20 // Nyt hieraki 2/4

238 13 0
                                    

Brandons synsvinkel:
Jeg er godt nok ved at være træt af Patricia, og alle hendes bitch flip.
Jeg gik op og beskyttede Jessica i dag, fordi søskende beskytter hinanden.
Der vil sikkert komme en masse drama, omkring Jessica og jeg, og det er sikkert bare fordi, at jeg sagde "ja jeg elsker hende faktisk".
Jeg må vel bare forklare, at vi er søskende og mere er der ikke i det.

Jeg går er på vej ned mod spansklokalet, men Cole hiver fat i min arm "dude hvad laver du?! Vi skulle jo pjække om mandagen!" Råber han frustreret.
Jeg kan egentlig godt forstå ham, for som bedstevenner overholder man vel ens aftaler, men jeg må bare få fortalt drengene, at jeg ikke er en hjerteknusende player mere.

"Hør drenge jeg er ked af det, men jeg er ikke en player mere. Jeg vil gerne være en lykkelig ung mand, med et vellønnet job, og med én kæreste, som jeg elsker. Jeg gider ikke det der pis mere, så jeg håber i forstår, ellers så er det også forståeligt nok."
Pyhhhh det var godt nok svært at sige min ærlige mening, men jeg håber de forstår det.
"Jo Bro jeg forstår dig fuldt ud, jeg føler også, at man nærmest skal leve op til ens ry, men det er faktisk ikke det jeg har lyst til, jeg vil gerne have en kæreste, og være god i skolen, så jeg er totalt på at tage til spansktimem nu," erklærer Cole sig enig.
Logan og Hunter blev også ret hurtigt overbevist om, at der er en anden side af os allesammen, og den må vi have frem.

"Næææ se hvem der er dukket op i dag, de 4 halvhjernede drenge," griner miss Tate og slår et hånligt blik over på os.
Nårhh ja, jeg havde helt glemt, at vi har miss Tate til spansk, det her bliver et mareridt.
Jeg kan selvfølglig ikke lade være med at provokere hende, da det er ren refleks, så det gør jeg selvfølglig "hvis du vil vide det, så er ingen af os halvhjernede, men det er bare din undervisning som er så dødkedelig!" Smiler jeg ondt.

Miss Tate er ved at gå i spåner, men hun forholder sig i ro.
"Sæt jer ned bagerst i klassen! -Og hvis jeg så meget som hører ét pip fra nogen af jer, så er det ud!" Siger hun spidst.

Undervisningen er faktisk okay, jeg var med det meste af timen, og jeg lærte en del. Det er faktisk sjovt så meget mere man lærer, hvis man rent faktisk følger med.

Så er det fysik/kemi, og det har jeg med Jess.

***

Fysiktimen var så slem, at jeg vil lade Jessica fortælle hvordan det gik...

Det er nu blevet spisepause, og vi er på vej ind i kantinen. Jessica og de andre piger sidder allerede ved et bord. Bordet i midten, det som vi plejer at sidde ved.
Vi går over imod dem, og sætter os.
"Hør jeg har tænkt på, om vi måske skulle finde os et andet fast bord, for ingen af os er playere mere, men bare normale drenge, som ser en smule bedre ud end de andre, så vi skulle måske lade de populære få bordet, ik'?" Siger jeg.

De andre ser lidt mærkeligt på mig, men det er fint for dem.
Det er som om, at efter Jessica kom ind i familien, så har vi allesammen fået en ny start.
________________________
Heiii❤️
Så er der lige et kapitel fra Brandons synsvinkel, hvad tænker i om det?
- Bolette

HomeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora