Martinus' synsvinkel:
Jeg vågner op en tidlig morgen og alt er normalt. Eller næsten. Så normalt som det nu kan være, når din kæreste, din brors kæreste og dine bedste pigevenner er flyttet til et nyt land, en ny by og en ny skole. Noget mangler ligesom - nemlig Jessica. Hun lyser altid min kedeligste hverdag op, gør noget ved mig som jeg ikke engang selv ved hvad er, hun får mig altid i godt humør eller til at smile, ja, hun gør mig til en bedre udgave af mig selv - tro det eller lad være.
Jeg savner hende rigtig meget, og morgener uden hende er bare så kedelige. Der er ikke dét ekstra ved at vågne, når Jessica ikke er her.Jeg lunter over til mit skab, tager en oversized hoodie på og så er jeg ellers nogenlunde på vej ned af trappen.
På vejen ned af trappen, møder mit blik, et blik der næsten er magen til mit. Marcus'.
"Er dét der på grund af Sofia?" Spørger jeg og peger på ham, og hans meningsløse ansigtsudtryk. Han mumler et 'hmm', som ikke var særlig tydeligt.
"Og er dét der så på grund af Jessica?" Spørger han og peger på mig med mit ligeså meningsløse ansigtsudtryk. Jeg mumler et 'hmm', som heller ikke var særlig tydeligt.
"Martinus" sukker far, da vi kommer nedenunder, efterfulgt af et ligeså sukkende "Marcus"."Vi ved det godt, og selvfølgelig gør vi alt, hvad vi kan for at blive hype på vores World-Tour, men det er bare lidt svært, når vores kærester lige er rejst til New York!" Forklarer jeg.
Han nikker forstående og bekræftende, og siger så "Jeg forstår jer, og jeg støtter jer uanset hvad, men i kan simpelthen ikke skuffe jeres fans, og især ikke når det er første gang i optræder, i nogle lande" pointerer han.
Jeg ved han har ret, og jeg skal bare lige have tiden til at finde gode gamle Martinus tilbage, selvom han er gemt lidt væk.Jeg trasker ovenpå, og jeg har en aftale med min dyne, min pude og Netflix. Jeg sætter mig tilrette med en skål yoghurt, og en af min mors hjemmelavede smoothies. Jeg sætter HIMYM sæson 4 afsnit 19 på, og ser ellers bare derudaf.
Hele sommerferien, så Jessica og jeg HIMYM, og vi kom til sæson 4 afsnit 19. Det her minder mig om hende, hendes duft, hendes nærvær, hendes latter, hendes stemme, hendes kram og alt det andet ved hende. Men alligevel får jeg også et smil på læben, da det er en skide sjov serie.
Hun har det sikkert godt, så det må jeg også have.Jeg fisker min mobil op af baglommen, og tjekker klokken. Den er 23:56. Jeg ved godt det er sent, men jeg ringer alligevel over FaceTime til Jessica.
Der går lige et par minutter, inden den ringer, og så ser jeg Jessica's smukke ansigt på skærmen. Hun har det der forvirrede, men nuttede ansigtsudtryk i hovedet.
"Øhhh Martinus hej, du ringer lidt sent, men jeg savner dig sygt meget".
Årh bare at høre hendes stemme, det gør mig glad.
"Hej Jess, jeg savnede dig bare, og både Marcus og jeg er lidt nede over, at vores kærester er taget væk i 3 år" forklarer jeg.
Hun har nu sit eftertænksomme ansigtsudtryk på, og det ser også sødt ud."Jeg tror bare lige, at vi skal vende os til det begge to. Det hele skal nok løse sig, og jeg håber i får en god start på jeres World-Tour i næste uge. Hvornår er det nu i kommer til New York?" Spørger hun.
Jeg tænker mig lidt om, og imens siger hun "du ser så sød ud når du tænker dig om" og så begynder vi begge at grine."Forresten så har jeg set HIMYM sæson 4 afsnit 19 i dag, for det mindede mig om dig, og alle de gode minder og stunder vi har haft sammen, og så er det en skide god serie" tilføjer hun.
"Det har jeg også set, af samme årsag i dag!" Siger jeg. "Og jeg tror nok det er om 3 uger, vi kommer til New York. Jeg skal selvfølgelig nok skrive det" siger jeg. Hun nikker, og bekræfter "det har du med at gøre, jeg vil jo ikke gå glip af, at min kæreste kommer til NY" griner hun.Klokken er 02:35, og Jessica og jeg har lige lagt på. Vi Facetimede i nogle timer, og det var rigtig hyggeligt.
Jeg ligger mig til at sove med en god fornemmelse, men stadig lidt uro i maven. Det er bare som om noget mangler inderst inde....______________________
HIMYM = How I Met Your Mother.Heiiii❤️
Så kom der lige et kapitel mere❤️ håber i kan lide det. Vote, kommenter og del gerne jeres meninger - både positive og negative😊
-Bolette
ČTEŠ
Home
FanfikceDette er 2'eren til: All I Need Is You. Hvordan mon det er at være i et forhold, hvor den ene skal på College i London, og hvor den anden skal turnere rundt i hele verden? Og mon Jessica nogensinde finder sine forældre? Jessica og Martinus har nu o...