Jessica's synsvinkel:
Jeg vågnede op ved siden af Martinus. Jeg tænker hurtigt tilbage på i går, og det giver mig en dejlig ro i maven.
At have ham her, tæt på, helt tæt på, det gør mig så inderligt lykkelig.Jeg står op, da der i dag er først La Cross træning. Jeg ved det lyder mærkeligt, at det er en lørdag, men Carter og Aiden vil vide, at vi er 100% engagerede , og at vi vil det når som helst, ellers smider de os af holdet.
Jeg vækker langsomt Martinus, og fortæller ham, at pigerne og jeg skal til La Cross træning, så derfor skal de op nu.
Jeg smutter lige ind på mit værelse, snupper et sæt sportstøj og går ud til køkkenet. Nogen må jo lave noget at spise, og jeg kan ligeså godt sige, at det ikke bliver Martinus, Marcus, Alexander, William, Sofia, Victoria eller Alexa. Hmmm hvem er mon så tilbage.... hvis du tænker mig, så ja desværre.
Jeg synes hver morgen, at det er mig der sørger for alting, men det har jeg det fint nok med. Kender i det hvor i gerne vil have noget gjort ordentligt? Svaret er: gør det selv, så er du sikker på, at det bliver gjort ordentligt.
Jeg har lige hurtigt lavet noget scrambled egg, og bacon, og nu laver jeg hjemmelavet juice og amerikanske pandekager. Lidt af et godt morgenmåltid, var? Ej det er blandt andet fordi, at vi skal fejre, at pigerne og jeg kom med på holdet, men også fordi vi ikke kan træne på tom mave.
Martinus har vækket alle de andre, hvordan ved jeg ikke, men de sidder ved spisebordet.
"Værsgo" smiler jeg.
Alle begynder at tage for sig, og jeg elsker at se, hvordan folk nyder noget jeg har lavet*45 minutter senere
Vi er lige kommet hen på banen, hvor træningen foregår. Drengene tog med os af to grunde. 1. De er bange for, at de andre drenge vil kigge på os, og 2. De vil gerne se om vi kan spille."Så nu råber jeg jer lige op, for at se om alle er mødt til tiden" råber Carter.
Og så starter han ellers
-"Victoria"
"ja"
"Sofia"
"ja"
"Alexa"
"Ja"
"Ogggg sidst, men bestemt ikke mindst, Jessica"
"Ja""Okay, så i dag skal vi øve taktik, skud og vi skal også have lavet en pladsfordeling" siger Aiden.
"Vi starter med skud og taktik, så derefter øver vi kamp, og så får i at vide hvor i skal stå på banen" råber Carter.Pigerne og jeg går sammen, og så begynder vi ellers med at spille. Brandon, Cole, Logan og Hunter er henne ved os, og de spørger, om vi skal spille kamp mod hinanden - for sjov.
"Okay, hvis i er klar på at tabe" sier jeg hånligt.Vi har lige haft taktik møde, hvor vi hele holdet har fået taktikken at vide. Vi skal nu videre med vores 4 mod 4 kamp, og det går fint nok. Indtil videre står der 3-3.
"TIMEOUT!" Råber jeg, for at pigerne og jeg lige kan samles."Okay piger, jeg har fået en genial ide."
De nikker lyttende, men også forpustede. "I ved jo, at hver af drengene har et godt øje til hver af os, ik?" De nikker igen, og jeg fortsætter "det udnytter vi til vores fordel, da alle kneb gælder - bortset fra vold".
De ser meget spørgende ud, og derfor forklarer jeg.
"Jeg starter, så midt i kampen, hvor Brandon har bolden, så løber jeg hen på siden af ham og siger 'Hey Brandon kan du huske, at jeg snakkede om, at jeg havde en kæreste? Han står lige derovre' så peger jeg på Martinus, og Brandon bliver ukoncentreret, så tager jeg bolden, og vupti et gratis mål. Vi udnytter fjendens svagheder, og så gør en af jer det, og sådan skiftes vi til vi er foran med 4 mål".
De nikker, og Alexa siger "hvor lusket Jess".
Vi andre griner, og så er Timeouten ellers slut.*slutning af træning
"Sååå hvordan føles det at tabe til en flok piger?" Håner vi alle drengene lige nu."STILLE!" Råber Aiden pludselig.
"I dag har vi været meget imponerede over de 4 piger. I har klaret jer rigtig godt, faktisk så godt, at i vandt vores lille mini-turnering. Vi har derfor valgt, at i alle skal spille midt og angreb. I udnyttede jeres modstanders svagheder, men uden at bruge vold, det er hvad vi kalder samarbejde, kampgejst og ikke mindst imponerende, derfor har i selvfølgelig fået de bedste pladser på holdet, næst efter os selv".Wow jeg ikke tro, at Aiden Smith og Carter Branch lige har rost os til skyerne!
Carter fortsætter: "nu til det værre: drenge?! I har ikke klaret jer så godt, men i er ko med på holdet alligevel, men i blev slået af en flok piger, hmmm Brandon du er midt, Cole og Logan i er forsvar, og Hunter er målmand. Og til sidst har vi Louis Cross og Pete Park, i er udskiftere i første omgang, så ser vi lige hvordan det går."Træningen er lige slut, og vi er på vej hjem. Aiden råber dog lige inden "husk at vi træner tirsdag, torsdag og fredag efter skole, og vores første kamp er på lørdag"
*hjemme
"Hvordan gik det?" spørger 4 nysgerrige drenge.
Vi smiler og flækker sammen af grin "det gik suverænt! Vi fik de bedste plader på holdet" smiler vi.
Drengene får store øjne, men giver os alle en tillykke-krammer.Vi går alle i seng efter en lang dag. "Hvornår skal i hjem drenge?" Spørger Alexa pludselig.
De smiler allesammen overdrevent meget, og så siger Marcus " vi bliver til på søndag, for vi skal se jeres kamp, og så skal vi indspille 2 sange i et studie i New York"
"Ihhhh hvor vildt! Vi skal jo nok i skole, men bare at i er her er godt" siger jeg.Vi går stille i seng, og mine øjne lukker stille i.
________________________
Heii❤️
Nyt kapitel - yay.
Jeg håber i kan lide det.
Hvis i har ideer til bogen, så skrive gerne en kommentar eller privat besked.😊
-Bolette❤️
DU LIEST GERADE
Home
FanfictionDette er 2'eren til: All I Need Is You. Hvordan mon det er at være i et forhold, hvor den ene skal på College i London, og hvor den anden skal turnere rundt i hele verden? Og mon Jessica nogensinde finder sine forældre? Jessica og Martinus har nu o...