~8 wow, Daniel heeft werkelijk vrienden...

1.6K 54 15
                                    

POV DANIËL 👑
"Zeg Roodkapje waar ga je heen? Zo alleen zo alleen?", zing ik lachend. Tess zucht. "Ten eerste: het 'kapje' is groen, en ten tweede: stop anders hak ik je kop dr af." Ik steek mijn handen in de lucht. "Sorry." Ze grinnikt. "Het is echt fijn om weer eens buiten te zijn.", zegt ze vrolijk. Ik knik. We lopen beiden met onze handen in onze zakken omdat het nogal koud is buiten. "Kijk ik ben aan t roken.", gilt ze plotseling. Verbaasd kijk ik op. Maar dan moet ik lachen. Ze is wolkjes koude lucht aan het blazen. "Haha, je bent echt een kleuter.", zeg ik lachend. "Jij bent..." zegt ze terwijl ze op haar tenen gaat staan. "...Laat maar. T werkt niet." "Ik ben sowieso groter, kleintje." Ze gromt. En huppelt overdreven een stukje vooruit. Ik grinnik. Ze is echt schattig. "Waar is Maria eigenlijk?", vraagt ze nieuwsgierig. "In de sauna. Ik wilde van haar af.", zei ik lachend. "O." grinnikt ze.

POV MARIA 😴
Ik zit hier heerlijk in het bubbelbad. Ik weet bijna zeker dat Daniël straf gaat krijgen als zijn vader mij hierzo ziet. Dat hij dit serieus voor mij over heeft! Aan de andere kant vertrouw ik dit niet helemaal. Straks skipt hij mij voor een andere chick! Met die gedachte hijs ik mezelf op de kant en kleed me weer om. Ik moet hem vinden...

POV TESS 📚
"Wat gaan we doen?" vraag ik. "We lopen nu richting het centrum.", verteld hij wanneer we buiten de poort van de tuin stappen. "Zonder beveiliging?!", vraag ik verbaasd. "Ja?", zegt hij doodgewoon. "Zo erg gewild ben ik nou ook weer niet bij de criminelen.", grinnikt hij. Ik haal opgelucht adem. "Gelukkig, anders zou ik geen stáp zetten hier." Ik slenter achter hem aan. "Wat gaan we doen?", vraag ik nog een keer. "Naar mijn vrienden." "Heb jij vrienden?", vraag ik verbaasd. Hij knikt langzaam. "Ja?" "Had ik nou niet verwacht van jou.", zeg ik plagerig. Hij fronst. "Je bent ook zo lief!", zegt hij. "Sarcastisch bedoeld hoop ik?" Vraag ik, want zo klonk het namelijk niet. "Misschien." Zegt hij grijnzend. "Haha, leuk. Wie zijn je vrienden?", vraag ik door. "Ruben, Daan, Jake en Storm.", verteld hij. "Mag je eigenlijk wel naar buiten nu?" "Waarom zoveel vragen?", hij ontwijkt mijn vraag, maar ik negeer het, het is nu net zo gezellig. "Ik heb een journalisten opleiding gehad maar ik ben gestopt omdat lesgeven hiero meer geld oplevert.", biecht ik op. "Dus je bent hier voor het geld...", vraagt hij teleurgesteld. "Mjah, k denk het.", mompel ik. "Maar het is heel leuk hier!", zeg ik er snel achteraan. "Door mij zeker." Zegt hij met een pedo-face. "Nee door Amanda.", zeg ik terwijl ik een pedo-face terug geef. "Hier rechts.", zegt hij. Ik volg hem en na een tijdje staan we voor een groot huis. "Eeeey!", roept een jongen met blonde haren. "Ik ben Ruben.", zegt hij terwijl hij zich aan me voorstelt. "Guys! Dit is die chick van Daniel waar hij over vertelde!!!", roept hij naar binnen. Daniel geeft hem een klap en krijgt rode wangen. "Fuckofff.", zegt hij met zijn tanden op elkaar geknarst. Ik grinnik. Meteen komen drie jongens naar de deur gestormd. Ze stellen zich ook alledrie voor.

 Ze stellen zich ook alledrie voor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ruben

Ruben

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daan

Jake

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jake









Nee grapje die s wel echt lelijk😂

Nee grapje die s wel echt lelijk😂

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dees is wel echt Jake... ik ben echt grappig.

Ik loop verlegen achter de jongens aan, maar die verlegenheid verdwijnt meteen wanneer ik het huis ruik en het niet meer uithoud. "AAAH het ruikt hier naar jongens!", gil ik met mijn neus dichtgeknepen. Ik ren snel naar het eerste beste raam, open die en hap naar adem. "Je overdrijft man.", zegt Jake lachend. "Nee ik meen het!", zeg ik walgend. Maar dan heb ik een idee. Ik pak mijn handtas en zoek naar mijn deo en parfum. Als ik het gevonden heb spuit ik het door de hele kamer. "Wat doe je?", vraagt Daan verbaasd. "Dat zie je toch? Ik verwijder de stank.", zeg ik glimlachend terwijl ik de parfum over de chips spuit. "Gatver dat kunnen we nu niet meer eten." Zucht Ruben. "Jullie mogen ook wel wat minder eten, straks worden jullie papzakjes.", roep ik naar ze vanaf de andere kant van de kamer. "Dat heb je net niet gezegd...", zucht Daniël terwijl hij met zijn hand in zijn gezicht slaat. Vragend kijk ik op. Maar ik snap het al. Daar staan de drie jongens hun sixpack te showen. "Neem die woorden nu terug.", zegt Jake smilend. "Neuh.", zeg ik grijnzend terwijl ik mijn shirt een stukje optil. "Die van jullie stelt niets voor.", zeg ik grijnzend terwijl ik wijs naar mijn sixpack. Hun monden vallen open. Ik grinnik en sla lachend mijn vuist in Rubens buik wanneer hij nog steeds vliegen vangt. "Auw!", zeg ik wrijvend over mijn hand. "Oké misschien heb je wel een klein beetje spieren. Het ruikt nu wel echt lekker hè?", zeg ik trots. "Het ruikt naar... rozen...", zegt Jake met een vies gezicht. "En naar snoepjes, en zoete troep!", zeg ik. "Meh...", zegt Daniël terwijl hij zijn neus dicht knijpt. Ik grinnik. "Hebben jullie FIFA?", vraag ik enthousiast. "Ja!", roept Daan vanaf de andere kant van de kamer. "Yesss!", gil ik. Jake en Daniël kijken me verbaasd aan. Ik loop snel naar de bank en claim een controller. "Shotgun! Ik ben FC Barca BITCHASSS!" Roep ik. "Ah fck...", zeurt Ruben.

LALALALALA IK BEN VROLIJK OMDAT IK NET PIZZA HEB GEGETEN 😍🍕😂!!!

A Royal Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu