9 // N-E-J!

287 10 0
                                    

Jessica's synsvinkel:
I går var lidt af en dag, især med Brandon.
Altså jeg har jo Martinus, og ham er jeg sygt glad for, så derfor vil ham Brandon aldrig have en chance.
Gad vide hvad Martinus egentlig tænker om ham?

Pigerne og jeg er på vej til skole, vi nåede dog lige at sige farvel til drengene i dag. De skulle vist optage en musikvideo i dag, sammen med en kendt producer.

Vi ankommer til skolen med stil, hvilket vi jo egentlig altid gør. Det er på en måde som om, at efter vi kom, er der blevet rykket rundt på skolens hierarki. Det kan på nogle måder være rart, men så kan det også have konsekvenser.

Vi møder op til en time, og Yes - vi skal have vikar for Miss Tate.
I dag har vi miss. Summer. Hun er nok en af de bedste lærere på skolen, men desværre har jeg hende kun til matematik 3 gange om ugen.
"Elever! I dag skal vi forberede skituren, som vi alle skal på i næste uge. Nej vent det er vist kun for 1 årseleverne." Smiler hun.
Årh hvor jeg håber vi skal have hende med.
"Lærerne i skal have med bliver: mig, hr. Taylor, og miss Smith" siger hun.
Jeg er lykkelig, men dog kun indvendigt - vi skipper for miss Tate på skituren!

Da vi nærmer os kantinetid, bliver jeg hevet til side lige før døren. Hvis i gættede Zac Efron, så nej, desværre, det er Brandon.
"Øhh...hej?" Siger jeg en smule fornærmet.
"Hej. Hør Jess jeg har brug for en kæmpe tjeneste, vil du ikke nok hjælpe mig?" Spørger han med bedende hundeøjne.
"Og hvad skulle JEG nogensinde ville hjælpe DIG med?" Spørger jeg irriteret.
"Du skal være min fake-kæreste overfor min mor, far og storebror, til en familiemiddag i morgen aften!"

Jeg spærrer øjenene op, da det gør op for mig, hvad det er han lige har sagt. "MIG være DIN kæreste, aldrig i livet!" Svarer jeg fuld af grin.
"Kom nu Jess! Jg har måske måske ikke sagt til hele min familie, at jeg har en smuk, sød og sjov kæreste" beder han.
"Mit svar er N-E-J! Og hvorfor spørger du ikke en af de der prostituerede som alligevel falder pladask for dig hver gang?" Spørger jeg undrende.
"Hvis du hørte hvad jeg sagde før, så er de ikke smukke, søde eller sjove, og jeg tænkte, at når nu vi er projektmakkere, så kunne du vel godt gøre mig en lille tjeneste?" Han laver de sødeste hundeøjne.
Jeg fisker lydløst min mobil op ad lommen, og tager et billede af hans hundeøjne.
"Hvad var det for?" Spørger han.
"For at jeg har et bevis til pigerne, så de forstår, at jeg ikke frivilligt ville med, men at du hypnotiserede mig med dine ekstremt søde hundeøjne!" Svarer jeg, og med det går jeg min vej.

"A hva' har du!!?" Nærmest råber Victoria, og spyttet halvdelen af sin mad ud.
"Jeg har sagt ja til at spille Brandons fake-kæreste, fordi jeg ikke kunne stå for hans hundeøjne!"
De andre griner, og Alexa siger "eller også et det fordi du er vild med Brandon"
Jeg kigger frastødt på hende og siger "øhhh nej! Jeg har Martinus, og ham er jeg lykkelig for, vil i se Brandons hundeøjne? Jeg tog nemlig et billede, så jeg kunne bevise, at man ikke kan stå for dem."
De andre nikker ivrigt, og jeg mærker min mobil er væk.
Shit!
Jeg kigger straks af ren refleks over på døren, og så ser jeg Brandon stå og vifte med min mobil!
Jeg skynder mig over til ham, og tager den ud af hans hånd.
"Hvad har du gjort?!"
Han svarer ikke, men et skævt smil popper frem på hans læber.
Jeg går tilbage på min plads, men jeg hører Brandon råbe "forresten Jess så er 0-0-0-0 ikke en ret svær kode til sin mobil!" Og så flækker ham og de andre drenge af grin.
Jeg er så rasende lige nu, men jeg kan kun tænke på hvordan jeg skal forklare alt dette til Martinus...

______________________
Heiii❤️
Nyt kapitel!
Håber i kan lide det😊
-Bolette❤️

HomeWhere stories live. Discover now