POV DANIËL 👑
"Gaat het een beetje?", vraag ik Tess. Ze schudt haar hoofd. "Meh, kan beter.", zegt ze. No shit... natuurlijk gaat het niet goed met haar. Ze is net bijna aangerand door een of andere pizzakoerier. "Ik breng je wel naar je kamer.", stel ik voor. Ze knikt zachtjes en strompelt vermoeid de trap op. Ik ondersteun haar en kijk haar medelevend aan. "Hou op.", mompelt ze. "Met wat?" "Ik ben niet zielig.", moppert ze. "Maa..." "-Er is niets gebeurt. Doei, ik ga slapen." Zegt ze voordat ze haar kamer in loopt. Een bedankje had ook gemogen...Ik steek de sleutel van mijn kamerdeur in het slot, maar gek genoeg is hij al open. Ik had hem toch echt dicht gedaan. Voorzichtig en op mijn hoede open ik de deur...: De hele kamer is verlicht door kaarsen die verspreidt zijn over de meubels en het tapijt. Rozenblaadjes zijn door de hele kamer gestrooid en twee ingeschonken glazen wijn staan op het nachtkastje. Op het bed ligt een slank gestalte met kastanjebruine haren in haar lingerie en een sexy houding naar me te grijnzen. Maria...
Ik slik even en schraap mijn keel. Ik moet zeggen dat dit me niet niks doet... Ik bedoel...: Hier wordt je toch compleet geil van?! (A/n Echt mooie zin, maar ja... Mannen eh?) Ik loop met langzame passen dichterbij. Maria gaat met een geforceerde beweging overeind zitten en begint met haar handen langzame bewegingen op mijn rug te maken. Ik slik nogmaals en laat haar haar gang gaan. Ze blaast haar warme adem in mijn nek en verplaatst haar handen naar de knoopjes van mijn blouse. Ik draai me opgewonden om en begin ook haar jurkje van achteren open te maken. Zij slaat als eerste toe en drukt haar lippen tegen de mijne.
*Skipt het intense deel even*
Oh mijn god. Nooit gedacht dat ik háár nu zou doen. Ze kreunt en knijpt in mijn rug. "D-daniël.", kreunt ze. Dit is werkelijk de mooiste dag van mijn leven. "Ah...", ook ik begin te kreunen. "Tess...", kreun ik.
"Pardon?!", roept ze abrupt. "M-maria?!", mompel ik verbaasd. Woedend staat ze op uit mijn bed en loopt ze met een badjas om naar buiten. "Hoe...?", vraag ik mezelf af. Tess zou het nóóit met mij doen. Hoe kon ik dan denken dat ze daarnet op mij lag in plaats van Maria. Ik walg nog eens van het idee. Tess vindt me natuurlijk niet leuk, ze is jonger dan ik, ze heeft een oogje op Jake. Ik had met mijn eigen ogen gezien hoe graag ze weg wilde komen nadat ze me -waarschijnlijk uit troost- gezoend had en weer terug snelde naar Jake, die haar al dagen verlekkerd aan staarde.
Ik zal haar terug moeten krijgen. Ten koste van mijn vriend... Maar ik houd dit echt niet meer vol...
POV MARIA
Wat een énorme lul! Had ik hem eindelijk te pakken, begint hij weer over dat stomme wijf! "Ah, Tess", immiteer ik hem mompelend terwijl ik gefrustreerd mijn handen in de lucht gooi. Waarom?! Dat wijf moet bij hem uit de buurt blijven. Straks trouwt hij nog met een bouwvakkers-kind! Dat zou een schande zijn voor het koninklijke ras. Die teef hoort niet thuis in een paleis. Ík hoor over een maand naast Daniël op de troon te zitten, niet zij! Zo snel komen ze niet van me af... Ik zal met hem gaan trouwen... En Tess wordt onze dienstmeid. Daar zal ik persoonlijk voor zorgen!
POV TESS
Ik word wakker met knallende koppijn. Waar ben ik? "Oh...", Alles komt in een flits terug en mijn blik wordt somber. Ik slenter naar de douche en draai de kraan aan.
"Aaaaaaaaah!", gil ik wanneer het koude water over me heen stroomt. Mijn gladde huid veranderd vol kippen vel en bibberend sla ik een handdoek om me heen. Zo... Ik ben wakker.
Ik trek snel een goed zittende badjas aan en plof neer op de bank. Oh weekend, I love you! Nu kan ik Maria lekker ontlopen. Ik haat die bitch echt met heel mijn hart. Waarom moet zij nou weer les krijgen van mij?! Omdat ze bij Daniël wilt kleven, om mij jaloers te maken of om me te irriteren?! Tenminste niet in mijn voordeel.
Ik slenter naar de deur wanneer ik iemand hoor kloppen. Ik open die vervolgens en Daniël komt met een vastbesloten blik binnen stormen. "Wat the heck krijgen we..." Hij onderbreekt me ruw door me tegen de muur aan te duwen en zijn hand voor mijn mond te drukken. Ik beweeg wild heen en weer. "Stp! Lmme los!*", (*Stop! Laat me los!*) mompel ik door zijn handen heen. Hij luistert niet en kijkt me nog steeds strak aan. "Dn mr p d hrde mnier...*" (*Dan maar op de harde manier...*) klinkt er gedempt uit mijn mond. ''Wah?", grinnikt hij. Ik grijns terug. Als een hond lik ik aan zijn hand. Meteen laat hij me los. "Gatver, Tess!", roept hij uit. "Ik had je gewaarschuwd!", grinnik ik met mijn handen over elkaar gevouwen terwijl hij me hoofdschuddend aankijkt. "Wat wil je?", vraag ik. Hij glimlacht mysterieus met zijn mooie gezicht. Ah, nee hij is lelijk... Nee eigenlijk niet, geef ik toe. Maar... Hij is een prins en jij een bouwvakkers-dochter en docente in-één! Dusss... Never gonna happen! "Om acht uur, mooie kleren, lege maag, bij de fontein in de paleistuin." Ik knik verbaasd en duw hem de deur uit. "Tot zo?", vraagt hij smekend. "Oké prima...", zucht ik. En daaaar (*Wijst uitbundig in de lucht*) gaat mijn weekend.
AAAAAAAAH.... Sorry... Zo fcking super lang niet geüpdatet!
Je weet wel...
School.En die mensjes hebben ff geen emoji's want k typ t op de laptop!
DOEIIIIIIII
(Slaap lekker voor mij ;)...)
JE LEEST
A Royal Love Story
ChickLit•Beschrijving: Daniël woont in een groot paleis, heeft veel geld, heeft een knap koppie en kan dus iedereen krijgen. Hij heeft alles wat hij maar zou kunnen wensen. Het enige wat ontbreekt is zijn talent voor wiskunde en andere school vakken én een...