Kenan'dan
Son zamanlarda yaşananlar hayatıma renk katmıştı. Fatih'in babasının ölümünün ardından yaşananlar olayların akışı Gökçe'nin hayatımıza girmesi, karma olmuştu resmen.
İlk başlarda Gökçe'den şüphe etsem bile artık şüphelerim kalmamıştı. Fatih'e iyi geldiği gerçeğini göz önünde bulundurursam Yengem tam zamanında çıkmıştı ortaya. Fatih artık eskisi gibi ota b.ka kızmıyor sevgi yumağı gibide gezmesede idare ediyordum keratayı. Çalan telefonumu elime aldığımda ekrandaki yazıya şüpheyle baktım.Gökçe Yenge; Arıyor
Telefonu açıp kulağıma dayandığımda beni ilk defa arayan Yengeme methiyeler dizmeye başladım.
"Aylardır ilk defa beni arayan Sevgili Yengem. Müsait olmadığımdan dolayı aramayı cevaplamamam gerekirdi lâkin bu anı kaçırmak istemedim. Beni arama sebebin ne olursa olsun emrin başım üstüne buyur."
"Sayın Dağ Ayısı konuyu uzatıp kelime israfı yapmadan konuya giriyorum. Naz'a ulaşamıyorum bir zahmet gidip bakabilir misin? Fatih evde kal dediği için ben çıkamıyorum."
Elimi masaya vurdum sıkıntıyla.
"Haydaaaa. O manyağı aramışsın ulaşamamışsın. Allah'ın vardır bir hikmeti demek yerine neden illâ peşine düşüyorsun ki."
"Kenan lütfen yaa. Emrin olur demiştin az önce."
Sahiden demiştin dimi! Yapacak birşey yok akılsız başın kahrını ayaklarım çekecekti.
"Tamam çıkıyorum şimdi, kapat kapat çok yazdı fatura kol gibi gelecek sonra."
Telefonu kapatıp cebime attığım gibi ofisten dışarı çıktım. İşim gücüm bitmiş boş boş oturuyordum en azından Naz'ı sinir ederek keyfimi yerine getirebilirdim.
"Kenan Bey dosyalar!"
Arkamı dönüp yeni işe başlayan esmer kızı inceledim. Dudağındaki kırmızı rujdan tut eteğinin boyuna kadar birçok küsur sayabilirdim. Üstelik geçen gün dosya bahanesiyle odama gelip bana hallenmesi hiç hoş değildi.
"Sonra bakarım odama bırak."
"Ama şimdi baksaydınız."
Surat ifadesi ve basit kadın figürlerine suratımı ekşittim. Arkamı dönüp çıkışa ulaştığımda kenarda bekleyen Ayhan Abi'ye yaklaştım.
"Buyrun Kenan Bey."
"Abi şu yeni gelen esmer kızı kim işe aldı?"
"Bende bilmiyorum."
"Şu kızı postalayın mümkünse yerine işten anlayan hanım hanımcık birini bulun gözünüzü seveyim."
"Bir sorun mu var?"
"Birden çok sorun var. İşten anlamıyor, dosya getirme bahanesiyle sürekli odama geliyor hayır yani namusumu korumak için onca çaba harcıyorum. Birgün elinde gazozla karşıma çıkacak diye ödüm şeye karışıyor Abi."
Ayhan Abi attığı kahkahasını bastırdığında anca cevap verdi.
"Tamam tamam hallederim."
"Eyvallah Abi. Fatih sorarsa Yengesi iş vermiş dersin."
Başını sallayarak anladığını belirtmesi üzerine arabama ilerleyip bindim. Actığım müzik eşliğinde yola devam ederken aklıma gelen hırçınla gülümsedim.
Naz. Sıska vücuduna tezat sert duruşuyla farklı olduğunu ortaya koyuyordu. Aslında sevmediğimi söylesemde içten içe bir hayranlık barındırmıyor değildim. Kızması kızarken oluşan surat ifadesi hoşuma gidiyordu. Eğlenceli kızdı vesselâm kabul, ama yinede kadın olması uzak durmam için yeterli sebepti. Benim canım bir kere yanmıştı, tekrarı ise mümkün değil olmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN EMANET
General FictionSadece 10 dakikada başın nasıl bir belaya bulaşır. Gökçe sadece ihtiyaç için girdiği tuvalatte öyle bir belaya bulaşmıştıki kendi bile inanamadı şimdi ise peşinde belalı adamlar kendinde ise haberi bile olmadığı bir emanet taşıyordu. Peki bu emanet...