09-My baby girl loves gay Tomlinson

2.2K 440 454
                                    

- نه. نه. نه. نه. نه. روی اپن آشپزخونه نه.

لویی می خنده و من به دختر و پسری که وقتی اومدن تو بهم سلام نکردن ولی لبامو بوسیدن نگاه می کنم. لویی دست میندازه دور کمر کمرون : ببین بیبی. استریتا با این جور کثیف کاریا حال می کنن. ایش ایش. امیلی محکم تر گازش بگیر.

کمرون می خنده : خب ما هم می تونیم از این جور کثیف کاریا کنیم.

بر می گردم و نگاهشون می کنم. میخوام داد بزنم. لویی می خنده : ولی فکر کنم اگه همونجوری پرتمون نکنه مجبورمون کنه لیس بزنیم همون کثیفیا رو.

کمرون دستی به صورتش می کشه و می خندم. به گوشای قرمز شده ی کمرون زل می زنم. سر صبح آخه؟

لویی دستاشو به هم می ماله : هری. الان زوج میشه تعدادمون.

میرم توی آشپزخونه : نه. ما خونه مون همین یه دونه اپنو داره.

دختره که اسمش امیلیه سرشو بر می گردونه سمتم : خونتون؟ چند نفری؟

همه چیزو میذارم توی یخچال و میام از آشپزخونه بیرون. دیگه فکر نکنم بتونم غذا بخورم حتی. لویی میره جلو و لباسای کف زمینو با پا بر می داره : تو گازتو بگیر امیلی. گازای آخرتو.

لبخندی به نشونه ی تشکر می زنم که دستشو میذاره روی قلبش و مشتشو دو بار می کوبه بهش : آره. بعدش ما کار داریم. مگه نه کمرون؟

نزدیکه اشکم در بیاد که می خنده : اوه بیبی بوی. ما کاناپه رو ترجیح میدیم. هر چند که ماشین از همشون بهتره.

کمرون هوم کشیده ای میگه : استخر خونه مونو یادت رفت بیب.

یهو دستاشو به هم می کوبه : گایز. خونه ی جدید اتاق شکنجه داره. مال یه پیرمرد سادیست بوده.

امیلی یهو می پره پایین : آره؟ آره؟ ایول.

خدا رو شکر می کنم که پورن هاب زنده تعطیل شده. یهو دوباره می پره روی پسر و شروع می کنه بوسیدنش: هوم آرون. شنیدی؟

آرون می خنده و زنگ در حواسمو دوباره پرت می کنه. اگه به خاطر لویی بیرون نبودم تا الان هفت بار پرتشون کرده بودم بیرون. میرم سمت در : بله؟

درو باز می کنن و وقتی پنه لوپه کوچولو رو پشت در می بینم پاهام شل میشه : آآآ. سلام. هری.

کلمات بریده بریده و بچگونه ش لبخند میشونه روی لبم : سلام پنه لوپه. پرنسس من.

یه صدای مردونه میاد : من چی؟

سرمو بلند می کنم و به استیو روبروم زل می زنم. میرم جلو و بغلش می کنم. می خنده : پنه لوپه کروزتو آوردم. چقد ناز داره.

دولا میشم و بلندش می کنم. سنگین تر شده یا چون خیلی وقته این جوری بغلش نکردم نمیدونم؟ : پرنسس من با پسرا خوب نیست.

How to be a criminal (L.S) (Completed)Where stories live. Discover now