~16

1.3K 58 5
                                    

POV TESS 📚
Daniël is nu gezellig uiteten met die trut en ik ben hier stikjaloers aan het wezen. Eigen schuld... Get over it, girl... Ik knik om mijn eigen gedachte en graai naar mijn telefoon om Lars 'de pizza koerier' even te bellen. Hij zat vroeger dus bij mij op school. In de tijd dat ik nog een mooi beugelbekkie had en een dikke bril droeg. Maar nu... Ik ben enorm veranderd.... En hij herkende me! Hoe tf krijgt iemand dat voor elkaar?!

U: Hey, heb je iets te doen vanaaf? X

Vrijwel meteen kreeg ik antwoord.

Lars: Nope, k kom je zo ophalen 😘 !

Hoe kan iemand zo goed je gedachten lezen...

U: leuk! Tz x

Lars: CU ❤️ x

Snel sprint ik naar mijn kast en ik haal mijn leukste jurkje eruit. Snel doe ik een beetje make-up op en doe ik mijn haren goed. Buiten hoor ik al het geluid van een scooter. Ik ren zo snel mogelijk de trap op. Ik passeer Daniël die me jaloers nastaart. Hij is net terug van zijn etentje met tante trien. Ik bloos en loop met schuldgevoel naar de deur. Het is dan wel mijn schuld maar ik kan misschien iets beginnen met Lars hiero. Dan kan Daniël verder met Maria.

"Dag schoonheid!", zegt Lars met een dikke grijns op zijn perfecte gezicht. Ik bloos en stap bij hem achterop. "Waar gaan we heen?", vraag ik nieuwsgierig. "Zul je nog wel zien.", zegt hij geheimzinnig. Ik bibber om zijn kille stem. Hij klinkt al heel wat minder lief dan Daniël. Ach, shut up. Ik heb nu gewoon een onschuldige date met een of andere oude schoolgenoot die ik nooit heb gekend. Maar alsnog. Hij herkende mij...

We stoppen bij een verlaten plek in een open plek van het bos. Twijfelachtig stap ik van de scooter af. "Wat doen we hier?", vraag ik met een trillerige stem. Onderweg heb ik steeds meer spijt gekregen van mijn keuze. Straks is hij een of andere creep. "Doe maar rustig aan joh.", zegt hij grijnzend. Ik ril weer van zijn kille stem. Hij komt dichterbij terwijl ik voorzichtig een paar stappen achteruit zet. "Niet weglopen, Tess.", zegt hij met een nep zielige stem. "Ga weg.", zeg ik zacht. Hij schudt zijn hoofd en zet plotseling een paar snelle stappen mijn richting in. Ik schrik en val achterover. "Auww...", mompel ik terwijl ik over mijn rug wrijf. Lars pakt me ruw op en drukt me tegen een boom aan. Zijn opgewonden ademhaling maakt me alleen maar bang. "Stop alsjeblieft...", mompel ik. Hij schudt weer zijn hoofd en gaat met zijn handen naar de onderrand van mijn jurkje. Ik slik. "Hou op..." zeg ik. Ik doe nog een poging om te ontsnappen. "Anders ga ik gillen.", zeg ik in de hoop dat hij niet bet zoals Daniël er niet in zou gaan trappen. En ja hoor... hij doet precies hetzelfde als Daniël had gedaan. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Maar dan ruwer. Ik probeer hem van me af te duwen maar hij is veel te sterk. Hij graait met zijn ene hand naar mijn jurkje en met de andere knijpt hij in mijn kont waardoor ik ongewild mijn mond open waardoor hij zijn tong naar binnen kan proppen. Worst. Kiss. Ever. "Stop!", roep ik boos wanneer hij me een seconde los laat. "Nee, we zijn nog lang niet klaar...", zegt hij grijnzend.

POV DANIËL 👑
Ik vertrouw dit niet. Ik vertrouw scooter gasten nooit eigenlijk. Ik besluit om erachteraan te gaan. Om bezorgdheid (en jaloezie als ik eerlijk ben)... ik vertrek in mijn auto en rijd achter de veelste hard rijdende scooter aan. De scooter stopt bij een verlaten plek. Als ik dat niet gedacht had. De beste plek voor verkrachtingen en spul. Niet zo denken... "Hou op! Anders ga ik gillen.", hoor ik een maar als te bekende stem. Dat had ze ook tegen mij gezegd voor dat ik haar kuste. Maar dat ze dit tegen iemand zoals Lars zegt, kan niet veel goeds betekenen... Ik tuur om me heen en tref dieper in het bos de twee zoenend tegen een boom. Teleurgesteld wil ik me omdraaien. Heeft ze zich nu al over me heen gezet? Heeft ze nog wel ooit aan me gedacht nadat ik had verteld dat ik haar leuk vond? "Stop!", hoor ik haar gillen. Bedachtzaam draai ik me langzaam om. "Nee, we zijn nog lang niet klaar...", hoor ik de stem van Lars. Wacht, is hij haar nou aan het verkrachten?! Dit pik ik dus niet. Ik snel hun kant op en duw Lars ruw van Tess af. Ik trap hem hard in zijn maag en stort me daarna bij Tess. "Gaat het een beetje?", vraag ik ongerust. Er stromen tranen over haar wangen en ze drukt zichzelf tegen mijn borstkas aan. Ik aai sussend over haar haren terwijl ik in mijn ooghoeken de kreunende Lars in de gaten houd. "Kom mee.", zeg ik tegen Tess. Ik duw haar bij Lars vandaan en geef hem nog een harde trap. "Val dood.", mompel ik. Ik loods de schokkende Tess mee naar mijn auto en houd haar hand de hele autorit vast. "Ik zal zorgen dat je hem nooit meer zou zien.", stel ik haar gerust. Geen antwoord. Ik kijk opzij en zie dat ze in de bijrijdersstoel in slaap is gevallen. Hoe schattig! Maar nee, ik heb nu Maria. Al is ze nu echt heel zielig. Ik maak geen kans meer bij haar. Al is ze mijn docente, ik voel me meer als haar bescherm engel dan als haar leerling.

YAYAYYAYAAA Ik heb gwn 400 lezers ❤️ !
Voor mij veel, voor jullie miss weinig, maar het is iets!  Dankjedankjedankjeeee 😘🎉 !
O ja, ik heb ook al best wel wat stemmen 😊 ! Al 19 ❤️❤️❤️ voor mij enorm veel dus... ❤️😂

QOTC: wat is je leeftijd ?

Ik: 14 jaartje alweer 😝

A Royal Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu