EKÍ

7 1 0
                                    

HAYAT 2
Önünde duran uzun saçlı gence doğru yöneldi. On metre uzaktan gelen parfüm kokusu, beş dakika evvel indiği milyonluk arabası ve baba parasıyla geçinen her genç erkek gibi olan rahat tavırları onun hayli zengin olduğunu anlamasına çok yardımcı olmuştu.O yüzden aradığı kişinin bu olduğundan son derece emindi.Ona iyice yaklaştı.Bunu yapabilirdi,tıpkı önceden defalarca kez yaptığı gibi.'Dostça davran, samimi ol,heyecanlanma ve en önemlisi hızlı koş. ' yöntem buydu.
"Hey,selam"dedi, genç adam ona döndü ve sırıttı.
"Selam ben İlter.Telefonum az önce çalındı,yardıma ihtiyacım var."
"Ah dostum üzüldüm. Ne istersin benden. Yeni bir telefon mu ?" Kahkaha atıyordu ve bu durum İlter'i kızdırmıştı.Sakin kalmaya çalıştı ve "Komikti adamım ama yalnızca telefonu 5 dakikalığına kullanmak istiyorum. Haber vermek istediğim kişiler var dedi. Genç çocuk cebinden son model telefonu çıkarıp uzattı.Sadece "Elbette" dedi. İlter telefonu aldı ve gence dönüp "Hey,telefonumu nasıl çaldırdım bilmek ister misin?" Genç pek de umursamadan "nasıl" dedi. İlter " Adamın biri gelip telefonun çalındığını söyleyip beş dakika için benimkini istedi.Ben de ona verdim ve o benimle biraz dalga geçtikten sonra telefonum elindeyken hızlıca oradan kaçtı.Şey tıpkı benim gibi" der demez koşmaya başladı.Arkasından genç çocuğun "Yakalayın diye bağırdığını duydu ama asla durmadı. Hemen gidip telefonu sattı ve aldığı parayla markete gidip alabildiği kadar yiyecek aldı ,taksiye bindi ve görmeye alışık olduğu o sokaktaki yıkık gecekonduya geldi.Kapıyı çaldı ve açan 4 yaşındaki çocuğa abisini çağırmasını söyledi. Küçük çocuktan ancak altı yedi yaş büyük olabilecek abisi kapıya geldi ve poşetleri aldı. İlter kapıdan içeriye doğru seslendi "Bir süre gelemeyeceğim. Size para bulup yollamaya çalışırım çocuklar.Sakın tekrar yangın çıkarmayın,dikkatli olun.Yiyecekleri de hemen bitirmeyin,onları bulmam kolay olmuyor."
Hava kararmaya başlarken evine girdi. Bir odalı evde 4 arkadaş kalıyorlardı.Kendini koltuğun boş bir köşesine atar atmaz kapı çaldı ve kapıyı açan arkadaşı İlter'e seslendi.İlter kapıyı gider gitmez sabah telefonunu çaldığı genç adamı Ve babası olduğunu tahmin ettiği kişiyi gördü. Gencin babası " Para ihtiyacın var diye insanları soymak zorunda değilsin. Hele benim yiğenimi asla." dedi. İlter hiçbir şey söyleyemeden adam bir kağıt fırlattı ve " Git ve çalış. Seni takip ediyor olacağım. Eğer işe girmezsen seni hapise sokarırım" dedi ve genç adamı da alıp gitti. İlter ilk kez korkuyordu. Hapse giremezdi, kimsesiz çocukları kim doyuracaktı. Adamın söylediğini yapmaktan başka bir çaresi yoktu. En azından bir süreliğine bu işe girmek zorundaydı. Yerdeki kağıdı eline aldı ve katlı kağıdı açar açmaz parlaklık gözünü aldı.


TABİAT BAHÇE OTELİ
Eğer aradığımız güvenlik görevlisi sensen bize ulaş. Bizce sensin. Acele et 😊Biraz sihire ihtiyacımız var.

Adr; Ang... Şehri, Kuzey İstikameti,Ke... Dağları,Lid... Bölgesi, Tılsım Yolu, Numara:8
Website: www.tabiatıyurt.com

AGOLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin