovou silnici. Otočím se protože mám obavy aby jsem se nestala letní svačinkou nějakého zvířete. Kuba !! Vyděsím se a zrychlím ikdyž je mi to k ničemu.

KUBA
Asi to bylo ze strachu, ale takovou paniku jsem v lidských očích ještě neviděl.

Rozhovor NINA + KUBA
N : Co je ?! Jasně jsem ti řekla ať mě necháš být !
K : Chtěl jsem se omluvit. Rozhádat se s vcelku neznámím člověkem hned na začátku jejich společného pobytu není dobrý start.

NINA
Svoji omluvou mě vážně překvapil.

M : Hej Jonathane !
J : No ?
M : My se sem táhneme a ona mezitím odejde.
J : Kdo a kam ? Ptám se nechápavě.
M : No ta nová holka přece. Ty se stihneš představit za takovou chvilku a nás se neobtěžuješ ani zavolat.

AMÉLIE
Kuboo !! Zařvu už po několikáté z plných plic. Jsem neuvěřitelně naštvaná že mi nikdo není schopný pomoc. Pomůže mi někdo prosím dodávám už ze zoufalství.

JONATHAN
Než se stihnu vzpamatovat a zareagovat jak na Majdu s Honzou tak na Ninu, někdo zařve moje jméno. Podle hlasu poznávám Ami.

Rozhovor AMÉLIE + JONATHAN
J : ,, Co se děje Ami ? ''
A : ,, Někdo mi vzal můj spacák ! "
J : ,, Jsi si jistá ? Koukala ... ''
A : ,, Ano koukala koukala jsem už všude ! "
J : ,, V klidu uklidni se nejde přece o život. "
A : ,, Tobě možná ne, ale to já budu muset po zbytek tábora spát s hnusnou erární dekou. Radši jen v pyžamu než to ! ''
J : ,, Prosimtě neblbni. Třeba si ho s tebou někdo omylem vyměnil nebo ho už někdo vzal do tábora. Ven ten co tu zbyl a pojď. Jsme tu poslední.

Po dlouhé době vám přináším novou kapitolu. Tentokrát je delší než na které jste zvyklí. Moc se omlouvám, že jsem nebyla dlouho aktivní, ale prostě to nešlo. Užij tě si dnešní kapitolu.Omluvte špatnou interpunkci a celkově hrubky. Dej si příběh do "knihovny", sledujte✌️, komentujte, hvězdičkujte ⭐ Otázky do komentářů ⬇️❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Noční hra..Kde žijí příběhy. Začni objevovat