Jessica's synsvinkel:
Jeg vågnede op med sveddråber løbende ned af min pande. Jeg satte mig straks op i sengen, for at opfatte hvad der lige har foregået. Jeg har haft et mareridt. Jeg drømte, at Martinus ville slå op og forlade mig, da jeg fortalte ham omkring Brandon og alt det der fake-kæreste noget.
Jeg tør ikke rigtig sige det til ham nu...Jeg tjekker lige klokken, som er 03:45. Jeg kan ikke falde i søvn igen, og jeg indser, at selvom jeg ikke har lyst eller tør, så er det nok nu jeg skal sige det til Martinus. Jeg lister stille ud af min seng og går ind i det rum, hvor drengene sover.
Jeg vækker Martinus stille, og han gnider sig søvnigt i øjnene.
"Martinus vi er nød til at snakke" hvisker jeg.
Han kigger uforstående på mig, men følger alligevel med.
"Jess hør klokken er 03:50, kan det ikke vente?" Spørger han søvnigt.
"Nej Martinus det er vigtigt, og jeg tror ikke du bliver specielt glad for at høre det" sukker jeg.
"Nu gør du mig urolig Jess, fortæl hvad det er, jeg lover at uanset hvad, bliver jeg ikke sur" smiler han og klemmer min skulder.Jeg tager en dyb indånding og starter så fra en ende. "I skolen i går var Brandon der, du ved ham fra La Cross teamet" siger jeg.
Han nikker og gør tegn til jeg skal fortsætte.
"Okay så han plagede mig om at spille hans fake-kæreste til en middag med hans familie. Jeg var nød til at sige ja, fordi han lavede de sødeste hundeøjne i hele verden, og du ved hvor svært jeg har det med at stå for hundeøjne" sukker jeg.
"Okay Jess jeg er ikke vred, jeg er bare ikke særlig glad ved tanken om, at MIN kæreste skal spille en ANDNENS kæreste," siger Martinus trist.
"Okay hør måske kan jeg få Brandon overtalt til at spørge en anden pige, eller også kan du måske komme med derhen. Så kan du spille en af Brandons gode venner?" Spørger jeg.
Han nikker eftertænksomt.
"Okay altså jeg stoler på dig, ik'? Men det er ham Brandon fyren jeg ikke stoler på, hvad nu hvis han synes at fake-kærester skal kysse eller noget lignende," han kigger trist på mig.
"Oh okay den havde jeg nok ikke lige tænkt over, måske kunne jeg sige, at jeg er blevet syg? Eller også så gør jeg reglerne helt klare på forhånd for ham?" Foreslår jeg.Martinus sidder og tænker sig om, og pludselig lyser han op. "Jeg har det! Du ved i den der film 'A Girl Like Her', der har pigen en kamera-broche på, så vi kunne købe sådan en, og så kan jeg følge med herhjemme fra," smiler han.
"Det er en super god ide, der ligger en skrammelbutik længere nede af vejen, måske vi kan få en der?" Smiler jeg.
Vi går i seng igen, og denne gang falder jeg i søvn med en god fornemmelse.
Tænk at jeg frygtede det værste, altså han er ko Todd alt min kæreste og kærester stoler på hinanden.Jeg vågner ved, at Martinus vækker mig. "Oooop jeg har lavet morgenmad" råber han.
Jeg smiler med lukkede øjne, men får derefter tvunget min krop ud af sengen.
"I dag tager vi ned og køber kameraet ikke?" Spørger Martinus.
"Jo da" smiler jeg.
I dag er det torsdag, og i morgen skal jeg til 'familie middag' hos Brandon.
Martinus og jeg skal ned efter skole, g så køber vi kamera-brochen.***** efter skole
Jeg er på vej hjem for at hente Martinus, men jeg ser, at han allerede står klar i døren.
Jeg smiler, da jeg ser ham, og vi går straks sammen ned af vejen.Da vi kommer ind i butikken, får jeg øje på en kamera-broche, og går straks over til den.
Jeg ligger den på disken og betaler derefter.Da vi kommer hjem, prøver jeg den lige, for den skal bare virke i morgen.
Det gør den heldigvis også.
Vi går alle i seng, selvom klokken kun er 21:30.
YOU ARE READING
Home
FanfictionDette er 2'eren til: All I Need Is You. Hvordan mon det er at være i et forhold, hvor den ene skal på College i London, og hvor den anden skal turnere rundt i hele verden? Og mon Jessica nogensinde finder sine forældre? Jessica og Martinus har nu o...