Jessica's synsvinkel:
Jeg vågner op og tænker på, at det i dag er mandag - gaaaab. Altså hvem kan lide mandag?!Jeg skynder mig i tøjet, vækker pigerne diskret, så drengene ikke vågner og så ligger jeg en seddel til drengene:
Hey drenge
Vi er taget i skole, så i kan egentlig lave hvad i har lyst til:) der er hjemmelavede pandekager i køleren, og hvis i går nogen steder, så tag lige ekstranøglen med jer, og lås lige huset.
Kh jeres søde dejlige kærester
Alexa, Victoria, Sofia og Jessica<3Vi går derhen på knap 10 minutter, og så er skoledagen ellers igang, og vi starter selvfølgelig hårdt ud meeeeeed, trommehvirvel — Miss Tate's time!
"Elever!!! Find sammen i jeres projektgrupper, og begynd! I morgen skal vi høre hvad i har valgt at løse"Ohhh goard... vi har bogstavelig talt ikke lavet en skid. Vi har vist nok om noget med at 'producere' vores eget enzym, som skal hjælpe med at afskaffe en eller anden ting i verden, som f.eks. Sult, fattigdom, affald osv..."
Cole og Brandon er overraskende dukket op i dag - klapsalve.
"Okay drenge jeg har valgt, at vi har om vulkanudbrud, så det skal vi sætte en stopper for med vores hjemmelavede enzym. Enzymet skal gerne størkne lavaen, så den ikke kommer op. Landmænd og bønder kan derfor frit benytte sig af den frodige jord nær vulkanerne, og så vil landbruget ved vulkaner derfor øges stort! Vi løser 2 ting på én gang: sult og vulkanudbrud!"De sidder bare og kigger dumt på mig.
"Men du har jo lavet det hele, så er det er jo ikke særlig svært" siger Brandon køligt.
"Tjooo det kan jo teknisk set godt være, at jeg bare har fundet på det vi skal løse, og hvordan vi skal løse det, men vi mangler et slogan, en plakat og en god måde at fremlægge det på, og ser i drenge, det er her i kommer ind i billedet. Jeg giver jer 4 minutter, og så har i et godt slogan, og i har en god og ikke kedelig fremvisningsmåde, sæt igang!" Beordrer jeg.*4 minutter senere
Drengene er lige kommet tilbage, med det de mener er et godt slogan, og en god fremvisningsmåde.
"Lad mig høre" siger jeg bestemt.
Cole nikker ivrigt og siger sit slogan: "er du træt af vulkanudbrud i f.eks. ørkner? Så brug vores enzym, for det størkner!" Siger han glad og stolt."Okay Cole, det kunne være gjort bedre, men vi tager det, da vi ikke har ret lang tid" smiler jeg.
"Okay og Brandon? Jeg forventer, at du har en god fremvisningsmåde" siger jeg stift.
Han laver en th-lyd, og går sin vej. Hvem har tisset på hans tørfoder?!
"Cole skal vi ikke bare arbejde videre?" Han nikker, selvom han nok gerne ville hen til Brandon."Hvad med en sang? Altså vi synger alt det vi fremlægger?" Spørger han.
"Det var faktisk ikke så dårlig en ide, lad os gøre det!" Vi er begge begejstrede, fordi vi nu er færdige.Det er lige blevet spisepause, og gør hvem der sidder ved sit sædvanlige bord? Jeps Brandon White. Ham som ikke gad lave projekt, men bare lod sin ven og fjende i stikken! Det overrasker mig en hel del, at han i det hele taget er her, men nu må vi bare håbe, at han ikke laver det hele til et kaos i morgen til fremlæggelsen...
______________________
Heiiii❤️
Nyt kapitel igen!
Håber i kan lide det😊
-Bolette❤️
YOU ARE READING
Home
FanfictionDette er 2'eren til: All I Need Is You. Hvordan mon det er at være i et forhold, hvor den ene skal på College i London, og hvor den anden skal turnere rundt i hele verden? Og mon Jessica nogensinde finder sine forældre? Jessica og Martinus har nu o...