HAYAT 3
"Lanet olası kızı bu evde istemiyorum"diye bağırdı annesi.- O eğer bu yazıyı okuyabilseydi, o kadından annesi diye bahsettiğim için beni gebertebilirdi.-
"Yeter artık, sus. Ona da bana da huzur ver." diye bağırdı babası. Onların seslerini duymamak için elinden gelen her şeyi yapıyordu ama işe yaramıyordu.
"Onu hiç almamalıydın bu eve.Gerçi pek evde kalıyor denilemez. Fahişenin teki." Bağırmaya devam etti *anne*.
-"Kızın hakkında düzgün konuş. Yeter artık"
- " O benim kızım değil. Benim kızım öldü ve sen bu kızı evimize getirdin"-" Seni tanıyamıyorum artık,iyice çıldırdın.Ona daha fazla haksızlık edemezsin. O sadece masum genç bir kız. Ne o ne de ben kızımızın ölmesine neden olduk. Aş artık bunları."
-"O kızı gördüğüm an öldüreceğim tamam mı. O benim kızım değil"
-"Ah tamam,hadi otur tatlım. İlaçlarını içmelisin."
Odasında oturup karanlığa gömülmüş bir şekilde dinledi tüm bu konuşulanları. Duymamak için uğraşmak işe yaramadıysa,dinle ve yüzleş dedi kendi kendine. Seslerin son bulmasından dakikalar sonra odasının kapısı açıldı ve içeri babası girdi. Kızının dizlerinin dibine çöktü ,ağlamaklı sesiyle:
"Seni çok seviyorum tatlım ama onu daha fazla çıldırtmak istemiyorum. Sen her zaman benim kızım oldun ama o bunu kabullenemedi. Onu anlamalısın ve tabi beni de. "
yutkundu ve devam etti.
"Biraz para biriktirmiştim. Bu yeterli olacaktır." dedi babası. Kız karanlıkta parlayan yemyeşil şaşkın gözleriyle baktı ve "Ne için yeterli baba ?" diye sordu.
Adam kızın turuncu saçlarını okşarken "Tatil için,uzun bir tatil için"dedi. Kız ağzını bile açmadı,bu adama çok şey borçluydu.Ona babalık yapmıştı.
Adam odadan çıktıktan sonra kız kalktı ve valizini hazırladı,erkenden gidecekti. Sabah güneşle birlikte uyandı,giyindi.
Her günkü gibi babası salonda kanepede uyumuştu. Yanına gidip onu uyandırdı. Adam utanmış ve çaresiz gözüküyordu. Odasından bir kutu getirdi ve kızına verdi.
"Seni gerçekten özleyeceğim tatlım" dedi.
Kız " Ben de baba. Sakın üzülme,her şey güzel olacak."dedi ve evden çıktı.Sokağa adım atmıştı ki "Umay kendine çok dikkat et " diye bağıran babasının sesini duydu. Ona ilk kez adıyla seslendiğini fark etti kız. Adamı cevaplamadan devam etti.
Sokağın başında babasının kutusunu açtı. "Çok,çok fazla para var" dedi.Mutlu olmuştu.
Babasının bu kadar çok parayı nasıl biriktirdiğini düşündü. Bir kişinin tatili için oldukça fazlaydı,üç kişi için bile yeterdi.
Peki neden üç kişi gitmiyordu ki ?Koşmaya başladı. Nefesi kesilecekti neredeyse ama durmadı.Sonunda gelmişti, kapıyı neredeyse yumrukluyordu.
Kapıyı çok geçmeden açan Günhan;sabahın bu saatinde hiç de uykulu gözükmüyordu.
Bu uzun boylu,esmer ,mavi gözlü kaslı çocuk Umay'ın çocukluk dostunun abisi idi. Umay, Günhan ve kardeşi Ladin ile büyümüştü.
Onlar Umay için herkesten değerliydi.Kapıyı açan Günhan şaşkınca Umay'a bakarken Umay onun boynuna atladı. Ladin'in nerde olduğunu sordu.
Günhan onu kucağında üst kata Ladin'in yanına taşıdı ve birlikte onun yatağına atladılar.
Şimdi Ladin de Günhan da neler olduğunu merak ettiler. Umay her şeyi anlattı. Ardından kısa bir sessizlik oldu ve Ladin bu sessizliği bozdu.
-Peki, nereye gidiyoruz?
Umay bunu düşünmemişti.
Düşünmeye başlamıştı ki Günhan çoktan odasına gidip bir el ilanı getirmişti bile. Kızlar heyecanla ilana baktılar.TABİAT BAHÇE OTELİ
Aradığınız her şey burada var: Deniz,kum,Güneş,aşk ve biraz da sihir...Tatile gitmek istiyorsanız doğru yer bizce burası.Acele et😊
Sadece sana ihtiyacımız var.Adr; Ang... Şehri, Kuzey İstikameti,Ke... Dağları,Lid... Bölgesi, Tılsım Yolu, Numara:8
Website: www.tabiatıyurt.com
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGOLA
FantasyNefret,kıskançlık ve ihanet. Bunlar normal dünyanın sıradanlaşmış durumları. Biz normal bir dünyada değiliz. Sıradan şeylere ihtiyacımız yok. Aslında sadece biraz sihire ihtiyacımız var. Ama eğer siz normal bir dünyada ve normal insanlarlaysanız v...