3~ de eerste les

1.9K 63 3
                                    

POV TESS 📚
Ik open mijn slaperige ogen en druk mijn piepende wekker uit. Het is nu mijn tweede dag hier, dus vandaag begint het lesgeven voor mij. Het is nu 7.00 uur en ik neem een warme douche. Daarna maak ik me snel klaar en neem een ontbijtje. Het is nu onderhand 8.15 uur en de prins is nog steeds niet beneden. Ik zucht en nader Alice, die net beneden is gekomen. "Goedemorgen Alice!" Zeg ik vriendelijk. "Hallo Tess! Moet je niet al beginnen?", vraagt ze."Hij is er nog niet." Alice kijkt bedenkelijk. "Ga hem maar halen.", zegt ze. "De kamer meteen rechts van de trap.", roept ze me na. Ik loop haastig de trap op. Straks loopt zijn rooster nog door de war! Dat ik dit doe voor een ouder iemand dan ik laat me wel verbazen. 'Maar ja, dat krijg je als je zo slim bent!' Zeg ik in mezelf.

Ik open meteen de eerste deur. "Oké, toch niet zo slim..." mompel ik wanneer ik zie dat ik de bezemkast heb geopend. Het moet dan wel de volgende deur zijn. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. Er staat ook echt letterlijk; 'Daniël' op deze deur. Ik ben zo dom! En wanneer ik een blik naar de deur er naast werp, merk ik dat daar ook met sierlijke letters: 'bezemkast' op staat, dumbassbitch. Ik klop aan bij de deur... alweer de deur van de bezemkast...?! Waarom ben ik zo fucking dom?!
Dat vraag ik me al langer af. Ik loop weer naar de goede deur en klop weer. Ik hoor gerommel en gestommel in de kamer. De deur wordt geopend door een best wel beetje knappe jongen, de prins... en je leerling... Hij is je leerling! Hij is niet knap oké? Forget it...! "Euh..." plots zie ik dat hij geen shirt aan heeft en ik schrik me de pleuris. "Jezus!" Gil ik veel te hard. "Wat zeg je daar? Je bent op koninklijk terrein. Ik kan je zo weg laten sturen." Zegt hij nep-serieus. Even kijk ik bang maar daarna krijg ik weer een lach op me snoet. "Doe a.u.b. Een shirt aan, dan zal ik niet meer vloeken." Zeg ik droog. "Vind je t niet mooi?", vraagt hij speels. Ik bloos. "Kom op, ik ben je docent.", zeg ik verontwaardigd. "Flirt lekker met die Maria van je!", grap ik. "Nee bedankt." Zegt hij met een vies gezicht. Ik lach. "Doe je shirt nou maar aan! We lopen achter op schema!", zeg ik.

POV DANIËL 👑
Ik trek haastig mijn shirt over mijn hoofd en snel weer naar de deur. "Let's go, uwe hoogheid!", zegt ze serieus. Ik moet lachen. "Let's go, Tess?" "Mevrouw Overbeek.", verbeterd ze me. Ik grinnik. "Tuurlijk." "Ik ben serieus! Zo wilde jouw moeder dat je me noemde omdat ze vond dat dat respectvol over zou komen." En dat zei ze bloed serieus. "Are you kidding me?!", vraag ik lachend. Ze schudt haar hoofd. "Maar ik ben ouder!", protesteer ik. "Don't care.", krijg ik terug.

We lopen samen de hoek om. Tess loopt een paar meter voor me. Wanneer ik haar achterna loop ligt ze op eens op de grond. Ook Maria ligt met haar armen en benen wijd gespreid op haar achterwerk. "DAT STUK VIEZE KIBBELING LIET MIJ STRUIKELEN! EN DAN GAAT ZE ZELF NOG OP DE GROND LIGGEN!", gilt Maria woedend. "Gaat het?", vraag ik aan Maria terwijl ik met een kotsend gezicht naar Tess kijk. Zij snapt het en grinnikt. "ZIT DIE BITCH OOK NOG TE LACHEN HÈ?! ONTSLA HAAR! ONTSLA HAAR!", gilt ze weer boos. Ik frons. "Ga maar, ik geef Mevrouw Overbeek haar verdiende straf." Maria knikt tevreden en loopt met grote passen weg.  "En de straf is...", zeg ik met een overdreven pauze ertussen. "...Een kus!" Fluister ik verleidelijk wanneer Maria de gang verlaten heeft. "No way!", sist ze. "I know you want it!", zeg ik plagerig. Giftig kijkt ze me aan. "Het is je verdiende straf." "Ten eerste: zíj botst tegen míj op, ten tweede: je haat haar! en ten derde: ze scheldt me uit voor een stuk vieze kibbeling.." zegt ze ontkennend. Ik schud mijn hoofd. "Een straf is een straf." Ik grinnik en ik trek haar van de grond af. Ik duw haar tegen de muur aan en tuit mijn lippen plagerig. Ze probeert me weg te duwen. "Hoe zwaar ben jij wel niet!", piept ze. "Ga weg." Ik kom dichter bij totdat ik met mijn lippen haar wang raak. Haar wang? Aah! ze heeft haar hoofd gedraaid. "En nu aan het werk.", zegt ze vastbesloten. We  lopen rustig naar beneden en ik gris snel een broodje uit de broodmand terwijl we ondertussen richting de studeerkamer wandelen. "Wot gan we doen?", vraag ik met volle mond. "We beginnen vandaag met Engels." Antwoordt ze. "On wot doarno?" "Eerst je mond leeg eten..." ik kauw nog een tijdje op mijn brood. "En wat daarna?" "Daarna gaan we een eindje hardlopen.", zegt ze. "Hardlopen?", vraag ik opgewekt. Ze knikt terwijl ze door al haar papieren graait. "Dat deed ik nooit met mevrouw Klaassen. Want zij was ook zo oud." "Dat is ook niet normaal, maar ik vind het leuk, dus jij gaat mee!" Zegt ze doodgewoon.

"Snap jij het?", vraag ik zeurend. "Wat denk je zelf?" Ik zucht. Waarom is ze tijdens het lesgeven zo saai. "Wat betekend 'Power'?", vraag ik. "Ga jij me nu zeggen dat jij dat niet weet?!", gilt ze bijna lachend. "Nee, maar ik vind het gewoon leuk om je stem te horen." Zeg ik eerlijk. Ze bloost. "Oh.." zegt ze verlegen. Ik moet lachen en ze kijkt me verbaast aan. "Oh, niks..." zeg ik antwoordend op haar blik.

Is t al leuk??? ❤️❤️❤️
Idk of mensen hier van houden maar ja 😝😂

A Royal Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu