Jessica's synsvinkel:
Jeg finder pigerne og går ned i kantinen.
Brandon vil gerne have vi skifter bord, ligesom nyt ry = nyt bord og ny plads i hierakiet.
"Brandon jeg tort seriøst, at Patricia har en del 3 af sit bitchflip! Hun er på vej herover" siger jeg nervøst.
"Bare rolig, jeg er her jo" griner han let.Patricia kommer vraltende herover med sin alt for korte nederdel på, og sin alt for korte bluse.
Jeg stiller mig op, klar til at gå imod hende.
"Nå, så nu er i altså officielt blevet kærester? Lad os sige tillykke til skolens nye taber par! Klisterpigen på niveau 5, som klistrer sig op af Brandon, og den forrige Player, som har trukket sig tilbage," griner hun hånligt.
Alle små-hvisker rundt omkring, og jeg kan høre nogle sige "er de ikke playere mere?" Og "de mister deres popularitet og deres ry".
Nu er det nok, dér gik dråben.
"Okay hør her Patricia! Jeg gider ikke dit pis mere, jeg gider faktisk ikke engang bruge min dyrebare tid på dig, for du er sådan en lille klam prostitueret, som ingen vil have med at gøre! Men ved du hvad nu skal du høre, hvorfor Brandon og jeg er så meget sammen, vi er søskende!! Okay?! Godt få det ind i dit lille hovede, eller er det fyldt med sperm?!" Siger jeg frustreret.Brandon rejser sig op, og svarer også Patricia igen "hør allesammen jeg er fuldkommen ligeglad med, om jeg mister mi popularitet! Det er jo min tvillingesøster vi snakker om! Jeg vil hellere have familie og venner, end en masse tåbelige fra skolen, som kun er sammen med mig for popularitets skyld" siger han.
Mange kommer med lyde som "på tide" "damn" "Woow sådan Jessica" "Patricia tag den" og "tag den bitch".
Jeg føler mig meget bedre tilpas, nu da jeg har fået det hele ud.
Hun ser stadig chokeret på mig, men vender sig langt om længe om og går.
Alle i kantinen så vist vores lille 'fight', og jeg håber ikke det skaber drama.* Efter frokost
Da jeg går ned af gangen, kigger en del drenge efter mig, nogle stikker mig en High five, og det er som om, at min plads i hierakiet er blevet lidt højere, hvorfor ved jeg ikke.
"Piger? Hvorfor er jeg pludselig en folk ligger mærke til?" Spørger jeg dem.
Sofia laver en duh-uh lyd og svarer "du er ligesom søskende med skolens tidligere mest populære fyr, derfor" siger hun, som var det det mest indlysende i hele verden.
"Nårh, men han har jo rykket sig tilbage, så jeg forstår stadig ikke" sukker jeg.
Cole bryder ind først denne gang "Brandon er jo nok stadig rimelig populær, så derfor i guess?" Griner han.Resten af dagen er jeg en folk gerne vil være sammen med i grupper, eller den folk siger hej til, eller den folk gerne vil snakke med, men jeg holder mig nu til dem jeg kender, dem der kender mig.
_______________________
Heii❤️
Marathon slut, hvad synes i?
God tirsdag aften😊
-Bolette
YOU ARE READING
Home
FanfictionDette er 2'eren til: All I Need Is You. Hvordan mon det er at være i et forhold, hvor den ene skal på College i London, og hvor den anden skal turnere rundt i hele verden? Og mon Jessica nogensinde finder sine forældre? Jessica og Martinus har nu o...